چگونه طلا بخریم که ضرر نکنیم؟ / زمان مناسب برای سرمایه گذاری در طلا را بشناسید

طلا و جواهر اقتصاد 100: اولین توصیه ما به شما این است برای تشخیص این موضوع با افراد متخصص در حوزه سرمایه گذاری مشورت کنید. اما به‌طور کلی باید گفت زمانی که میزان عرضه طلا از حجم تقاضای آن بالاتر باشد قیمت طلا روندی نزولی به خود خواهد گرفت و به تعبیری قیمت‌ آن پایین خواهد آمد و این زمان بهترین موقعیت برای خرید طلا و سرمایه گذاری در آن است. تشخیص بهترین زمان برای سرمایه گذاری برای طلا بدین جهت اهمیت دارد که امکان ضرر و زیان را به حداقل می‌رساند و امکان کسب سود بیشتر را هم برای شما فراهم می‌آورد.

چگونه طلا بخریم که ضرر نکنیم؟ / زمان مناسب برای سرمایه گذاری در طلا را بشناسید

پیش از معرفی بهترین نوع طلا برای سرمایه گذاری خوب است درباره نکات سرمایه گذاری با شما صحبت کنیم. در یک سرمایه گذاری منطقی، افراد به دنبال روشی هستند که بیشترین سود و کمترین ضرر را داشته باشد. در زمان خرید طلا برای سرمایه گذاری دو نکته از اهمیت خاصی برخوردار است:

نکته اول این که باید طلایی را انتخاب کنید که بدون کارمزد، حق ویترین یا هر گونه هزینه جانبی دیگری باشد.

نکته دوم مربوط به توان مالی شماست، زیرا ممکن است مبلغی را که پس‌انداز کرده‌اید حتی برای خرید یک قطعه طلای معمولی و کم‌وزن نیز کافی نباشد و در این صورت موفق به سرمایه گذاری نشوید.

می‌توان گفت بهترین زمان برای خرید و سرمایه گذاری روی طلا زمانی است که میزان عرضه از تقاضا بالاتر باشد؛ در این موقعیت قیمت طلا پایین خواهد آمد و امکان کسب سودهایی بیشتر را در آینده برای شما فراهم می‌آورد. پس هر زمان که با روند نزولی قیمت طلا مواجه شدید اقدام به خرید آن کنید و فروش را به زمانی دیگر موکول کنید.

اشتباه رایج دیگر هنگام سرمایه گذاری در طلا خرید طلاهای نگین‌دار و با سنگ‌های قیمتی است؛ باید بدانید این نوع طلاها هنگام خرید وزن نگین و سنگ آن محاسبه می‌شود ولی هنگام فروش سنگ یا نگین آن را درمی‌آورند و سپس وزن می‌کنند و می‌خرند و سرمایه گذاری بر روی این نوع طلاها صرفاً ضرر برای شما به‌دنبال دارد. لذا این نوع طلاها فقط برای امور زینتی مناسب هستند و هرگز برای سرمایه گذاری از آن‌ها استفاده نکنید.

در این راستا سامانه خرید و فروش آنلاین طلای طلاین، به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین‌ها در کشور ایران، موفق به ایجاد فضایی مورداعتماد و ایمن برای یک سرمایه گذاری بی‌دغدغه برای شما شده است. این سامانه به‌منظور یکپارچه‌سازی بازار طلا، کمک به رشد وضعیت اقتصادی افراد و فراهم‌ساختن امکان سرمایه گذاری با هر میزان دارایی، ایجاد شده است. از طریق سامانه طلاین، شما می‌توانید با هر میزان توانایی مالی در مسیر سرمایه گذاری در زمینه طلا قدم برداشته و آینده روشنی را برای خود ترسیم نمایید. مجموعه طلاین، در پارک علم و فناوری استان یزد واقع شده است و با کسب مجوز نظام صنفی رایانه‌ای، مجوز برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق، مجوز واحد فناوری و مجوز صنف طلا و جواهر به صورت قانونی در عرصه مبادلات طلا فعالیت می‌کند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما