چرا خانم های شیک پوش به دستبند تنیس علاقه مند هستند؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: ممکن است تاکنون در هنگام خرید دستبند طلا بارها نام دستبند تنیس را شنیده باشید و برای شما سوال باشد که دستبند تنیس چیست؟ بهتر است بدانید این دستبندها از یک ردیف سنگ یاقوت یا سنگ‌های گران قیمت دیگر به صورت نواری و در کنار هم تشکیل شده‌اند که می‌توانند جلوه‌ای زیبا و متفاوت را برای ایجاد کنند؛ این دستبندها برای خانم‌ها و آقایان مناسب بوده و در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

چرا خانم های شیک پوش به دستبند تنیس علاقه مند هستند؟

دستبند تنیس چیست؟

 دستبندهای تنیس دارای زیبایی و جذابیت ظاهری زیادی هستند و با دقت و ظرافت زیادی ساخته شده‌اند. این دستبندها دارای درصد خلوص، شفافیت، رنگ و وزن‌های مختلفی هستند و شما می‌توانید برای استفاده شخصی یا برای هدیه دادن به عزیزانتان آن‌ها را تهیه کنید. این دستبندها جزء اکسسوری‌های شیک و گران قیمت هستند که بسیار چشمگیر بوده و در موقعیت‌های مختلف می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در ادامه به معرفی این دستبندها و توضیح بیشتر در مورد آن‌ها می‌پردازیم.

علت نامگذاری دستبند تنیس به این نام

در سال ۱۹۸۷ تنیس باز آمریکایی به نام کریس اورت دستبند گران قیمت خود را حین انجام بازی تنیس گم کرد، این بازی به منظور یافتن دستبند گمشده متوقف شد، از آن روز به بعد تمام دستبند‌هایی که از یک ردیف الماس یا دیگر سنگ‌های گرانقیمت ساخته شده بودند به این نام خوانده شدند. به لطف این اتفاق این دستبندها امروزه اسم مخصوص به خود را داشته و افراد زیادی در سراسر جهان از آن‌ها استفاده می‌کنند. این دستبندها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که علاوه بر جذابیت ظاهری فراوان، از استحکام بسیار خوبی نیز برخوردار بوده و می‌توان آن‌ها را نوعی شاهکار طلاسازی در نظر گرفت به طوری که تمام افراد می‌توانند با اطمینان زیاد از آن استفاده کنند. حتی افرادی که مدل‌های دستبند فشن را می‌پسندند نیز می‌توانند از انواع دستبند تنیس به صورت روزانه و یا در هنگام شرکت در مهمانی‌ها استفاده کنند.

انواع دستبند تنیس

به دلیل استفاده زیادی که افراد در سراسر جهان از دستبند تنیس می‌کنند در نتیجه آن‌ها را در انواع مدل و طرح‌های مختلف تولید می‌کنند؛ بهتر است بدانید دستبند‌های تنیس از نظر نوع سنگ و رنگ می‌توانند با یکدیگر متفاوت باشند علاوه بر این هر کدام قیمت‌های مخصوص به خود را داشته و بر اساس نوع سنگی که در تهیه آن‌ها استفاده شده است، می‌تواند قیمت‌های متنوعی داشته باشند. امروزه این دستبندها را در مدل‌های مختلف از جمله باریک، پهن و متوسط تولید می‌کنند. از پرطرفدارترین دستبندهای تنیس می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

دستبند تنیس الماس

از جمله محبوب‌ترین و گران‌ترین دستبند طلا تنیس زنانه، مدل سنگ الماس آن است که به صورت گرد یا مربع برش داده می‌شود، این دستبندها بسیار کمیاب و نادر هستند و معمولاً به صورت سفارشی ساخته می‌شوند.

دستبند تنیس طلا

دستبند تنیس طلا از دیگر دستبندهای پرطرفدار بین خانم‌ها و آقایان است که قیمت کمتری نسبت به نوع الماس و برلیان داشته و به همین دلیل افراد زیادی مایل به تهیه و استفاده از آن هستند. برای تهیه این نوع دستبند معمولاً طلا را به صورت گرد یا مربعی برش می‌زنند و سپس دستبند را با طرح‌های جذاب تولید می‌کنند. معمولاً دستبند تنیس طلا همانند دستبند طلا مردانه کارتیه از محبوبیت زیادی برخوردار است.

دستبند تنیس نقره

دستبند تنیس نقره نیز دیگر مدل‌های دستبند تنیس است که به دلیل داشتن قیمت ارزان، افراد مختلف مایل به تهیه و استفاده از آن‌ها هستند. این نوع دستبند به صورت‌های مختلف تولید می‌شوند و شما می‌توانید با بودجه کم آن‌ها را خریداری کنید.

رایج‌ترین پایه‌های جواهر در دستبند تنیس

برای ساخت دستبند تنیس از پایه‌های مختلفی استفاده می‌شود که از رایج ترین آن‌ها می‌توان به پایه‌های چنگه‌ای، کانالی و بزل اشاره کرد. در ادامه به معرفی هر کدام به صورت مجزا می‌پردازیم:

پایه چنگه‌ای

پایه چنگه‌ای برای جواهرات تک نگین استفاده می‌شود، این پایه‌ها می‌تواند به افزایش زیبایی و درخشندگی جواهرات کمک زیادی کند. پایه چنگه‌ای مانع از افتادن سنگ‌ها از درون خود می‌شود و می‌تواند آن‌ها را محکم کنار یکدیگر نگه دارد  به منظور افزایش درخشش و بهتر دیده شدن نگین‌ها، پایه چنگه‌ای گزینه مناسبی است.

پایه bezel

از دیگر پایه‌های رایج برای ساخت دستبند تنیس، پایه bezel است، این پایه قسمت زیر نگین را احاطه کرده و از افتادن و ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند. این پایه‌ها معمولاً به صورت قوسی هستند، به همین دلیل می‌توانند نقش مهمی در درخشش بیشتر دستبند و نگین‌های آن داشته باشند.

پایه کانالی

پایه‌های کانالی برای الماس‌های گرد مناسب هستند و از لبه‌های آن‌ها در برابر هرگونه آسیب مانند ضربه یا ساییدگی محافظت می‌کنند. این پایه‌ها به دلیل شکل خاصی که دارند می‌توانند ظاهری براق و مجلل برای دستبند به وجود بیاورند.

کاربرد دستبند تنیس

انواع دستبند تنیس در هر رنگ و اندازه‌ای، جنبه تزیینی داشته و می‌توان از آن در مکان‌های مختلف مانند خیابان، کلاس، باشگاه ورزشی، جشن‌ها و… استفاده کرد؛ این دستبندها به دلیل زیبایی و جذابیت بالا می‌توانند گزینه مناسبی برای افراد مختلف مخصوصا خانم‌های جوان و خوش سلیقه باشند. افرادی که تمایلی به استفاده از جواهرات سنگین ندارند می‌توانند از دستبند تنیس که سبک و انعطاف پذیر است استفاده کنند. از دیگر کاربردهای این دستبند می‌توان به عنوان یک تکمیل کننده استایل اشاره کرد، همانطور که می‌دانید استفاده از اکسسوری‌ها برای افراد اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل دستبند تنیس می‌تواند به عنوان یک اکسسوری جذاب و متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد. این دستبندها معمولاً با تمامی لباس‌ها ست می‌شوند و شما می‌توانید با اطمینان فراوان و با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

ویژگی‌های دستبند تنیس

انواع دستبند تنیس به دلیل داشتن ویژگی‌های مثبت و منحصر به فرد توانسته‌اند نظر افراد سخت سلیقه را به خود جلب کنند، از مهمترین ویژگی‌های این دستبند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

جذابیت ظاهری بالا

طراحی ساده

امکان ساخت در قطرهای مختلف و اندازه های گوناگون

قیمت نسبتاً بالا

تنوع بی‌نظیر در وزن، اندازه و مدل

امکان استفاده برای تمام افراد در هر سن و سال و هر جنسیت

ظرافت بی نظیر و ساخت منحصر به فرد 

برخی از این دستبندها به گونه‌ای تولید می‌شوند که قابلیت تغییر اندازه را دارند به طوری که برای افرادی که تمایل به تعیین سایز دستبند و النگو دارند، می‌تواند یک گزینه مناسب شناخته شود. این دستبندها برای تمام افراد با هر سایز مچ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

راهنمای انتخاب دستبند تنیس

برای افرادی که تمایل به خرید زیورآلات گران قیمت و شیک دارند خرید دستبند تنیس می‌تواند یک مزیت بزرگ به حساب بیاید، شما با خرید این دستبندها می‌توانید زیبایی ظاهر و استایل خود را تکمیل کرده و در مجالس بدرخشید. این دستبندها به دلیل درخشندگی و جذابیت ظاهری فراوان می‌توانند بهترین گزینه برای تمامی افراد مخصوصا خانم‌ها به حساب بیایند. در حال حاضر خرید این دستبندها به روش اینترنتی و غیر حضوری بسیار رایج‌تر است به طوری که شما بدون صرف وقت و انرژی زیادی می‌توانید دستبند مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید. علاوه بر این، می‌توانید قبل از خرید با مشاوران فروش صحبت کرده و پس از کسب اطلاع در مورد ویژگی‌های ظاهری دستبند یا قیمت دقیق آن، محصول مورد نظر را سفارش دهید.

قیمت دستبند تنیس چقدر است؟

در کنار زیبایی خیره کننده و کیفیت بالا، برای بسیاری از افراد قیمت دستبند تنیس از اهمیت زیادی برخوردار است. بهتر است بدانید قیمت این محصول تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند کیفیت ساخت، نوع سنگ به کار رفته در تولید آن و برند تولید کننده بستگی دارد. برای مثال دستبند تنیس برلیان و دستبند تنیس الماس ندخ بیشتری نسبت به نوع طلا و نقره دارند، علاوه بر این هر چقدر وزن این دستبندها بیشتر باشد شما باید هزینه بیشتری برای خرید آن‌ها پرداخت کنید. به طور معمول دستبندهای تنیس جزء گران قیمت ترین و لوکس ترین دستبندهای موجود در جهان هستند که افراد مختلف با صرف هزینه‌های زیاد می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. علاوه بر این، دستبندهایی که با فلزات و سنگ‌های ارزان قیمت مانند نقره و پلاتین تهیه می‌شوند قیمت کمتری دارند. شما می‌توانید قبل از خرید از فروشنده بخواهید قیمت دقیق آن را در اختیارتان قرار دهد و پس از برآورد قیمت، نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما