این ساعت مچی رکورد خود را در گینس ثبت کرد

طلا و جواهر اقتصاد 100: سرآغاز برند طلا پیاژه در سال 1957 رقم خورد. ساعت‌های مردانه سبک و ظریف این برند سوئیسی، تنها 2 میلی متر ضخامت داشته و از مسطح‌ترین مکانیزم خودکار دنیا، برخوردار هستند.

این ساعت مچی رکورد خود را در گینس ثبت کرد

تاریخچه برند پیاژه

 جالب است بدانید که این برند موفق شده تا رکوردی را به نام خودش در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند. در سال 1979، ساخت ساعت به عنوان نماد و امضای برند پیاژه در سراسر دنیا شناخته می‌شد.

برند پیاژه با ارائه کلکسیون‌‌های جدید از جمله پوسسیون، تانگارا، لایم لایت و میس پروتکل مجهز به بندهای قابل تعویض در سال 1990 به بازار، به محبوبیت بالایی دست یافت. جالب است بدانید که در این مجموعه‌ها از طلا زرد و سفید و با الماس‌های پرنسس، برلیان، مارکیز و سنگ‌های قیمتی رنگی، استفاده شده است. به طور کلی، برند پیاژه و برند طلا میکی موتو نزد افراد مشهور، از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

معرفی برند پیاژه

طراحان برند پیاژه همیشه در تلاش هستند تا مفاهیم دنیای قدیم را در طرح‌های مدرن ترکیب کرده و تعادلی دیدنی ایجاد می‌کنند. از جمله محبوب‌ترین کلکسیون‌های این برند سوئیسی می‌توان به Piaget Rose Collection اشاره کرد. کیفیت الماس‌های به کار رفته در محصولات پیاژه برای مسئولان این برند از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل می‌توانید شاهد بهترین کالاها از این مجموعه باشید. لازم به ذکر است که تمامی مراحل تراش و سوار کردن جواهر روی رکاب در این برند توسط دست انجام می‌شود. از جمله افراد معروفی که از محصولات این برند استفاده کرده‌اند می‌توان به ریحانا و ساموئل لی جکسون، ژاکی کندی و اندی وارل، اشاره کرد.

ساعت مچی برند پیاژه

برند پیاژه تولید ساعت‌های مچی خود را از سال 1957 میلادی آغاز کرد. ساعت‌های مردانه این برند با ضخامت 2 میلی‌ متری تولید و به بازار عرضه می‌شدند. مسطح‌ترین ساعت دنیا با مکانیزم خودکار، با ضخامت 3.2 میلی متر توسط این برند تولید شده و سبب ثبت رکوردی تازه در کتاب رکوردهای گینس شد. شرکت پیاژه با راه‌اندازی چندین کارگاه طلاسازی در سال 1960 میلادی در ژنو، گامی بزرگ برای آینده خود برداشت. تنها پس از گذشت 19 سال، ساخت ساعت مچی به یکی از امضاهای برند پیاژه تبدیل و باعث شناخته‌تر شدن این برند در دنیا شد.

سال 1990 میلادی با کلکسیونی جدید از لایم لایت، پوسسیون، تانگارا و میس پروتکل با بندهایی قابل تعویض همراه بود. مدل مشهور آلتیپلانو هم در این سال به بازار عرضه شد. برند پیاژه از طلای زرد و سفید با الماس‌های پرنسس، برلیان و مارکیز و سنگ‌های قیمتی رنگی برای ساخت جواهراتش استفاده می‌کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما