معرفی بهترین هدیه های طلا برای شب یلدای ایرانی ها

طلا و جواهر اقتصاد 100: شب چله یکی از قدیمی‌ترین جشن‌های ایرانی می‌باشد که ایرانیان در این شب دور هم جمع شده و طولانی‌ترین شب سال را در کنار هم جشن می‌گیرند.

معرفی بهترین هدیه های طلا برای شب یلدای ایرانی ها

کالکشن یلدا طلا

اصلی‌ترین میوه شب یلدا انار می باشد چرا که گذشتگان آن را مایه برکت و باروری می‌دانستند و این تفسیر را بخاطر دانه‌های زیاد انار استفاده می‌کردند. قداست میوه انار از دوران قدیم در میان ادیان بزرگ جهان مطرح بوده و در افسانه‌ها و اساطیر هم نام آن ذکر شده است. بسیاری از افراد جشن شب چله را غنیمت شمرده و برای نشان دادن علاقه و محبت یا قدردانی از عزیزان‌شان هدیه طلا برای یلدا می‌دهند و با این کار زیبایی این شب را دو چندان می‌کنند.

طلا طرح شب یلدا

شب یلدا بهترین فرصت برای گردهم آمدن اعضای فامیل محسوب شده و خاطراتی به یاد ماندنی را دراذهان همه حک خواهد کرد. در کنار سفره رنگین شب چله، هدیه طلا برای یلدا، لذت و شیرینی این شب بلند را دو چندان می‌کند. خرید طلا بهترین گزینه بعنوان هدیه می‌باشد. انواع طرح و مدل طلاهای مخصوص شب یلدا مانند دستبند یلدا و انگشتر یلدا، که معمولا از نماد‌های مهم این شب، مانند انار الهام گرفته شده‌اند، می‌توانند بهترین گزینه برای هدیه دادن باشند. البته این هدیه طلا، لزوما نباید بزرگ و سنگین یا گران قیمت باشد، بلکه می‌تواند یک طلای ظریف و سبک با قیمت مناسب باشد.

تمام رسم و سرومات و سنت‌های قدیمی که برای ما به یادگار مانده‌اند، زیبا و قابل ستایش هستند. یکی از این رسم‌های زیبا، بردن هدایای شب چله برای تازه عروس است. چه هدیه‌ای بهتر از زیورآلات طلایی که علاوه بر ارزش مادی که دارند می‌تواند نشان دهنده عشق و علاقه آقای داماد به همسر آینده‌اش باشد. از انواع هدیه‌ طلا یلدا که معمولا با نماد انار و هندوانه عرضه می‌گردند، می‌توان به انواع دستبند یلدا، انگشتر یلدا، پلاک، گردنبند و گوشواره یلدایی اشاره کرد.

 گوشواره طلا طرح انار

نمادهایی مانند انار، هندوانه و جغد جزو طرح‌های گره خورده باشب یلدا محسوب می‌شوند، اما شاخص‌ترین آن‌ها طرح انار است. گوشواره یلدا با طرح انار می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب هدیه دادن باشد.

 دستبند طلا یلدایی

معمولا خانم‎ها از طرفداران پرو پا قرص دستبند طلا هستند، پس قطعا از گرفتن یکی از طرح‌های زیبای دستبند یلدا به عنوان هدیه شب چله بسیار خرسند خواهند شد. از خاص‌ترین نمونه‌های دستبند یلدا می‌توان به دستبند بافت ‌و انار و دستبند انار با سنگ یاقوت قرمز اشاره کرد.

انگشتر یلدا هدیه‌ای خاص

تنوع انگشتر یلدا با طرح انار و سنگ‌های یاقوت قرمز رنگ، قطعا انتخاب را برای شما دشوار خواهد کرد. اما هر کدام از طرح‌های انگشتر یلدا زیبایی منحصر به فرد خود را دارند که چشم بیننده را خیره می‌کند.

گردنبند طرح انار جذاب ترین هدیه طلا

اگر به دنبال یک هدیه خاطره‌انگیز برای همسر و نامزد خود در بیادماندنی‌ترین شب سال هستید، بدون شک گردنبند طرح انار یلدایی بهترین انتخاب برای شب چله می‌باشد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما