معجزه مروارید برای زنان و مردان متولد آبان ماه

طلا و جواهر اقتصاد 100: مروارید سنگ تولد باستانی تبتی در ماه آبان است که نمادی از پاکی و عشق است. انرژی تسکین‌دهنده آن به آرامش و تمرکز احساسات کمک می‌کند.

معجزه مروارید برای زنان و مردان متولد آبان ماه

مروارید برای آبان ماهی ها

مرواریدها از پوسته صدف به دست می‌آیند، تشکیل مروارید کاملاً طبیعی یک معجزه است. این سنگ قیمتی به‌صورت یک دانه شن شروع می‌شود که به داخل پوسته صدف وارد می‌شود. صدف برای محافظت از بدن خود ماده کریستالی نرم و صافی در اطراف این دانه شن تشکیل می‌دهد، این ماده nacre نامیده می‌شود؛ بنابراین یک مروارید صاف و زیبا از پوسته صدف خوابیده در اعماق بستر اقیانوس به دست می‌آید.

مروارید یک گوهر ارگانیک و سنگ اصلی ماه تولد خرداد است. مرواریدها سه نوع اساسی دارند:1) مرواریدهای طبیعی که به‌طور طبیعی در پوسته نرم‌تنان زنده تشکیل می‌شوند. 2) مرواریدهای پرورشی که توسط افراد با واردکردن یک “دانه” در پوسته نرم‌تنان تکثیر می‌شوند؛ و 3) مرواریدهای مصنوعی که معمولاً دانه‌های پلاستیکی با روکش براق هستند. بیشتر مرواریدهای بازار امروز مرواریدهای پرورشی هستند که در مقایسه با مرواریدهای طبیعی بسیار مقرون‌به‌صرفه هستند و هدیه‌ای بسیار زیباتر از مرواریدهای مصنوعی‌اند.

خواص درمانی مروارید

استفاده از سنگ مروارید فواید زیادی دارد. مروارید بیانگر لطافت، عشق است. این سنگ متولد آبان به دلیل خواص درمانی‌اش معروف است. برخی از مزایای طالع بینی استفاده از سنگ مروارید عبارت است از:

به فردی که با ذهن متشنج، بلاتکلیفی، افسردگی و بی‌ثباتی در زندگی رنج می‌برد توصیه می‌شود از سنگ مروارید استفاده کند. سنگ مروارید به کسانی توصیه می‌شود که به‌راحتی عصبانی می‌شوند و حال طبیعی خود را از دست می‌دهند.

با به همراه داشتن سنگ مروارید می‌توان مشکلاتی مانند ناراحتی گلو، درد چشم و اسهال خونی را کاهش داد. مروارید باعث درخشش و زیبایی صورت در خانم‌ها می‌شود و زیبایی را غنی می‌کند.

بسیاری از داروها و لوسیون هایی وجود دارند که از پودر مروارید برای ایجاد مزایای جادویی برای زیبایی صورت زنان استفاده می‌شود. ازآنجاکه مروارید در داخل آب تشکیل می‌شود، خالص است و مانند سایر محصولات پوستی عوارض جانبی ندارد.

این روزها بسیاری از لوسیون ها بر روی آن‌ها نوشته‌شده “حاوی پودر مروارید طبیعی است”. بااین‌حال، فقط تعداد کمی از آن‌ها مواد طبیعی مروارید دارند؛ بنابراین باید هنگام خرید چنین محصولاتی باید بسیار محتاط بود.

این سنگ متولدین آبان ماه به ایجاد تفاهم و تقویت پیوند زن و شوهر نیز کمک می‌کند. اعتقاد بر این است که استفاده از مروارید در روز عروسی سعادت زناشویی را به همراه دارد. مروارید را می‌توان در ترکیب با سایر سنگ‌ها برای بسیاری از بیماری‌های دیگر مرتبط با سلامتی نیز استفاده کرد.

شخصی که مروارید به همراه دارد شهرت، احترام، ثروت و آسایش‌های پادشاهی زیادی کسب می‌کند. مروارید به افزایش حافظه و قدرت مغز کمک می‌کند. سنگ مروارید در بهبود بیماری‌هایی مانند ذات‌الریه و بی‌خوابی مفید است. ضربان قلب را طبیعی نگه می‌دارد و بیماری‌های مربوط به زخم، روده و سایر مشکلات معده را کاهش می‌دهد.

کدام افراد باید از مروارید استفاده کنند؟

الف) سنگ مروارید برای مشاوران، سخنران عمومی، روانشناس، درمانگر سودمند است.

ب) مروارید به افرادی که در صنایع لبنی، گردشگری، سرگرمی، دارو، عطر، حمل‌ونقل و نوشیدنی مشغول هستند نتایج بسیار سودمندی می‌دهد.

ج) افرادی که درگیر آهنگ‌سازی موسیقی، امور حقوقی، شنا یا ورزش‌های آبی، هتل و تجارت جواهرات هستند می‌توانند از مزایای استفاده از مروارید استفاده کنند.

د) کودکان زیر 12 سال که از سلامتی ضعیفی برخوردار هستند، با استفاده از مروارید می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

د) مروارید به درمان بیماری‌هایی مانند مشکلات بینایی، یبوست، مشکلات روحی و قلبی کمک می‌کند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما