درخشش ناگهانی طلا!

طلا امروز توانست از تثبیت دلار آمریکا بهره‌برداری کند و معاملات خود را در محدوده مثبت به ثبت برساند.

درخشش ناگهانی طلا!

به گزارش  «اف‌ایکس استریت» قیمت طلا (XAU/USD) در اولین جلسه‌ی آسیایی روز دوشنبه، از تثبیت دلار آمریکا (USD) حمایت دریافت می‌کند و در محدوده‌ی مثبت معامله می‌شود. معاملات طلا در زمان نگارش این مطلب، در حدود 1940 دلار صورت می‌گیرد که نمایانگر 0.22 درصد افزایش در روز است.

گذشته از این، عامل دیگری که احتمالأ در جلسه‌ی بعد می‌تواند به فلز زرد کمک کند، بازده بالاتر اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده است. 

با نگاهی به رویدادهای تأثیرگذار در حوزه‌ی فلزات گرانبها، می‌توان اظهارات برخی مقامات فدرال رزرو را برشمرد؛ در این راستا، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو به عدم تردید این بانک نسبت به اعمال سیاست‌های سخت‌گیرانه‌تر تصریح کرد و مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو نیز نظرات غیرقطعی در مورد بازگشت تورم به هدف 2 درصدی به مدد چرخه‌ی افزایش نرخ بهره‌ی بانک مرکزی سخن گفت.

در این بین، داده‌های کلیدی این هفته، از جمله شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده، سیگنال‌های بیشتری را در دسترس معامله‌گران قرار داد. بدیهی است که داده‌های فراتر از حد انتظار می‌تواند احتمال افزایش مجدد نرخ بهره را در نشست دسامبر فدرال رزرو تقویت کند.

و اما از آنجا که افزایش نرخ‌های بهره، منجر به افزایش فرصت سرمایه‌گذاری در دارایی‌های بدون بازده مانند طلا می‌شود، حامل خبر بدی برای چشم انداز فلزات گرانبهاست.

در کنار همه‌ی این‌ها، عامل دیگری که ممکن است تأثیر منفی بر بهای طلا داشته باشد، نگرانی در مورد رشد اقتصادی در چین است، چرا که چین بزرگترین تولیدکننده و مصرف‌کننده‌ی طلا در جهان تلقی می‌شود.

در حوزه‌ی داده‌های کشور اژدها، آمار هفته‌ی گذشته CPI چین حکایت از کاهش 0.2 درصد از 0 درصد در ماه اکتبر داشت. به علاوه، خرده‌فروشی و تولید صنعتی چین در این هفته منتشر خواهد شد که حامل اطلاعات و نکات قابل توجه در مورد شرایط اقتصادی چین است.

و اما داده‌ی کلیدی دیگر که می‌تواند در جهت‌گیری طلا مفید باشد، شاخص قیمت مصرف‌کننده ایالات متحده (CPI) است که در روز سه شنبه ارائه خواهد شد که از قرار معلوم، طبق برآوردها، CPI اصلی بدون تغییر در 0.3% باقی می‌ماند و از سوی دیگر، انتظار می‌رود شاخص CPI ماهانه در ماه اکتبر، کاهش 0.1 درصدی را نشان دهد. 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما