ایده های ناب برای انتخاب انگشتر نشون نامزدی

طلا و جواهر اقتصاد 100: مراسم بله برون زمانی است که عروس جواب نهایی خود را برای ازدواج به داماد می‌دهد. پس از آن انگشتر نشون از طرف خانواده داماد به عروس هدیه می‌شود و پوشیدن آن توسط خانم به معنای تعهد اولیه زن و مرد است؛ به همین دلیل انتخاب انگشتر نشون اهمیت زیادی دارد و باید در خرید آن دقت فراوانی به خرج داد.

ایده های ناب برای انتخاب انگشتر نشون نامزدی

انگشتر طلا زنانه انواع گوناگونی دارد و شاید این مسئله باعث سردرگمی خانواده داماد برای خرید انگشتر نشان شود. در این مطلب قصد داریم چند ایده حلقه نشون را بررسی کرده و شما را برای انتخاب این نوع محصولات راهنمایی کنیم.

انگشتر مناسب مراسم بله برون

مراسم بله برون که به آن مراسم نشون عروس هم گفته می‌شود یکی از رسوم سنتی ایران است که از سال‌ها پیش در فرهنگ جامعه ما رواج یافته است. هدف از مراسم بله برون آشنایی بیشتر خانواده عروس و داماد با یکدیگر بوده و به منزله قطعی شدن روابط فامیلی آن‌هاست. مرسوم است که در مجلس بله برون، خانواده داماد حلقه‌ای را به عنوان نشانه تعهد به عروس هدیه می‌کنند و به دست او می‌اندازند؛ همچنین در بله برون خانواده‌های دو طرف درباره مسائلی مثل مهریه، تاریخ عقد و نحوه برگزاری جشن عروسی صحبت می‌کنند.

از آنجا که این اولین هدیه به عروس است داشتن چند ایده انگشتر نشون به خانواده داماد کمک می‌کند تا کادویی مناسب و زیبا تهیه کنند؛ به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه برای خرید انگشتر نشون اقدام کنید، زمانی را به جستجو در اینترنت و مشاهده چند نمونه انگشتر نشون طلا جدید اختصاص دهید و پس از آن با خرید طلا آنلاین، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

با داشتن چند ایده انگشتر نشون خاص می‌توانید خوش‌سلیقگی خود را به خانواده عروس ثابت کرده و به آن‌ها نشان دهید که برای این ازدواج ارزش قائل هستید.

ایده انگشتر نشون ۲۰۲۳

بروز بودن و اطلاع داشتن از جدیدترین مدل‌های طلا و جواهرات بهترین ایده انگشتر نشان را به شما معرفی خواهد کرد. محصولات مختلفی مثل حلقه و پشت حلقه طلا را ببینید و با چند کارشناس مشورت کنید تا بتوانید شیک‌ترین انگشتر نشون ۲۰۲۳ را خریداری کنید.

بهتر است انگشتر نشان خیلی شلوغ و پر زرق و برق نباشد؛ چرا که این طرح‌ها بیشتر برای حلقه ازدواج مناسب هستند. اما به این معنا نیست که انگشتر نشون باید کاملا ساده و بدون طرح و نگین باشد. با بررسی ترند جواهرات ۲۰۲۳ می‌توانید مدل‌های متنوعی از انگشتر نشان را مشاهده کنید که در عین ظرافت و سادگی، بسیار زیبا و چشمگیر هستند.

علاوه بر این همانطور که افراد بسیاری در هنگام عقد تمایل دارند حلقه ازدواج زنانه تک نگین را خریداری کنند،‌ این مدل برای انگشتر نشون نیز مناسب به نظر می‌رسد. اگرچه عوامل دیگری مثل سن و سلایق عروس خانم نیز وجود دارند که برای خرید انگشتر نشان باید در نظر بگیرید. با رعایت این نکات موفق خواهید شد هدیه‌ای استثنایی و بی‌نظیر برای همسر آینده خود تهیه کرده و او را شگفت‌زده کنید.

انگشتر نشون چه ویژگی‌هایی دارد؟

با اینکه انگشتر نشون موقتی بوده و برای زمان قبل از عقد تهیه می‌شود، اما انتخاب یک مدل و طرح زیبا که با بودجه مالی شما نیز هماهنگ باشد اهمیت دارد. انگشترهای ظریف در سبک مینیمال بهترین مدل‌های انگشتر نشون بدون نگین هستند که معمولا با هر سلیقه‌ای همخوانی داشته و با گذشت زمان نیز از مد نمی‌افتند. در کنار این مسئله، باید به ویژ‌گی‌های زیر نیز در انتخاب انگشتر نشون توجه کنید:

انگشتر نشون به هیچ وجه نباید شلوغ و پر از نگین باشد.

حلقه‌های ساده بدون تراش و نگین برای انگشتر نشان مناسب نیستند.

انگشتر تک نگین یا حلقه‌های مینیمال مثل انگشتر کارتیه جزو بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند.

اگرچه یک هدیه ارزشمند تاثیر بهتری دارد اما باید بودجه خود را نیز در نظر بگیرید.

در انتخاب حلقه نشون از سلیقه و سبک استایل عروس کمک بگیرید یا با او در این باره مشورت کنید.

به رنگ پوست و فرم انگشت‌های عروس دقت کنید.

تفاوت حلقه نامزدی با انگشتر نشون

حلقه نامزدی یا ازدواج از جهات مختلفی با انگشتر نشان تفاوت دارد. مهم‌ترین تفاوت حلقه ازدواج با انگشتر نشون این است که حلقه ازدواج با سلیقه و توافق زن و مرد خریداری می‌شود درحالی که انگشتر نشون هدیه‌ای است که خانواده داماد با سلیقه خودشان برای عروس خریداری می‌کنند. علاوه بر این حلقه ازدواج به صورت ست تهیه شده و حلقه زن و مرد با همدیگر هماهنگی دارند؛ به خاطر همین تفاوت‌ها است که توصیه می‌شود در رابطه با انگشتر نشون طلا جدید اطلاعات کافی داشته باشید؛ زیرا حلقه نشان باید از حلقه نامزدی متمایز باشد.

خرید انگشتر نامزدی به مراتب سخت‌تر از حلقه نشان است چون زن و مرد باید طرحی را پیدا کنند که با هم ست باشد و در عین حال با سلیقه هردو متناسب باشد؛ همچنین بر خلاف انگشتر نشون که به طور موقتی استفاده می‌شود، حلقه ازدواج یک جواهر همیشگی محسوب می‌گردد که نشانگر تعهد و عشق طرفین است. نحوه استفاده از این دو نوع حلقه و انگشتی که حلقه باید در آن انداخته شود هم تفاوت دارد که در ادامه به طور مفصل توضیح می‌دهیم.

انگشتر نشون مناسب کدام انگشت است؟

انگشتر نشون هدیه‌ای از سوی داماد به دختری است که او را به عنوان همسر آینده خود انتخاب کرده و قصد دارد با او ازدواج کند. زمانی که دختر انگشتر نشان را می‌پوشد به معنای قبول درخواست پسر و شکل‌گیری تعهد اولیه برای رابطه عاطفی آن‌هاست؛ بنابراین مرسوم است که دختر پس از مراسم بله برون تا زمان عقد و رسمی شدن ازدواجشان، حلقه نشان را در دست خود نگه دارد.

انداختن انگشتر نشان همچنین به دیگران این پیام را می‌رساند که آن دختر نامزد دارد. اما سوالی که ممکن است بسیاری از دختران داشته باشند این است که انگشتر نشون را در کدام انگشت می‌اندازند؟

محل قرار گرفتن انگشتر نشان یکی از بارزترین تفاوت‌های این جواهر با حلقه ازدواج است. انداختن انگشتر نشون در انگشت چهارم دست راست رایج بوده و از قدیم‌الایام به این شکل استفاده می‌شود. در مقابل، پس از عقد انگشتر ازدواج را در انگشت چهارم دست چپ می‌اندازند که ارتباط نزدیک‌تری با قلب داشته و مفهومی عاشقانه و عمیق دارد.

با این حال عده‌ای از افراد تمایل دارند حلقه‌ ازدواج را بعد از پایان خواستگاری تا زمان عقد جایگزین انگشتر نشان کنند و بعد از آن انگشتر نشون را به دست راست بیندازند.

انتخاب بهترین انگشتر نشون

انگشتر نشان در واقع به منزله سنگ بنای ارتباط بین دختر و پسری است که در مراحل اولیه تشکیل خانواده و ازدواج قرار دارند. به همین دلیل معمولا برای هر دو طرف به ویژه خانم‌ها هدیه‌ای ارزشمند و خاطره‌انگیز محسوب می‌شود؛ بنابراین هر چقدر که داماد و خانواده داماد برای انتخاب بهترین انگشتر نشون وقت صرف کنند و حساسیت بیشتری به خرج دهند، تاثیر بهتری خواهد داشت. 

یکی از مشکلاتی که خیلی از خانواده‌ها تجربه می‌کنند این است که پس از خرید انگشتر نشان متوجه می‌شوند اندازه حلقه برای عروس مناسب نیست یا به سلیقه او نمی‌خورد؛ سپس مجبور می‌شوند مجددا هزینه کنند تا انگشتر را عوض کرده و حلقه نشون جدیدی را بخرند. برای اینکه از چنین مسائلی جلوگیری کنید بهترین راه این است که پیش از خرید انگشتر نشان، اطلاعاتی درباره علایق و مدل‌های مورد علاقه عروس به دست بیاورید. 

به عنوان مثال می‌توانید با همدیگر سری به طلافروشی‌ها بزنید و با هم درمورد طرح‌های مختلف مشورت کنید؛ همچنین می‌توانید عکس انگشتری که توانایی خرید آن را دارید به عروس نشان دهید و نظر او را بپرسید. علاوه بر این توجه به تیپ و استایل لباس پوشیدن او به شما برای انتخاب بهترین انگشتر نشون کمک خواهد کرد. به خاطر داشته باشید رنگ پوست و فرم انگشتان نیز در انتخاب انگشتر نشان بسیار مهم هستند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما