خانم های متولد آبان سنگ زندگی تان را بشناسید

طلا و جواهر اقتصاد 100: زنان آبان ماهی سنگ سیترین را بهترین سنگ ممکن برای بیان شخصیت و حالات درونی خود می‌داند، بنابراین میان بهترین سنگ های ماه آبان، سیترین برای زنان بهترین انتخاب است.

خانم های متولد آبان سنگ زندگی تان را بشناسید

بهترین سنگ آبان برای زن

سیترین به عنوان بهترین سنگ شانس برای تغییر شخصیت و زندگی زنان آبان ماهی شناخته می شود. این کریستال که به سبب رنگ لیمویی آن به سیترین زرد معروف شده است، در برخی از فرهنگ های جهان، به این مشهور است که می تواند انرژی های منفی و انواع ترس را در انسان از بین ببرد. زنان آبان ماهی می توانند امیدوار باشند که رویاهای خود را از طریق انرژی های مثبت این سنگ جواهری فوق العاده محقق کنند.

گردنبند زنانه سیترین

از دیگر سنگ های ماه تولد آبان مناسب زنان می توان به مروارید اشاره کرد که دارای خواص آرامشبخش برای افرادی است که زود عصبی می‌شوند و میتواند عصبانیت شخص را کاهش دهد. یاقوت سرخ به عنوان یکی دیگر از سنگ های مناسب آبان ماهی ها می تواند برای زنان در درمان و تنظیم قاعدگی و کاهش درد آن مفید باشد و برای تحکیم روابط عاشقانه تاثیر گذار باشد. گارنت وظیفه پاکسازی چاکرا ها را به خوبی انجام میدهد، توپاز برای افزایش قوه خلاقیت و نشاط و آکوامارین می‌تواند انرژی را در تمامی چاکرا ها به خوبی جریان دهد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما