غوغای 2 برادر برای تمام زنان جهان / داستان پر رمز و راز زندگی شان

طلا و جواهر اقتصاد 100: از سال ۱۹۰۲ اسلازنجر حامی مسابقات تنیس بوده است. در سال ۱۹۰۲، اسلازنجر به عنوان تامین کننده رسمی توپ تنیس برای مسابقات قهرمانی در ویمبلدون منصوب شد و این طولانی ترین اسپانسری ورزشی بی وقفه در تاریخ باقی ماند.

غوغای 2 برادر برای تمام زنان جهان / داستان پر رمز و راز زندگی شان

تاریخچه برند اسلازنجر

در سال ۱۸۸۱ اسلازنجر (Slazenger) توسط دو برادر به اسم رالف و آلبرت اسلازنجر تاسیس شد. در سال ۱۸۸۱ رالف اسلازنجر زادگاهش منچستر را ترک کرد و به فکر احداث فروشگاه لوازم ورزشی افتاد و یک مغازه در خیابان کانن لندن افتتاح کرد. اسلازنجر به سرعت پیشرفت چشمگیری در تولید تجهیزات ورزشی پیدا کرد و در تولید تجهیزات ورزشی گلف و تنیس پیشرو شد. سابقه طولانی در صنعت مد و ساعت سازی اسلازنجر باعث اطمینان خاطر از کیفیت و تجربه زیاد این برند شده است. اسلازنجر یک برند جهانی است و سرمایه گذاری عظیمی در تولید محصولات ورزشی کرده است. تعداد بالایی از محصولات برند اسلازنجر در فیلیپین تولید می شوند.

سالهای طلایی برند اسلازنجر

از سال ۱۹۰۲ اسلازنجر حامی مسابقات تنیس بوده است. در سال ۱۹۰۲، اسلازنجر به عنوان تامین کننده رسمی توپ تنیس برای مسابقات قهرمانی در ویمبلدون منصوب شد و این طولانی ترین اسپانسری ورزشی بی وقفه در تاریخ باقی ماند. شرکت اسلازنجر در بارنزلی توپ های تنیس تولید می کرد و آنها را به سراسر جهان صادر می کرد. شرکت اسلازنجر در بارنزلی در سال ۲۰۰۲ بسته شد و اکنون تولیدات اسلازنجر در فیلیپین است.

در طول جنگ جهانی دوم، اسلازنجر، مانند بسیاری از تولیدات غیر ضروری در بریتانیا، تولید خود را به سمت تولید طیف گسترده ای از اقلام برای مقاصد نظامی، با استفاده از تخصص اسلازنجر در تولید لاستیک هدایت کرد.

ویژگی ساعت مچی های برند اسلازنجر

ساعت مچی های برند اسلازنجر مدرن، اسپرت و شیک هستند.

طراحی ساعت مچی های این برند خاص، زیبا و طراحی جوان پسند است.

ساعت مچی های اسلازنجر بهترین گزینه برای استفاده روزانه می باشند.

تنوع بالا در مدل و رنگبندی دارند.

دارای قیمت های مقرون به صرفه هستند.

از دوام بالا و کیفیت برخوردارند.

ساعت مچی های اسلازنجر ساخت کدام کشور هستند؟

برند اسلازنجر اصالتا یک برند انگلیسی است. اما موتور ساعت مچی های این برند ساخت کشور زاپن هستند. موتور های زاپنی از کیفیت بالایی برخوردارند و علاوه بر کیفیت عمر طولانی دارند. بنابراین کیفیت ساعت مچی های برند اسلازنجر تضمین شده است و به ما اطمینان خاطر از کیفیت ساعت مچی و موتور به کار رفته در آنها می دهد.

چرا ساعت مچی های برند اسلازنجر ارزش خرید دارند؟

سابقه طولانی برند اسلازنجر نشان از کیفیت ساعت مچی های این برند دارد و تعهدی معتبر به شما ارائه می دهد. همان طور که گفتیم اصالت برند اسلازنجر انگلیسی است و نسبت به اصالتش، متریالی که به کار می برد و کیفیت در ساخت ساعت مچی هایش قیمت مقرون به صرفه ای دارد. طراحی ساعت مچی های اسلازنجر به روز است و یک گزینه عالی برای خرید ساعت مچی روزانه است.

اسلازنجر در دوران اوج خود، بسیاری از بازیکنان معروف ورزش کریکت مانند سر دان برادمن، سر گارفیلد سوبرز، سر ویو ریچاردز، سر لن هاتون، دنیس کامپتون، روهان کانهای، مارک واو، ژاک کالیس و جفری بایکوت از محصولات اسلازنجر استفاده کردند.

همچنین بسیاری از بازیکنان معروف گلف هستند که از محصولات اسلازنجر استفاده کرده اند، مانند Jack Nicklaus، Seve Ballesteros، Tom Weiskopf، Tom Watson و Johnny Miller. علاوه بر بازیکنان حرفه‌ای گلف، ستاره سینما، شان کانری، هنگام بازی گلف در اوقات فراغت خود، از محصولات اسلازنجر استفاده کرده اند.

برند اسلازنجر فقط ساعت مچی های اسپرت دارد؟

جواب این سوال خیر است. درست است که اسلازنجر معمولا ساعت مچی های اسپرت تولید و عرضه می کند. اما برخی ساعت مچی های اسلازنجر دارای طراحی کلاسیک هستند. بنابراین اسلازنجر ساعت مچی هایی با طراحی کلاسیک سیک و زیبا هم ارائه می کند.

مشخصات بارز ساعت مچی های زنانه و مردانه اسلازنجر

ساعت مچی های زنانه و مردانه اسلازنجر از زیبایی خاص و منحصر بفردی برخورداند. طراحی های بی نظیر ساعت مچی های اسلازنجر این برند را متمایز می کند. ساعت مچی های مردانه و زنانه اسلازنجر از ویژگی های متفاوتی برخوردارند که در این بخش با ویژگی آن ها آشنا خواهید شد.

ساعت مچی های زنانه اسلازنجر

اعداد طراحی شده ساعت مچی های زنانه برند اسلازنجر به سبک رومی هستند. کیفیت ساعت مچی های زنانه برند اسلازنجر بالاست و آنها از دوام و کیفیت بالایی برخوردارند. استفاده از رنگ های دودی، رزگلد، سرمه ای و … در ساعت مچی های جنس استیل ای برند باعث شده آنها خاص تر در چشم دوست دارانشان جلوه کنند. ساعت های زنانه این برند دارای تنوع بالایی هستند و رنگبندی های چشم نوازی دارند. طراحی با ظرافت و شیک زنانه این ساعت مچی ها بسیار چشم نواز است. 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما