معرفی گرانترین انگشترهای مردانه جواهر برای مردان لاکچری

طلا و جواهر اقتصاد 100: انگشترهای مردانه عموما با طراحی کلاسیک همراه هستند. چرا که می‌توان چنین انگشترهایی را با سبک‌های مختلف استایل پوششی مردان به راحتی ست کرد. ضمن این که مدل‌های کلاسیک انگشتر جواهر مردانه همه پسندتر بوده و مورد پسند اکثر مردان با هر سلیقه‌ای واقع می‌شود.

معرفی گرانترین انگشترهای مردانه جواهر برای مردان لاکچری

 البته در میان انواع مدل‌های انگشتر مردانه گران قیمت ، انگشترهایی با طراحی مدرن یا مینیمال نیز دیده می‌شود. با این حال اغلب انگشترهای گران قیمت از ظاهری لاکچری و پر زرق و برق برخوردار هستند. همچنین برخی از مدل‌های انگشتر مردانه را می‌توان به جای حلقه ازدواج نیز مورد انتخاب قرار داد. این مسئله به ویژه در مورد انگشترهایی با طراحی مینیمال و کلاسیک بیشتر دیده می‌شود.

انگشتر رولکس مردانه طلا و جواهر تک تخمه برلیان

طرح رولکس یکی از محبوب‌ترین طرح‌های اکسسوری‌های مردانه به ویژه در طراحی انگشتر محسوب می‌شود. این محصول از طراحی کلاسیک برخوردار است و بخش تاج آن به شکل یک مربع با یک تک تخمه برلیان در مرکز آن و دیواره‌ها به صورت پلکان مشهور رولکس طراحی شده اند. از آنجایی که استفاده از یک تک تخمه برلیان در طراحی حلقه‌های ازدواج نمادی از استحکام و دوام رابطه عاشقانه و تأهل است، می‌توان این انگشتر زیبای مردانه را به جای حلقه ازدواج نیز مورد استفاده قرار داد.

در این انگشتر مردانه گران قیمت، از طراحی سه بعدی تاج انگشتر استفاده شده است. در واقع همان طور که مشاهده می‌شود تاج انگشتر متشکل از دو مربع است که مربع مرکزی بالاتر قرار گرفته و محل نصب نگین برلیان است، مربع پایینی با حاشیه‌های تراش خورده پلکانی و مورب نه تنها شکل زیبایی به تاج انگشتر بخشیده است بلکه هارمونی جذابی نیز با طرح رولکسی دیواره‌ها ایجاد می‌کند.

انگشتر طلا مردانه طرح رجال الماس تراش باگت و برلیان

از نظر همه ما یک انگشتر مردانه گران قیمت انگشتری با ظاهری لوکس و با تعداد زیادی از نگین‌های جواهر گران قیمت است. همان طور که از تصویر این انگشتر پیدا است، تعداد الماس‌های به کار رفته در ساخت این انگشتر مردانه بسیار زیاد است که این حجم بالا از نگین‌های الماس باعث درخشندگی خارق العاده این انگشتر می‌شود، ضمن این که ظاهر بسیار اعیانی و لوکسی نیز برای آن رقم می‌زند.

ترکیب الماس و طلای زرد در این انگشتر یک ترکیب بسیار زیبا و درخشان محسوب می‌شود. تاج این انگشتر مردانه به صورت ترکیبی از دایره‌های متحد المرکز و مربعی که در مرکز این دوایر قرار گرفته است طراحی شده است. الماس‌های به کار رفته در آن نیز با تراش برلیان و باگت طراحی به ظاهر ساده آن را کمی پیچیده‌تر و جذاب‌تر می‌کند. دیواره‌های انگشتر کمی پهن و به صورت پلکانی طراحی شده است. این شکل از طراحی دیواره‌ها ظاهر انگشتر را چشمگیرتر می‌سازد.

مدل انگشتر طلای رزگلد با نگین الماس تراش برلیان

محصولی که مشاهده می‌کنید یک مدل انگشتر مردانه با طراحی مدرن و جذاب است. در ساخت این انگشتر از طلای رزگلد استفاده شده است و بنابراین انتخاب آن برای کسانی که به دنبال یک انگشتر مردانه گران قیمت با ظاهری متفاوت و خاص هستند مناسب خواهد بود. وجود الماس‌های تراش برلیان در اندازه‌های بزرگ و کوچک نه تنها باعث درخشش بی‌نظیر این انگشتر مردانه می‌شود بلکه ترکیب آن با طلای رزگلد بسیار خیره کننده خواهد بود.

همانند اکثر انگشترهای مردانه دارای طراحی کلاسیک، تاج انگشتر به صورت مربع طراحی شده است. در قسمت مرکزی تاج یک مربع ساخته شده از طلای رزگلد دیده می‌شود که در میانه آن یک الماس تک تخمه تراش برلیان قرار داده شده است. اطراف این مربع را شیارهای توخالی تشکیل می‌دهند که داخل آن‌ها الماس‌های تراش برلیان در اندازه‌های متوسط روی خطوط محیطی و بزرگ در قسمت رأس‌ها به صورت ریلی قرار گرفته اند.

طراحی دیواره‌های این انگشتر نیز بسیار جالب است. دیواره‌ها متناسب با قسمت تاج به صورت پهن طراحی شده و هرچه به قسمت پایین رکاب نزدیک می‌شویم از پهنای آن کاسته می‌شود. در بخش میانی رکاب یک بخش توخالی قرار داده شده است که در دو طرف آن دو شیار یک اندازه واقع شده که با الماس‌های تراش برلیان کاملا پر شده اند. این محصول را می‌توان هم با استایل‌های رسمی و هم با سبک پوشش نیمه رسمی ست کرد.

انگشتر مردانه جواهر با نگین الماس تراش برلیان طرح رجال

طرح رجال یکی از لوکس‌ترین و اعیانی‌ترین طرح‌های جواهرات مردانه محسوب می‌شود. همان گونه که در تصویر نیز مشخص است، حجم بسیار بالای استفاده از الماس‌های تراش برلیان ظاهری بسیار لاکچری و سلطنتی به این انگشتر مردانه بخشیده است.

طراحی انگشتر نیز به شکلی چشم گیر و درشت صورت گرفته است و به نظر می‌رسد انتخاب آن برای مردانی با دست‌های عضلانی و انگشت‌های پر و گوشت‌آلود بسیار مناسب باشد. ترکیب طلای زرد و الماس‌های تراش برلیان برای این انگشتر باعث می‌شود که درخشش بیشتری داشته باشد و ظاهر یک انگشتر گران قیمت مردانه را به خوبی به نمایش بگذارد.

بخش تاج انگشتر به صورت مربع طراحی شده است که بخش مرکزی کمی پایین‌تر طراحی شده اما از الماس‌های تراش برلیان بزرگتری در آن استفاده شده است. در بخش بیرونی نیز یک مربع برجسته طراحی شده است که روی اضلاع آن کاملا با الماس‌های تراش برلیان پوشانده است.

دیواره انگشتر نیز متناسب با بخش تاج به صورت پهن طراحی شده است که در تمام بخش‌های دیواره نیز ردیف‌های منظمی از الماس‌های تراش برلیان را شاهده هستیم که باعث ایجاد جلوه‌ای لوکس و اعیانی برای این انگشتر مردانه شده است.

انگشتر مردانه جواهر با نگین الماس تراش برلیان پایه رولکسی

اگرچه ممکن است انگشتر مردانه گران قیمت از نظر آقایان یک انگشتر با ظاهری پر زرق و برق و لوکس باشد، اما انگشترهایی هم وجود دارند که علی رغم داشتن ظاهر ساده از قیمت بالایی برخوردارند. محصولی که مشاهده می‌کنید یک انگشتر مردانه پایه رولکسی است. همان طور که پیش‌تر هم بیان شد، رولکس نام یک برند سازنده جواهرات و ساعت بسیار مشهور سوئیسی است. بنابراین استفاده از طرح رولکسی در طراحی این انگشتر مردانه نمادی از این برند مشهور است که استفاده از محصولات آن توسط اعیان و اشراف و محدود بودن محصولات آن باعث گران قیمت بودن آن‌ها می‌شود.

این انگشتر طرح رولکس با طراحی ارگونومیک و ظاهر جذاب راحت‌ترین انگشتر مردانه‌ای است که می‌توان انتخاب کرد. تاج آن به شکل دایره‌های متحد المرکز طراحی شده که در مرکز آن یک الماس تک تخمه برلیان قرار داده شده است. وجود یک ردیف الماس تراش برلیان در حاشیه بیرونی دایره مرکزی نیز باعث درخشندگی خارق العاده این انگشتر مردانه می‌شود. از طرف دیگر استفاده از ترکیب طلای زرد و سفید در طراحی این انگشتر آن را به یک محصول جذاب و تماشایی تبدیل کرده است.

دیواره‌های طرح رولکس این انگشتر به صورت سه بعدی طراحی شده و بخش میانی و برجسته آن از طلای زرد و بخش‌های دیگر از طلای سفید ساخته شده است.

انگشتر مردانه الماس تراش برلیان و پرنس طرح رجال

شاید بتوان این محصول را یکی از لوکس‌ترین طرح‌های انگشتر گران قیمت مردانه دانست. یک انگشتر فول نگین با ظاهری درخشان و اعیانی. همان طور که قبلا هم اشاره کردم طرح رجال از جمله طرح‌های بسیار لوکس محسوب می‌شود که از تعداد زیادی نگین‌های گرانقیمت جواهر برخوردار است.

 این انگشتر مردانه بسیار درشت و چشمگیر طراحی شده است. ضمن این که بخش تاج آن بزرگ بوده و بخش زیادی از انگشت را پوشش می‌دهد. به همین دلیل است که چنین انگشترهایی برای مردانی که دستان بزرگ و انگشتان پهن دارند بسیار مناسب است.

قسمت تاج انگشتر به شکل یک مربع بزرگ طراحی شده است که داخل آن سه ردیف با فاصله‌های منظم شامل سه مربع قرار دارد. داخل هر مربع ۹ الماس تراش برلیان قرار گرفته است و مربع‌ها با یک نوار بسیار باریک ساخته شده از طلای سفید از حاشیه کنار متمایز می‌شوند. مربع‌های کوچک دارای تو رفتگی کمی هستند. تمام حاشیه‌های میان مربع‌های داخل تاج انگشتر و همچنین محیط آن از الماس‌های تراش برلیان پوشیده شده است.

دیواره این انگشتر مردانه گران قیمت به صورت بسیار پهن طراحی شده است که همخوانی خوبی با قسمت تاج آن دارد، هرچه به قسمت انتهایی رکاب نزدیک می‌شویم، پهنای دیواره کمتر می‌شود. ترکیب طلای سفید و الماس‌های تراش برلیان یک ترکیب جذاب و خیره کننده برای این انگشتر مردانه محسوب می‌شود و استفاده از آن را با هر استایل رنگی از نظر پوشش مناسب می‌سازد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما