معرفی انواع النگو طلا در سال 2023 برای خانم های مد روز

طلا و جواهر اقتصاد 100: النگو از آن دسته جواهراتی است که هرگز از صنعت مد حذف نمی‌شود و همواره اولویت اول خانم‌ها در تمام سنین است.

معرفی انواع النگو طلا در سال 2023 برای خانم های مد روز

 آن‌ها قدرت زیادی در تبدیل ساده‌ترین استایل به ظاهری شیک و استثنایی دارند. اکنون طلافروشی‌های زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که طرح‌های متنوعی از سبک مدرن و کلاسیک النگو را بازار عرضه می‌کنند. در ادامه چند مدل از مهم‌ترین مدل‌های النگو را به شما معرفی می‌کنیم.

النگو حلقه‌ای

یکی از ساده‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های النگو طلا، مدل‌های حلقه‌ای هستند که محبوبیت زیادی در بین افراد دارند. این مدل برای تمامی سنین از نوزاد تا افراد پیر مناسب است.

النگو طلا فنری

به النگوهایی که انعطاف زیادی دارند النگو فنری گفته می‌شود. اگر آن‌ها را با دست فشار دهید به‌صورت بیضی‌شکل در می‌آیند و پس از رها کردن به‌راحتی به حالت اولیه خود برمی‌گردند.

النگو طلا آینه‌ای

این مدل با سبک مینیمال خود یکی از ترندترین مدل‌های النگو محسوب می‌شود. مدل آینه‌ای برای همه سنین مناسب است و در اوج ساده بودن زیبایی درخشنده‌ای به دستان شما می‌بخشد.

النگوی تراش‌خورده

تراشکاری یکی از روش‌های تزیینی برای النگوهای طلا است که جلوه ویژه‌ای به آن‌ها می‌دهد. طراحان خلاق و خوش‌ذوق با این روش مدل‌های متنوعی را خلق می‌کنند.

النگو عربی

از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل ضخامت و وزن زیاد آن است. النگوی عربی برای علاقه‌مندان مدل‌های سنگین و ضخیم گزینه مناسبی است؛ اما اگر النگوی ظریف را ترجیح می‌دهید بهتر است به سراغ این مدل‌ها نروید.

النگوی میناکاری 

در این سبک طرح‌های زیبایی به‌وسیله رنگ‌های مخصوص بر روی النگو طلا ایجاد می‌شود که زیبایی دلپسندی را به وجود می‌آورد.

دستبند النگویی

این مدل از ترکیب النگو و دستبند به وجود آمده و برخلاف النگو دارای یک قفل است. در حال حاضر دستبند النگویی با سبک مدرن طرفداران زیادی را به دست آورده است.

تک‌پوش

تک‌پوش یکی از مدل‌های النگو طلا است که پهنای بیشتری دارد. این مدل به‌صورت تکی استفاده می‌شود و استفاده از چندین تک‌پوش تأثیر منفی بر روی استایل دارد. بعضی از مدل‌های آن دارای قفل هستند.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما