معایب گوشواره بخیه ای و نکات مهمی که باید در نظر بگیرید

طلا و جواهر اقتصاد 100: گوشواره بخیه ای از دسته ی انواع گوشواره هاست که مانند بخیه روی لاله ی گوش جای می گیرد و زیبایی گوش زنان را دو چندان می کند . روش بستن گوشواره ی بخیه ای ساده است و توسط مگنت و زنجیر دور لاله ی گوش حلقه می شود .

معایب گوشواره بخیه ای و نکات مهمی که باید در نظر بگیرید

گوشواره‌های بخیه‌ای که معمولا طول آن‌ها ، 7 تا 12 سانتی‌متر است ، یک زنجیر یا ریسمانی است در جنس های مختلف از فلزات گرانبها ، که می توانید به روش و مدل های دلخواه خود آن را از سوراخ های گوش خود رد کرده و دور آن حلقه کنید .

همچنین بستن این نوع گوشواره ها کار دشواری نبوده و توسط فلزی که سر آن کار شده می توانید از سوراخ گوش عبور دهید و ترجیحا بهتر است به آرامی آن را از سوراخ ها عبور دهید تا اذیت نشوید تا مدل گوشواره حالت شل و آویزی روی گوش پیدا کند و زیبا تر جلوه دهد .

لازم به ذکر است که گفته شود ، این گوشواره ها بدون قفل بوده و جنسشان ممکن است یا از فلز های مختلف باشد یا سنگ های قیمتی و الماس ها . این نوع گوشواره بخیه ای یکی از مدرن ترین ها بوده و مناسب برای سبک های مینیمالیسم می باشد .

اکثر دختران طرفدار این مدل گوشواره ها بوده و مناسب افرادی است که گوششان حداقل حاوی 2 سوراخ یا بیشتر باشد .

گوشواره های بخیه ای از جمله اکسسوری هایی است که هر فردی قابلیت استفاده از آن را ندارد و یا ممکن است فرد علاقه ای به ظرافت و اکسسوری های مدرنیته نداشته باشد و حین استفاده از آن کم طاقت و بی حوصله شود . به این دلیل ، این نوع گوشواره ها و انتخاب آنان کاملا سلیقه ای بوده و هنگام خرید گوشواره بخیه ای  باید همه ی جوانب آن در نظر گرفته شود .

یکی دیگر از معایب گوشواره بخیه ای این است که افرادی که از آن ها استفاده می کنند همیشه باید مراقب باشند تا گوشواره به لباس یا موهایشان گیر نکند و کشیده نشود تا اذیت نشوند .

یکی از اصلی ترین معایب گوشواره بخیه ای که افراد را نگران می کند ، نداشتن قفل است که عده ای از بانوان و دختران هنگام استفاده از آن ، نگران این موضوع هستند که گوشواره بدون اطلاع آنها از در مواقعی از گوششان خارج شود . این افراد اعتماد کافی به این گونه اکسسوری نداشته و توصیه به استفاده و خرید آن نمی شود .

مورد دیگر در رابطه با معایب گوشواره بخیه ای ، سنگینی برخی مدل های آن است که بعضی از افراد کم طاقت بوده و تحمل نگهداری از آن را روی گوش خود ندارند و دوست دارند هرچه سریع تر از گوششان خارج کنند . لازم به ذکر است گفته شود برخی افراد از آن جایی که تحمل نگهداری گوشواره روی گوششان را ندارند و فقط به علت زیباتر جلوه دادن گوش و استایل خود از آن استفاده می کنند ، به زودی کلافه می شوند و احساس سنگینی روی گوش هایشان دست می دهد .

معمولا گوشواره ی بخیه ای روی یکی از گوش ها انداخته می شود و نیازی به هر دو گوش نیست اما اکثرا به صورت جفت فروخته می شود . از دیگر معایب گوشواره ی بخیه ای جزئی که برای بسیاری قابل توجه است دیده شدن گوشواره ی بخیه ای روی گوش است که برای آن که بهتر و واضح تر نمایان شود ترجیح می دهند مو های خود را تا حدی کوتاه کنند که گوشواره ی خود به وضوح قابل دیدن باشد و یا اگر قصد کوتاهی ندارند همیشه موهای خود را جمع می کنند تا گوشواره شان در معرض دید افراد قرار بگیرد .

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما