7 نکته برای ست کردن استایل با طلا و جواهرات برای خانم های مد روز

طلا و جواهر اقتصاد 100: طلا و جواهرات اگر به خوبی انتخاب و استفاده شود می تواند زیبایی خاصی را به استایل شما هدیه دهد. شما می توانید برای خاص و زیباتر دیده شدن استایلتان از یک گردنبند ساده و مینیمال و یا یک گوشواره مناسب استفاده کنید.

7 نکته برای ست کردن استایل با طلا و جواهرات برای خانم های مد روز

ست کردن استایل با طلا و جواهرات : باتوجه به موقعیت و مراسم

قبل از خرید طلا و جواهرات باید بدانید که در چه موقعیت و مراسمی قصد استفاده از آن طلا را دارید. آیا خرید طلا به منظور استفاده در یک مجلس باشکوه است یا برای استفاده در یک مهمانی دوستانه و ساده؟ و یا قصد استفاده روزمره را دارید؟

همانطور که می دانید زیورآلاتی که برای استفاده روزمره خرید میشوند، معمولا ساده و بدون زرق و برق هستند و بیشتر از طلا و جواهرات های ساده تر و ظریف تر استفاده می شود. برای مثال برای استفاده از گوشواره در استایل بهتر است از گوشواره های میخی به جای گوشواره های لوستری و آویزدار استفاده کنید. همچنین برای رفتن به یک میهمانی دوستانه و خودمونی استفاده از طلا و جواهرات رنگی زیبایی خاصی را به استایل شما می دهد. اما برای مراسمات مجلسی و بزرگ توصیه میکنیم از طلا و جواهرات نگین دار و پر زرق و برق استفاده کنید تا در کنار لباس رسمی و زیبایی که دارید درخشندگی ویزه ای به شما بدهد.

ست کردن طلا و جواهرات با لباس: انتخاب براساس سبک لباس

یکی از نکات مهم در استفاده از طلا و جواهرات توجه به سبک لباس مورد نظر است. زیورآلات و اکسسوری هایی که براساس نوع لباس انتخاب می شوند می توانند به ظاهر و استایل شما زیبایی بیشتری دهند. برای مثال استفاده از طلا و چرم هنگامی که لباس چرمی به تن دارید بسیار نتیجه زیبایی دارد. اگر از دسته افرادی هستید که به لباس های گشاد، راحت و اسپورت علاقمندید، استفاده از یک زنجیر گردنبند ساده می تواند بسیار مناسب باشد.

همچنین استفاده از زیورآلات و جواهرات مروارید با لباس های سبک کلاسیک همخونی بهتری دارد. گوشواره های میخی بدلیل ظرافت و سادگی که دارد با هر سبک و استایلی مناسب و زیباست. به شما پیشنهاد میکنیم هیچگاه طلا و جواهرات پرزرق و برق را برای استفاده روزمره و با استایل جین و صندل انتخاب نکنید.

ست کردن طلا و جواهرات با لباس: براساس طرح و رنگ لباس

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام ست کردن طلا و جواهرات باید به آن توجه کرد هماهنگی آن با رنگ و طرح لباس است. برای مثلا زمانی که از لباس های شلوغ و پرنقش نگار استفاده میکنید بهتر است از زیورآلات ساده تر استفاده کنید که طرح های شلوغ و پیچیده ای نداشته باشد. و برعکس زمانی که از لباس های ساده و بدون نقش و نگار استفاده می کنید بهتر است از زیورآلات و جواهرات شلوغ و پرکار استفاده کنید. و یا استفاده از طلا های رنگی درکنار استفاده از لباس های ساده و تک رنگ زیبایی منحصر به فردی به استایل شما می دهد. ایجاد تضاد بین سادگی و شلوغی زیورآلات و لباس ها یک جلوه خاصی دارد.

گاهی بعضی از لباس ها کار دست هستند و سنگ های زینتی بسیاری روی آن طراحی و دوخته شده است. هنگامی که از این سبک لباس ها استفاده می کنید بهتر است بجای استفاده از یک گردنبند که باعث شلوغی بیشتر ظاهر شما شود، از یک گوشواره یا یک دستبند برای ست کردن استایل خود استفاده کنید.

انتخاب زیورآلات مناسب برای ست کردن استایل با طلا و جواهرات زینتی بسیار مهم و ضروری است. اگر لباس مشکی و کفش های سفید انتخاب کردید بهتر از از جواهرات سفید رنگ برای ست کردن استایل استفاده کنید. در کنار استفاده از لباس های پلنگی هیچ گاه از زیورآلات شلوغ و بزرگ استفاده نکنید.

ست کردن استایل با طلا و جواهرات: ایجاد تنوع و ترکیب مناسب

برای ست کردن استایل با طلا و جواهرات می توانید کار های دیگر مانند نقره و مس و … را نیز با جواهرات و لباس خود ترکیب کنید اما برای ترکیب کارها باهم باید روش درستی را استفاده کنید. در گذشته استفاده از کارهای ترکیبی را مسخره می دانستند اما امروزه ترکیب مناسب کارها نشانه خلاقیت است. اما این ترکیب گاهی به جنس کار ختم نمیشود و می توان از ترکیب رنگ های زرد، سفید و رزگلد در طلا و جواهرات استفاده کرد.

برای مثال: ترکیب چرم و طلا زرد، ترکیب گردنبند در دو سایز کوتاه و بلند، استفاده از انگشتر های ظریف چندتایی و … یکی از خلاقیت های ترکیب زیورآلات است.

ست کردن استایل با طلا و جواهرات: انتخاب گردنبند با توجه به طرح یقه لباس

طرح یقه لباس در انتخاب گردنبند طلا زنانه نقش مهمی دارد. برای مثال در هنکان استفاده از لباس های یقه بسته یا یقه اسکی بهتر است از گردنبند استفاده نکنید و یا از گردنبند های ظرییف و مهره دار که برای روی لباس به کار می روند استفاده کنید. همچنین در زمان استفاده از لباس های یقه هفت بهتر است از گردنبندهای زنجیری آویزدار استفاده کنید. هنگام استفاده از لباس های یقه گرد بهتر است از گردنبند های چندلایه کوتاه استفاده کنید و در آخر اگر قصد استفاده از لباس های دکلته را دارید برای زیباتر دیده سده بهتر است از گردنبند های کوتاه و درخشان استفاده کنید زیرا درخشندگی جواهرات در لباس های دکلته بسیار مهم است.

ست کردن طلا و زیورآلات با لباس: ایجاد نقطه کانونی مناسب

درنظر گرفتن نقطه کانونی در استایل به این معنا است که گاهی شما میخواهید یکی از زیور آلات مثل گردنبند، گوشواره، انگشتر و دستبند شما بیشترین جلب توجه را داشته باشد. در بین تمامی زیورآلات گردنبند به راحتی میتواند نقطه کانونی قرار گیرد و فقط کافی است از یک گردنبند پرکار و درخشنده استفاده کنید. اما دقت داشته باشید زمانی که از یک گردنبند با طراحی و درخشش بسیار استفاده میکنید، برای دستنبند و گوشواره و … کارهای ظریف تر و ساده تر را انتخاب کنید تا بیشترین توجه به گردنبند جلب شود.

ست کردن استایل با طلا و جواهرات: براساس رنگ لباس

بعضی افراد ست کردن را در یکرنگ انتخاب کردن می دانند. مثل ست کردن لباس ها در یک رنگ مشابه به هم اما در ستن کردن استایل با طلا و جواهر این ذهنیت اشتباه است. و برای هماهنگی استایل و جواهرات بهتر است از رنگ های مکمل با هم استفاده شود. برای مثال گاهی ممکن است چند رنگ دستبند را در کنار هم استفاده کنید، این انتخاب برای استفاده از استایل اسپورت و راحت بهتر از ست کردن با استایل های رسمی و مجلسی است، اصولا لباس های مجلسی و رسمی با رنگ های سفید، زرد و رزگلد هماهنگی زیباتری دارد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما