تسکین کم هزینه میگرن با این راهکار مفید / از خواص لاجورد چه می دانید ؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: در اطراف خانه، سنگ لاجورد رضایت و احساس قوی وفاداری خانوادگی را به همراه دارد. در محل کار، می‌تواند به شما در ارتقا سطح شغلی، حفظ صداقت و اعتماد به دیگران کمک کند.

تسکین کم هزینه میگرن با این راهکار مفید / از خواص لاجورد چه می دانید ؟

خواص درمانی لاجورد ، سنگ ماه آذر

لاجورد درد، به‌ویژه میگرن را تسکین می‌دهد. این سنگ شانس ماه آذر به بهبود دستگاه‌های تنفسی و عصبی کمک می کند. گلو، حنجره و تیروئید را بهبود می‌بخشد. لاجورد اندام‌ها، مغز استخوان وسیستم ایمنی بدن را تمیز می‌کند. بر کم شنوایی غلبه می‌کند، خون را تصفیه، بی‌خوابی و سرگیجه را رفع می‌کند و فشارخون را کاهش می‌دهد.لاجورد اثرات بیماری‌های التهابی را کاهش می‌دهد.

از این سنگ پس از جراحی یا هنگام ترمیم عضله یا رباط پیچ‌خورده یا کشیده استفاده کنید. به سیستم غدد درون‌ریز، میگرن کمک می‌کند این سنگ هنگام استفاده با نیت آگاهانه، بینایی را نیز بهبود می‌بخشد.لاجورد برای کودکان و بزرگ‌سالانی که از هوش بالایی برخوردار هستند، دارای سندرم آسپرگر یا تمایل به اوتیسم هستند یا از بی‌خوابی رنج می‌برند بسیار مفید است.

سنگ راف لاجورد

لاجورد روابط عاشقانه و دوستی را برقرار می‌کند و به شما کمک می‌کند تا بتوانید احساسات و عواطف خود را بیان کنید. قساوت و رنج را از بین می‌برد. لاجورد تشویق می‌کند که مسئولیت زندگی شمارا به دست بگیرید. این سنگ ماه تولد آذر حقیقت درونی را آشکار می‌کند، خودآگاهی را تشویق می‌کند.. اگر خشم سرکوب‌شده در گلو یا در برقراری ارتباط برای شما مشکل ایجاد کند، لاجورد آن‌ها را آزاد می‌کند. لاجورد ویژگی‌های ماندگار صداقت، شفقت را برای شخص به ارمغان می‌آورد.لاجورد احساس ناامیدی، تحریک و عصبانیت را آرام می‌کند. با استفاده از این سنگ، می‌توانید راه‌های مقابله با آشفتگی عاطفی ناشی از سواستفاده (جسمی، روحی و روانی) را برای بهبود و یافتن آرامش درونی پیدا کنید.

انرژی آرام‌بخش لاجورد برای مسائل مربوط به اعتیاد به الکل و مواد مخدر مفید است. این سنگ تولد آذر به شما کمک می‌کند تا بر خشم و عصبانیت خود غلبه کنید.لاجورد برای شما تفکر خلاق را به ارمغان می آورد. لاجورد به شما کمک می‌کند تا بتوانید نظرات خود را بیان کرده و تعارضات را هماهنگ کنید. این سنگ ازنظر جسمی-عاطفی هماهنگی ایجاد می‌کندو دیدگاه مثبت‌تری نسبت به زندگی را تسهیل می‌کند.

لاجورد به شما دید واضح‌تری از زندگی و آفرینش‌های آن می‌دهد. به شما امکان می‌دهد توانایی‌های خود و همچنین محدودیت‌ها و فرصت‌های رشد خود را شناسایی کنید.این سنگ تمرکز شمارا بهبود می‌بخشد. اگر می‌خواهید در مصاحبه‌های شغلی به‌خوبی عمل کنید از لاجورد استفاده کنید. لاجورد چاکرای گلو را بازکرده و متعادل می‌کند. باعث تحریک قدرت معنوی و شخصی شما می‌شود. استرس را به‌سرعت آزادکرده و احساس آرامش عمیقی را به همراه دارد.

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

به نظر شما دولت پزشکیان باید کدام مورد را در اولویت قر ار دهد؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما