معرفی گوشواره ای ساده برای مناسبت های رسمی و اداری

طلا و جواهر اقتصاد 100: گوشواره‌ها انواع مختلفی دارند. هرکس با هر سلیقه، بودجه، تیپ و استایلی که داشته باشد می‌تواند مدل موردپسند خود را از میان هزاران مدل موجود این زیورآلات برگزیند و به‌این‌ترتیب تیپ و استایل خود را تکمیل کند.

معرفی گوشواره ای ساده برای مناسبت های رسمی و اداری

گوشواره آویز / قطره‌ای (Drop)

گوشواره‌های آویز ممکن است تماماً فلزی یا ترکیبی از فلز و جواهر باشند. به این صورت که در انتهای زنجیر آویز یک سنگ قیمتی، الماس یا مروارید کار شده باشد. قرار گرفتن سنگ و جواهرات باعث درخشش و زیبایی هر چه بیشتر گوشواره آویز می‌شود و از حرکت و تکان زیاد این گوشواره‌ها هم پیشگیری می‌کند.

این گوشواره زیر لاله گوش آویزان می‌شود. آویز برای زنانی مناسب‌تر است که موهای بلندی دارند. همچنین برای زنانی با فرم صورت قلبی، بیضی، کشیده، و مثلثی سر پایین مناسب است. این مدل گوشواره به دلیل ساده بودن برای محیط‌های رسمی و اداری هم قابل استفاده است.

گوشواره آویز چیست؟

گوشواره آویز همان‌طور که از نامش پیداست در قسمت زیرین لاله گوش آویزان می‌شود. بلندی این مدل از اکسسوری در مدل‌های مختلف آن متفاوت است. گاهی بلندی آویزه گوشواره آویز تا قسمت گردن هم می‌رسد.

گوشواره‌های آویز در مقایسه با سایر مدل‌ها از طراحی خاص‌تر و پیچیده‌تری برخوردار هستند. طراحی گوشواره آویز یا به شکل کاملاً ساده و با استفاده از یک آویز رنگی ساده است و یا در ساختار آن از سنگ، الماس، مروارید و … استفاده‌شده است.

هرروزه مدل‌های متنوعی از این محصول در شکل‌ها و رنگ‌های گوناگون تولید و به بازار عرضه می‌شود. علاقه‌مندان به گوشواره‌های آویز می‌توانند محصول موردنظر خود را برگزینند و بدین ترتیب ظاهر خود را جذاب‌تر کنند. در ادامه با انواع و اقسام گوشواره آویز آشنا خواهیم شد.

انواع گوشواره آویز:

گوشواره آویز ساده

گوشواره آویز سنگی

گوشواره آویز مرواریدی

و…

مزایای خرید گوشواره آویز:

ظاهر زیبا

استفاده راحت

مناسب جهت مدل‌های مختلف صورت نظیر صورت‌های گرد، مربعی، بیضی، مثلثی

و…

نکات قابل‌توجه هنگام خرید گوشواره آویز:

توجه فرمایید گه گوشواره آویز معمولاً طول بلندی دارد و همان‌گونه که گفته شد از زیر گوش آویزان می‌شود. به همین سبب استفاده از گوشواره آویز بیشتر برای مهمانی و مجالس مناسب است و استفاده از آن به‌صورت روزانه و برای محل کار توصیه نمی‌شود.

موردی بعدی تناسب میان گوشواره آویز انتخابی و رنگ پوست است. برقراری این تناسب سبب زیباتر شدن ظاهر می‌شود. علاوه بر رنگ، بلندی گوشواره آویز نیز بایستی با بلندی موها و استایل شخصی فرد هم سازگار باشد. پیشنهاد ما این است که افراد دارای صورت‌های کشیده و موی بسیار بلند به سراغ آویزهای خیلی طویل نروند، زیرا چهره آن‌ها زشت به نظر می‌رسد.

خریداران این مدل از زیورآلات هنگام استفاده باید بیشتر مراقب باشند و حواسشان باشد که آویز گوشواره به مو یا لباس آن‌ها گیر نکند.

به‌عنوان آخرین نکته باید خاطرنشان کرد که امکان استفاده هم‌زمان گوشواره آویز با سایر مدل‌های این اکسسوری وجود دارد. افراد علاقه‌مند به این کار باید توجه نمایند که گوشواره‌های انتخابی با یکدیگر ست باشد. ضمناً این اشخاص بهتر است در استفاده انواع مدل‌های این اکسسوری اغراق نکنند، زیرا گوشواره آویز به‌تنهایی دارای جلوه فوق‌العاده زیبایی است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما