الماس 100 قیراطی14 میلیون دلار فروخته شد

ستاره این حراج الماس ۱۰۰.۹۴ قیراطی تراش خورده در روسیه بود که پنج سال پیش در شمال شرقی روسیه کشف شد. کارشناس جواهرات کریستی درجه شفافیت و کیفیت رنگ آن را عالی ارزیابی و ارزش آن را بین ۱۳.۳ تا ۲۰ میلیون دلار برآورد کرده بود که در نهایت به قیمت ۱۴.۲ میلیون دلار فروخته شد.

الماس 100 قیراطی14 میلیون دلار فروخته شد

یک هفته پس از بزرگداشت دویستمین سالمرگ ناپلئون، کریستی یک مجموعه شامل ۹ قطعه تیارا، گردنبند، گوشواره، آویز و سنجاق را که به دختر خوانده او، استفانی دوبوهارنه تعلق داشت، روز ۱۲ مه به حراج گذاشت.

 

ماری سیسیل سیسامولو، کارشناس حراج کریستی، این مجموعه را که از الماس و یاقوت کبود ساخته شده، «شگفت انگیز» توصیف کرده است؛ مجموعه‌ای که در پایان حراج، نزدیک به ۳ میلیون دلار فروش رفت.

افزون بر این مجموعه، یک تاج یاقوت نشانِ متعلق به ملکه اسبق پرتغال نیز در معرض فروش قرار گرفت که قیمت آن بین ۱۸۸ هزار تا ۳۸۸ هزار دلار تخمین زده شده بود. همچنین در این حراج یک حلقه الماس صورتی که وزن ان ۱۵.۲۳ قیراط است نیز با بهای تقریبی ۷.۸ تا ۱۲.۲ میلیون دلار به حراج گذاشته شد.

اما ستاره این حراج الماس ۱۰۰.۹۴ قیراطی تراش خورده در روسیه بود که پنج سال پیش در شمال شرقی روسیه کشف شد. کارشناس جواهرات کریستی درجه شفافیت و کیفیت رنگ آن را عالی ارزیابی و ارزش آن را بین ۱۳.۳ تا ۲۰ میلیون دلار برآورد کرده بود که در نهایت به قیمت ۱۴.۲ میلیون دلار فروخته شد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما