۱۲ مدل دستبند طلا فشن که همیشه روی مد هستند!

طلا و جواهر اقتصاد 100: خرید دستبند برای کسانی که به استایل خود اهمیت می‌دهند، بسیار مهم است. آن‌ها دوست دارند همیشه با مد همراه باشند و مدل دستبند طلا و اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنند، هم با استایلشان هماهنگ و هم ترند آن سال لقب گرفته باشد. به طور کلی، خرید طلا و دستبند طلا از دیرباز مورد توجه ما ایرانی‌ها بوده است و در مراسم‌ها و مهمانی‌ها از انواع اکسسوری طلا استفاده کرده‌ایم.

۱۲ مدل دستبند طلا فشن که همیشه روی مد هستند!

شاید این روزها به دلیل سر شلوغی‌ها و ترافیک، دیگر نشود مثل قدیم به بازارها رفت و به دنبال طلا دلخواه گشت؛ برای همین چه خوب می‌شد اگر در یک مقاله یا محتوایی مدل‌های جدید دستبند طلا معرفی می‌شدند! ما امروز و در این مقاله می‌خواهیم نقش راهنمای خرید دستبند برای شما باشیم و شما را با ۱۲ مدل دستبند طلا که همیشه مد هستند، معرفی کنیم.

دستبند طلا سه تار

دستبند طلا سه تار که از یک قالب مربع شکل تو خالی با چند مُهره سنگ سبز رنگ و زنجیر تشکیل شده است، به یکی از ساده‌ترین و خاص‌ترین دستبندها تبدیل شده است که بسیار زیبا بوده و می‌توان آن را در همه جا به دست بست و لذت برد. طراحی جالب و خاص این دستبند که شبیه ساز سه تار است، سبب شده که همیشه روی مد باشد و زیبایی و جذابیتش هر روز بیشتر شود. همچنین ترکیب رنگ طلایی با مُهره‌های سبز رنگ این دستبند، به مینیمال بودن این دستبند کمک کرده است و آن را برای استفاده با هر استایل و سبکی راحت کرده است.

دستبند طلای دایره زنجیر دار و مربع زنجیر دار؛ ساده اما دوست داشتنی!

دو مدل دستبند مینیمال، که از ترکیب اشکال هندسی با زنجیر طراحی و تولید شده است. این دو دستبند به دلیل طراحی ظریف و زیبایی که دارند همواره مُد بوده و زیبایی خود را هرگز از دست نخواهد داد. 

دستبند یا النگوی طلا فرکانس دو سر؛ فرکانس بالای زیبایی!

دستبند یا النگوی طلا فرکانس دو سر، یک دستبند طلا بسیار خاص و البته زیباست که برای شمایی که به دنبال یک دستبند فشن همیشه مد هستید، یک انتخاب فوق العاده است. این دستبند طلا، برای ست‌های کلاسیک و جذاب طراحی شده است و جزء آن دسته دستبندهایی است که بسیار چشم گیر و جذاب است. طراحی این دستبند طلا توسط تیم گالری طلای سنجاق انجام شده و تیم تولید، آن را به بهترین شکل و حالت ممکن تولید کرده‌اند. این دستبند یا النگو، یک نوار طلای محکم یا طوق مانند دارد که به شکل یک حلقه درآمده است اما از قسمت روی آن، این حلقه به دو سر تقسیم شده است که نوارهای فرکانس، در همین قسمت سر النگو قرار دارد.

دستبند طلا زنجیری کارتیه؛ مدلی کلاسیک و همیشه زیبا

اگر عاشق دستبندهای طلا زنجیری هستید که حلقه‌های آن سفت و محکم همدیگر را در آغوش گرفته باشند، دستبند طلا زنجیری کارتیه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این دستبند طلا، با طرح زنجیر کارتیه طراحی و ساخته شده است و از نمونه‌های پر طرفدار دستبند طلا به شمار می‌آید. همچنین این دستبند طلا، یکی از مدل‌های کلاسیک دستبند طلا محسوب می‌شود که همواره مد است و همه ساله ترند آن سال می‌باشد.

دستبند طلا نیل؛ درخشان و چشم گیر

یکی از جدیدترین دستبندهای طلا  که طرحی مینیمال و مدرن دارد، دستبند طلا نیل است. این دستبند طلا با یک طلای درخشان ساخته شده است و دستبند طلا با طرح النگو است. اگر شما می‌خواهید خرید دستبند جذابی را تجربه کنید.

دستبند طلا هرمس ۱؛ دستبندی ماندگار و همیشگی!

دستبند طلا هرمس ۱ یکی از دستبندهای ساده و مینیمال است که در دسته دستبندهای طلا زنجیری قرار می‌گیرد. این دستبند طلا، از حلقه‌های زنجیر نسبتاً درشت و بزرگی طراحی شده است که روی دست بسیار زیبا و جذاب جلوه می‌کند. دستبند طلا هرمس ۱، یک قفل زیبا و خاص دارد که مدل آن با قفل‌های سایر دستبندهای طلا زنجیری متفاوت است.

دستبند طلا هرمس ۱، به دلیل طراحی ساده و مینیمالی که دارد برای اکثر استایل‌ها مناسب و هماهنگ بوده و چون یک طرح کلاسیک در دنیای دستبندهای طلا به شمار می‌رود؛ می‌تواند برای تمامی سنین از دختران نوجوان تا خانم‌های شیک و زیبا مناسب باشد و درخشش را برای آن‌ها ایجاد کند.

دستبند یا النگوی طلا فول چالوس؛ مثل چالوس خاطره انگیز و جذاب!

دستبند یا النگو چالوس، که یکی از زیباترین و پرفروش‌ترین اعضا خانواده کالکشن چالوس است، جذابیت و زیبایی خارق العاده‌ای دارد. این دستبند که از پیچ و خم‌های معروف و زیبای چالوس درست شده است، در دست بسیار چشم گیر و درخشان است. اسم این دستبند و سایز اعضا خانواده کالکشن چالوس، از جاده چالوس می‌آید؛ زیرا همانند جاده چالوس پیچ و خم‌های قشنگی دارد!

این دستبند به گونه‌ای طراحی و تولید شده است که هم برای ست‌ها و استایل‌های کژوال و اسپورت و هم برای ست‌ها و استایل‌های کلاسیک بسیار مناسب است.

دستبند یا النگو طلای دو سر گیسو؛ طراوت و حال خوب گیسو…

دستبند دو سر گیسو، به دلیل طراحی خاص و زیبایی که دارد؛ سلیقه بسیاری از افراد است و چون وزن کمی دارد، پر فروش‌ و محبوب‌ است.

این دستبند، از یک حلقه طلا تشکیل شده است که در قسمت روی آن، این حلقه از هم جدا شده است و به ۲ قسمت یا سر تشکیل شده است. در قسمت این دو سر، مدل گیسو (یعنی همان طراحی اختصاصی که شبیه موی فر یا مجعد است) قرار دارد که بسیار جلوه زیبایی به دست هدیه می‌کند…!

این دستبند، برای هر سنی و با هر سلیقه‌ای مناسب و جذاب است و می‌توان گفت هم یک مدل دخترانه و تینیجری است و هم یک مدلی که برای خانم‌ها بسیار جذاب و چشم گیر است

دستبند طلا کلون؛ ترکیب دستبند و النگو!

از خاص‌ترین طراحی‌های گالری طلای سنجاق می‌توان به دستبند طلا کلون اشاره کرد که ترکیبی است از دستبند طلا زنجیری با النگو! زیبایی و درخشش این دستبند طلا در دست به قدری قابل توجه است که کافی است همین تک اکسسوری طلا را شما در استایل خود داشته باشید و به تنهایی بدرخشید.

دستبند طلا (النگو) زحل؛ سیاره زحل این بار در زمین!

دستبند طلا (النگو) زحل، یکی از دستبندهای طلا جدید و درخشان است که نمونه عینی زیبایی در عین سادگی است. دستبند طلا زحل، به دلیل این که یک حلقه مانند دارد و روی آن یک نوار طلا قرار گرفته است مثل این که به دور آن می‌چرخد؛ شبیه سیاره زحل شده است و به همین علت، نام این دستبند طلا، زحل شده است.

دستبند طلا حصیری تخت؛ چشم گیر و دلربا…

دستبند طلا حصیری تخت نیز، است و به تازگی رونمایی شده است. این دستبند طلا، بسیار خاص و متفاوت طراحی و تولید شده و به ظاهر یک دستبند ضخیم و سنگین (از نظر وزن) است، اما باید بدانید که این دستبند تنها حدود ۲ گرم وزن دارد و یک دستبند طلا ظریف و خاص است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما