قبل از خرید جواهر تفاوت بین سنگ اتمی و نگین را بشناسید

طلا و جواهر اقتصاد 100: تفاوت سنگ اتمی و نگین زیرکنیا را بشناسیم.

قبل از خرید جواهر تفاوت بین سنگ اتمی و نگین را بشناسید

سنگ اتمی و نگین زیرکنیا  یک سنگ زیبای شفاف ساخته دست بشر است که تراش جندوجهی روی آن زیبایی آن را دو چندان کرده و در تولید و ساخت انگشتر و ساعت و به طور کلی زیورآلات نقره بسیار پرکاربرد می باشد.

این سنگ تزیینی دارای قیمت کمی بوده و به همین دلیل در بیشتر ست های طلا و یا نقره به تعداد زیاد استفاده می شود. در مقایسه با برلیان این سنگ ها از شفافیت بیشتری برخورداند چرا که در زیر یک ذره بین می توانید زایده های کربن طبیعی در سنگ برلیان راببینید ولی با چشم غیر مسلح هر دو در یک سطح از درخشندگی و زیبایی قرار می گیرند قاعدتا سنگ های اتمی در زیر یک ذره بین باکیفیت هیچگونه زایده کربنی که شبیه یک پر یا نخ کوچک و ظریف است، ندارد.

از آنجا که یافتن یک معدن الماس کاری بس دشوار است و پروسه تولید این سنگ با ارزش و قیمتی خیلی زمانبر می باشد ، انسان تصمیم به ساخت سنگ های الماس مصنوعی مثل سنگ اتمی و یا سنگ زیرکنیا کرده است. این پروسه فقط سه روز به طول می انجامد. این در حالی است که نگین های زیرکنیا از ترکیب پودر زیرکونیوم و دی اکسید زیرکونیوم تحت دمای بالا تولید می شوند و به شکل مکعب برش می خورند.

اما در نهایت از محبوبیت زیادی در بین تولیدات مصنوعی بشری دارند زیرا که شباهت زیادی به الماس دارند واز لحاظ درجه سختی بسیار نزدیک به الماس می باشند. این در حالیست که سنگ های اتمی نیز بسیار شبیه برلیان هستند و از لحاظ قیمت بسیار پایین تر از برلیانند در حالیکه در نگاه ظاهری به شدت شبیه هم هستند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما