معرفی 4 مدل جدید از زنجیرهای طلای تیفانی که هر زنی آن را دوست دارد + عکس ها

طلا و جواهر اقتصاد 100: تیفانی یکی از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین برندهای طلا و جواهراته که 185 سال پیش در نیویورک شروع به کار کرد.

معرفی 4 مدل جدید از زنجیرهای طلای تیفانی که هر زنی آن را دوست دارد + عکس ها

تاریخ جواهرات جهان رو بدون تیفانی نمی‌شه تصور کرد. امروزه تیفانی بیش از 300 فروشگاه در سراسر جهان داره و سالانه حدود 4 میلیارد دلار طلا و جواهر به فروش می‌رسونه.

زنجیر تیفانی یکی از اکسسوری‌های طلاست که با طراحی خاص و زیباش، خانم‌های شیک پوش و خوش سلیقه سراسر جهان رو به خودش علاقمند کرده.

در ادامه مدل‌های زنجیر تیفانی طلا رو با هم می‌بینیم و نکاتی رو درباره نحوه انتخاب و ست کردن گردنبند تیفانی مرور می‌کنیم.

طلای تیفانی ؛ پر سابقه اما به روز

با وجود اینکه برند تیفانی تاریخچه‌ای طولانی داره و نزدیک به دو قرن از شروع فعالیتش می‌گذره، اما به روز بودن و مدرن بودن طراحی‌های این برند شما رو شگفت زده می‌کنه. تیفانی همیشه از دیزاینرهای جوان استفاده کرده و همین باعث شده سرزندگی و شادابی به وضوح در مدل‌های جواهراتش احساس بشه.

داستان آویز قلب تیفانی

وقتی اسم تیفانی میاد، برای خیلی از ما آویز قلب معروف این برند تداعی می‌شه. قلب تیفانی یکی از محبوب‌ترین طراحی‌های این برنده.

خیلی‌ها وقتی می‌شنون که این قلب اولین بار در سال 1980 طراحی شده، تعجب می‌کنن و باور نمی‌کنن که این طرح امروزی و زیبا، حدود 42 سال قدمت داشته باشه. این قلب اولین بار برای آویز یک گردنبند طلای 14 عیار طراحی شد.

آویز قلب تیفانی

البته نوشته معروف روی این آویز یعنی Please Return to Tiffany & Co. New York مدت‌ها قبل از اون در سال 1966 روی جاکلیدی‌های این برند حک می‌شد.

این جمله به فارسی یعنی” لطفا به تیفانی در نیویورک برگردانید” و روی جاکلیدی‌ها نوشته می‌شد تا اگر دسته کلید کسی گم شد، یابنده اون رو به آدرس تیفانی ارسال کنه. البته امروز این جمله‌ی معروف، به یک علامت تجاری و امضای تیفانی تبدیل شده.

رنگ فیروزه‌ای، نماد تیفانی

برند تیفانی از یک رنگ آبی-فیروزه‌ای برای جعبه‌ها و کیسه‌های برند خودش استفاده می‌کنه. جالبه بدونید این رنگ زیبا به افتخار تیفانی، بر اساس سال تاسیس این برند، پنتون 1837 نامگذاری شده.

مدل‌های جدید زنجیر تیفانی طلا

۱. زنجیر طلای تیفانی با آویز دایره T1

کالکشن T تیفانی یکی از کالکشن‌های محبوب این برنده که با طراحی‌های جسورانه و قدرتمندش، توجه خیلی از سلبریتی‌ها و افراد معروف رو به خودش جلب کرده. این گردنبند یکی از جواهرات این کالکشنه که هر خانم شیک پوشی رو شیفته خودش می‌کنه.

تیفانی

۲. زنجیر طلای لبخند تیفانی

ساده، هوشمندانه و دوست داشتنی. تیفانی گردنبندهای لبخند رو در چند سایز از کوچک تا بزرگ طراحی کرده. کالکشن لبخند T تیفانی، پیام آور شادی، لبخند و حال خوبه.

تیفانی

۳. گردنبند مار تیفانی

جواهراتی که با الهام از مار طراحی شدن، همیشه طرفدارهای خاص خودشون رو داشتن اما در سال‌های اخیر، ترند شدن. گردنبند مار تیفانی یکی از جواهرات خاص و تک به شکل ماره که طرحی جسورانه و در عین حال ظریف داره. این گردنبند توسط السا پرتی، طراح جواهرات سرشناس، ساخته شده.

۴. گردنبند عقرب تیفانی

این گردنبند هم یکی از طراحی‌های طراح جواهر معروف، السا پرتیه. پرتی این گردنبند رو با الهام از عقرب‌هایی که نزدیک خونه خودش در اسپانیا پیدا می‌کرده، طراحی کرده. گردنبند عقرب تیفانی از اون گردنبندهاییه که فقط خانم‌های خاص و شجاع انتخابش می‌کنن.

تیفانی

جالبه بدونید عقرب نماد ماه تولد آبانه؛ ماهی که متولدینش به شجاعت، جاه طلبی، وفاداری و رازآلودی شناخته می‌شن.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما