خانم های خوش تیپ النگو بخرند یا تک پوش ؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: زیورآلات طلا همواره نقش پررنگی در صنعت مد و فشن داشتند؛ تا حدی که آن‌ها را می‌توان به‌عنوان یک جزء جدا ناپذیر از این صنعت شناخت.

خانم های خوش تیپ النگو بخرند  یا تک پوش ؟

 خانم‌ها از طلا و جواهرات متنوعی مانند گردنبند، گوشواره، النگو یا دستبند النگویی طلا برای زینت ظاهر خود استفاده می‌کنند. در این میان یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های طلا که اهمیت ویژه‌ای در استایل خانم‌ها دارد «النگو یا تک‌پوش» است.

النگو بهتره یا تک پوش؟

این سوالی است که اغلب خانم‌ها با آن مواجه هستند. تک‌پوش‌ها دارای طرح‌های مختلفی هستند؛ بعضی از آن‌ها ساده و برخی دیگر دارای تزییناتی مانند نگین و نقش‌ و نگارهای دلربا هستند. تک‌پوش‌های طرح‌دار بیشتر برای مهمانی‌ها و مجالس استفاده می‌شوند و مدل‌های ساده برای استفاده روزمره انتخاب بهتری هستند. انتخاب النگو یا تک‌پوش کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد و هر یک از آن‌ها جذابیت خاص خود را دارد. معمولاً دختران مجرد از تک‌پوش‌های ساده یا النگو استفاده می‌کنند؛ اما خانم‌های متأهل علاوه بر النگو طرفدار همه مدل‌های تک‌پوش هستند. درواقع تک‌پوش‌ها نمادی از تجمل و ثروت محسوب می‌شود و داشتن یکی از آن‌ها به خانم‌ها اعتمادبه‌نفس بیشتری می‌دهد.

نکات ضروری در استفاده از النگو و تک‌پوش

در این بخش به بررسی چند نکته مهم در هنگام خرید النگو و تک‌پوش می‌پردازیم.

توصیه می‌کنیم اگر شما راست‌ دست هستید النگو یا تک‌پوش را در دست چپ بیندازید؛ زیرا احتمال صدمه دیدن آن کم‌تر است.

اگر از ساعت‌های مچی استفاده می‌کنید النگو یا تک‌پوش را در دست راست خود بیندازید.

از النگوهای ظریف و نازک می‌توانید برای آراسته کردن ساعت مچی خود استفاده کنید.

تک‌پوش‌ها اجرت کمتری نسبت به النگوها دارند؛ لذا گزینه مناسب‌تری برای سرمایه‌گذاری هستند.

اگر رنگ پوست شما گرم است بهتر است بدانید که طلاهای زرد سازگاری بیشتری باپوست شما دارند؛ اما اگر رنگ پوست سردی دارید طلاهای سفید انتخاب بهتری هستند. افرادی که رنگ پوست خنثی دارند هر دو رنگ طلا برایشان جذابیت دارد.

اگر هدف شما از خرید النگو مراسم و مهمانی‌ها است، مدل‌های طرح‌ دار و پرزرق‌وبرق بیشتر مناسب هستند؛ اما برای استفاده روزمره بهتر است به سراغ جواهرات ساده با مقاومت بالا بروید.

سایز تک‌پوش را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که نه کاملاً به دست شما بچسبد و نه بزرگ باشد.

اگر دستان ظریف و لاغری دارید، تک‌پوش‌های نیم پهن زینت بیشتری به دستان شما می‌دهند و بالعکس. برای دست‌های توپر تک‌پوش‌های پهن آراستگی بیشتری دارند.

بعضی از افراد اهمیت کم‌تری به مراقبت از تک‌پوش‌ها در استفاده روزمره می‌دهند، برای این‌گونه افراد مدل‌های فنری به دلیل انعطاف بالا انتخاب بهتری هستند.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما