راهنمای بهترین زیورآلات زنانه استیل در بلک فرایدی

با توجه به افزایش سرسام‌آور قیمت فلزاتی گران‌بها مانند طلا، نقره و الماس، زیورآلاتی از جنس استیل، چرم و حتی پلاستیک میان شیک‌پوشان محبوبیت یافته‌اند.

راهنمای بهترین زیورآلات زنانه استیل در بلک فرایدی

 این زیورآلات درخشندگی و زیبایی ظاهری فلزات گران‌بها را با قیمتی کمتر دارند. البته، ارزان‌تر بودن این زیورآلات نباید سبب شود که هنگام انتخاب بهترین زیورآلات زنانه استیل دقت کمتری داشته باشیم. 

حلقه استیل

وقتی نوبت به انتخاب زیورآلات زنانه می‌رسد، با گزینه‌های بسیار متنوعی روبه‌رو می‌شوید. بااین‌حال، موقع خرید هر نوع زیورآلاتی به ویژه از جنس استیل باید به ۸ نکته مهم توجه داشته باشید. این نکات عبارت‌اند از:

نوع فلز ضد زنگ: تولیدکنندگان فلزات در سراسر جهان بیش از ۱۵۰ نوع فلز ضد زنگ تولید می‌کنند که برای مقاصد گوناگون مانند روکش مواد تزئینی مورد استفاده در سقف ساختمان‌ها، ایمپلنت‌های دندان‌پزشکی و ساخت زیورآلات به کار می‌روند. معمولا طراحان از زیورآلات ۳۰۲ و ۳۰۴ با فلز ضد زنگ، برای ساخت زیورآلات مد روز استفاده می‌کنند. این نوع فلز درصد نیکل بالایی دارد و می‌تواند روی پوست دوام بیاورد اما برای زیورآلات خارجی مناسب است. این نوع فلز برای جواهرات سوراخ‌کننده مانند پیرسینگ‌ها مناسب نیست.

کیفیت: توجه به کیفیت زیورآلات ضد زنگ پیش از خرید آن ضروری است. زنان با پوست حساس باید زیورآلات مد روزی را انتخاب کنند که از جنس استیل ۳۱۶ VM ساخته شده است. این آلیاژ حاوی درصد بالایی کروم و مقداری کربن و نیکل است. نوع ۳۱۶L از استیل ضد زنگ برای ساخت زیورآلات لوکس با کیفیت بالا استفاده می‌شود.

اندازه: نمی‌توانید اندازه زیورآلات را بعد از خرید تغییر بدهید. این کار به‌صرفه هم نیست. بنابراین، باید موقع خرید زیورآلات استیل یا سایر انواع زیورآلات به اندازه آن توجه کنید.

عناصر به کار رفته در زیورآلات: پیش از خرید هر گونه زیورآلات، باید عناصر به کار رفته در آن مانند حلقه‌های اتصال و گیره‌ها را بررسی کنید. مطمئن شوید که گیره‌ها به خوبی کار می‌کنند و زیورآلات مورد نظر شما شکستگی یا نقص قابل مشاهده‌ای که می‌تواند ظاهر آن را از بین ببرد، نداشته باشد.

هزینه: بدیهی است که هزینه زیورآلات نکته مهمی برای خرید آن محسوب می‌شود. انواع مختلفی از زیورآلات استیل وجود دارد. زیورآلات لوکس از استیل ۳۱۶ VM ساخته شده‌اند. عاقلانه‌تر این است که با داشتن پوستی حساس، کمی بیشتر روی بهترین و باکیفیت‌ترین فلز سرمایه‌گذاری کنید.

راحتی: هنگام خرید زیورآلات، باید میزان راحتی آن را بررسی کنید. مطمئن شوید که زیورآلات لبه‌های ناهموار یا سوراخ‌هایی که با پوست تماس داشته باشد، ندارند. به‌علاوه، در محل برخورد تکه‌های زیورآلات نباید هیچ گونه ناهمواری یا شکافی وجود داشته باشد.

هماهنگی با استایل شما: جواهراتی که با استفاده از ترکیب فولادی فرآوری شده تولید می‌شوند، به زیورآلات سبک محبوب در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. علت آن هم این است که فولاد فرآوری شده را می‌توان آنودایز کرد تا به زیورآلات رنگ‌های متنوع بدهد. این رنگ‌ها ممکن است از طلایی تا صورتی متفاوت باشند. هنگام انتخاب زیورآلات با نگین‌هایی از جنس این جواهرات سراغ آن‌هایی بروید که رنگشان با استایل شما هماهنگ است.

خرید زیورآلات در بلک فرایدی

کیفیت پولیش زیورآلات: هنگام خرید انواع زیورآلات به جزئیات آن با دقت توجه کنید. بررسی کنید که سطح زیورآلات مورد نظرتان کاملا یک‌نواخت باشد. علاوه بر این، می‌توانید از سازنده یا تولیدکننده زیورآلات مورد نظر خود درباره پولیش آن سؤال کنید.

گردنبند متفاوت استیل

لکه‌دار شدن یا زنگ‌زدگی امری اجتناب‌ناپذیر است و هر فلزی باید آن را بگذراند. استیل ضد زنگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. این تصور غلط رایج وجود دارد که زیورآلات ضد زنگ هرگز به دلیل لایه کروم بیرونی خود کدر یا زنگ‌زده نمی‌شوند. با وجود این، تماس مداوم این زیورآلات با محیط خارجی به مرور زمان ظاهر آن را خدشه‌دار می‌کند.

زیورآلات از جنس استیل ضد زنگ حاوی تقریبا ۱۰ درصد کروم هستند که از کدر شدن و زنگ‌زدگی آن محافظت می‌کند. استفاده از این عنصر می‌تواند میانگین زمان زنگ‌زدگی یا کدر شدن زیورآلات را تغییر دهد. زیورآلات ساخته شده از استیل ضد زنگ مانند انگشتر و گردنبند در صورت تمس منظم با آب در مدت زمانی کوتاه کدر می‌شوند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما