از کودکی تا پیری خوش تیپ و لاکچری بمانید / معرفی طلا و جواهرات مناسب هر سن

طلا و جواهر اقتصاد 100: طلا و جواهر مناسب برای سن، متفاوت است. این درست است که پوشیدن طلا و جواهرات می‌تواند هر نوع پوششی را زیباتر و برجسته‌تر کند؛ اما باید توجه داشته باشید که زیورآلات هم رده‌بندی سن داشته و تنها استفاده از طلا و جواهرات مناسب هر سن می‌تواند تاثیری مثبت بر ظاهر شما داشته باشد.

از کودکی تا پیری خوش تیپ و لاکچری بمانید / معرفی طلا و جواهرات مناسب  هر سن

خرید طلای آنلاین بدون در نظر گرفتن این امر، نه تنها جذابیت فرد را افزایش نداده، بلکه حتی ممکن است که سن او را پیرتر از آنچه در حقیقت است، به نمایش بگذارد.

راهنمای انتخاب طلا و جواهرات مناسب نوزادان و کودکان

طلا و جواهرات برای سنین مختلف، متفاوت است. به بیانی دیگر، نمی‌توان از زیورآلات مناسب بانوان برای کودکان و نوزادان استفاده کرد. کودکان و نوزادان، پوستی بسیار لطیف و حساس دارند؛ همین امر باعث می‌شود تا در صورت استفاده از زیورآلاتی که به صورت مستقیم با پوست تماس دارند، احتمال آسیب دیدن و زخم شدن پوست آن‌ها وجود داشته باشد؛ به همین دلیل، توصیه می‌کنیم تا برای فرزندان کوچک خود به جای گردنبند یا انگشتر، سنجاق سینه طلا خریداری کنید تا به صورت مستقیم با پوست آن‌ها در تماس نباشد.

از سوی دیگر باید توجه داشته باشید که کودکان نسبت به افراد بزرگسال، فعالیت بدنی بیشتری دارند؛ به همین دلیل زیورآلات آن‌ها باید قفلی محکم داشته باشد تا در طی فعالیت بدنی، باز نشده و گم نشود. طبق راهنمای انتخاب طلا و جواهرات مناسب سن، زیورآلاتی که توسط کودکان و نوزادان استفاده می‌شود، باید فاقد لبه‌ها و گوشه‌های تیز باشد تا به آن‌ها آسیب نزده یا در لباس آن‌ها گیر نکند. محصول انتخابی شما برای فرزندانتان نباید بسیار ظریف و نازک باشد تا در طی دویدن و بازی کردن آن‌ها، نشکند یا آسیب نبیند. بهتر است تا پدر و مادرها از خرید زیورآلات مهره‌دار برای کودکانشان خودداری کنند تا توسط فرزندشان بلعیده نشود. ما در مقاله نکات خرید و فروش طلا هم به این مسئله اشاره کرده‌ایم.

آشنایی با طلا و جواهرات مناسب سنین نوجوانی و جوانی

طبیعی است که نوجوانان و جوانان، بیش از کودکان به ظاهر خود اهمیت بدهند؛ به همین دلیل این گروه‌های سنی در زمان انتخاب زیورآلات خود، دقت بیشتری را به خرج می‌دهند. خوشبختانه برندهای مختلف طلا و جواهرات برای پاسخ به نیاز این گروه‌های سنی، زیورآلاتی با تنوع بی نظیر تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. در راهنمای خرید گردنبند طلا در خصوص سن افراد هم نکاتی بیان خواهد شد تا بتوانید بهتر برای خرید این محصول تصمیم بگیرید.

جالب است بدانید که از هیکل و میزان قد نوجوان یا جوان مد نظرتان می‌توانید برای انتخاب طلا و جواهرات او، کمک بگیرید. به عنوان مثال نوجوانانی با جثه درشت، بهتر است تا از زیورآلاتی بزرگ‌تر و برجسته‌تر استفاده کنند تا زیبایی آن‌ها بیشتر به چشم بیاید؛ این در حالی است که افرادی با جثه ظریف با پوشیدن زیورآلاتی ظریف تر، زیباتر به نظر خواهند رسید.

امروزه بسیاری از نوجوانان و جوانان به زیورآلاتی با طراحی مینیمال و ساده علاقه دارند؛ همین سادگی به خوبی می‌تواند تا نهایت جذابیت را به تصویر بکشد. فرم صورت و رنگ پوست، یکی دیگر از فاکتورهایی است که براساس آن می‌توانید به انتخاب طلا و جواهرات برای گروه سنی نوجوان و جوان بپردازید. افرادی با پوست روشن، بهتر است تا از طلا سفید یا زیورآلاتی با رنگ روشن استفاده کنند؛ این در حالی است که جوانانی با پوست تیره، می‌توانند با استفاده از زیورآلاتی تیره‌تر، جذابیت خود را بیش از پیش به رخ بکشند.

معرفی طلا و جواهرات مناسب بانوان میانسال

بسیاری از افراد در دوره میانسالی خود به پختگی رسیده و شخصیتی پایدار پیدا می‌کنند. اگر می‌خواهید به افراد میانسال زیورآلات هدیه دهید، بهتر است تا بیش از هر چیز، سلیقه آن‌ها را مد نظر قرار دهید. در این گروه سنی، استفاده از طلا و جواهراتی با سنگ‌های قیمتی همچون یاقوت و فیروزه، محبوب بوده و این افراد از زیورآلاتی با طرح‌های سنتی، استقبال می‌کنند.

چه زیورآلاتی مناسب افراد مسن است؟

در سنین بالا هم باید بیش از هر چیز در زمان خرید طلا و جواهرات، سلیقه طرف مقابل را مد نظر قرار داد. به طور معمول افراد مسن علاقه دارند تا زیورآلات زیادی را استفاده کرده و حجم و اندازه‌های سنگین را ترجیح می‌دهند. اگر در زیورآلات انتخابی شما سنگ‌های قیمتی به کار رفته باشد، طبیعی است که بیشتر توسط فرد مورد نظر، مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما