15 برند معروف که هر زن و مرد خوش تیپی باید آنها را بشناسد

طلا و جواهر اقتصاد 100: برندهای معروف جواهرات، با طراحی و تولید جواهرات گران‌قیمت، شهرت جهانی پیدا کرده‌اند.

15 برند معروف که هر زن و مرد خوش تیپی باید آنها را بشناسد

برند شوپارد ، یک برند سوئدی است که توانسته با تولید ساعت‌هایی با سبک خاص و کیفیت ساخت بسیار بالا به شهرت جهانی برسد.

برند بوچلاتی، یکی دیگر از معروف‌ترین برندهای جواهرات ایتالیایی است که در طراحی جواهرات خود از دوران رنسانس، طرح‌های رومی، و پارچه‌های قیمتی، قطعاتی به سبک آنتیک و تکنیک‌های قدیمی الهام می‌گیرد و سبکی متمایز ایجاد می‌کند.

پوملاتو، یک برند لوکس جواهر ایتالیایی است. این برند یکی از پنج شرکت برتر فروش جواهرات در اروپا است. جواهرات برند پوملاتو ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و از فرم‌های گرد و تراش‌های ملایم، در آن‌ها استفاده می‌شود.

برند کارتیه ، یکی از برندهای معروف در جواهرات است . معمولا این برند با جواهرات و ساعت‌های لوکس شناخته می‌شود؛ اما این برند فرانسوی در تولید عطر و محصولات چرمی نیز موفق و معروف است.

برند میکی‌موتو، یک برند ژاپنی است که در ساخت جواهرات لاکچری و استفاده از مروارید های طبیعی، مخصوصاً مروارید سیاه در جواهرات خاصش معروف شده است. این برند برای اولین بار استفاده از مرواریدهای پرورشی را در ساخت جواهرات و زیورآلات را ابداع کرد و توسعه داد.

پیاژه ، یک برند سوئیسی است که طراحی و ساخت جواهرات را با ساعت‌های جواهرنشان شروع کرد و پس از آن ساخت و طراحی زیورآلات گران قیمت را انجام داد. این برند با ساخت حلقه‌ها و انگشترهای ساده و بدون نگین تا زیورآلات کار شده با الماس، برلیان، زمرد و … ، سعی کرده است تا همه‌ی سلیقه‌ها را درنظر بگیرد.

بولگاری، یک برند  ایتالیایی (روم) است و محبوبیت زیادی دارد. این برند در دنیای استایل و مد جایگاه ویژه‌ و مهمی دارد. این برند در زمینه‌ی طراحی و تولید اکسسوری، کیف، ساعت، جواهرات زنانه و مردانه و عطر فعالیت می‌کند.

گراف، یکی دیگر از برندهای لوکس جواهرات است. این برند بریتانیایی در میان افراد ثروتمند و مرفه بسیار پرطرفدار است.

تیفانی، یکی از معروف‌ترین برندهای جواهرات است. این برند آمریکایی به فروش جواهر و نقره‌سازی مشهور است. محصولات برند تیفانی تنوع زیادی دارد و برای مراسم‌های مختلف قابل استفاده هستند.

ون‌کلیف اند آرپلز، یکی دیگر از معروف‌ترین برندهای جواهرات در فرانسه است که در زمینه طراحی و ساخت جواهرات گران قیمت، جواهرات عروس، ساعت‌های مچی و رومیزی لاکچری و عطر فعالیت می‌کند.

هری وینستون در ابتدا یک جواهرفروش آمریکایی بود؛ او هوش و استعداد عجیبی در کار خود داشت و به همین دلیل به یکی از گران‌ترین برندهای طلا و جواهر در جهان تبدیل شد.

دیور، یکی از برندهای جواهرات لوکس فرانسوی است. برند دیور در زمینه طراحی و ساخت اکسسوری‌هایی مثل ساعت، عینک، کیف، لوازم آرایش و مهم‌تر از همه جواهرات و زیورآلات فعالیت دارد.

شنل، یک برند فرانسوی و از لوکس‌ترین طراحان مد، پوشاک و اکسسوری‌های زنانه است.گران قیمت‌ترین و معروف‌ترین محصولات این برند: کیف‌، لوازم آرایشی، عطر، پوشاک و جواهرات است.

برند فرانسوی هرمس، یکی از معروف‌ترین برندهای جواهرات دنیای مد است. این برند  لوکس و معتبر در تولید عطر و ادکلن، ساعت، لباس، محصولات چرمی و طلا و جواهرات، تخصص دارد. جواهرات هرمس شامل انگشتر، حلقه، گردنبند، دستبند، نیم ست و … می‌شود.

برند فابرژه یکی از برندهای معروف جواهرات اروپایی است که در زیورآلات خود از  گوهرهای رنگی استفاده می‌کند و در تلاش است تا هنر از دست رفته میناکاری را زنده کند. این برند طراحی و ساخت اشیاء لوکس را نیز انجام می‌دهد.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما