راهنمای خرید طلای مناسب برای عروس خانم ها / بهتر است سرویس طلا ایرانی بخریم یا خارجی؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: همه می‌دانند که بهترین هدیه برای عروس، زیورآلات طلا است؛ اما این دانستن باعث نمی‌شود تا در زمان انتخاب از میان صدها مدل از زیورآلات، گیج و سردرگم نشوید.

راهنمای خرید طلای مناسب برای عروس خانم ها / بهتر است سرویس طلا ایرانی بخریم یا خارجی؟

راهنمای انتخاب سرویس طلا عروس ، کار شما را برای انتخاب یکی از مهم‌ترین خریدهای عروسی، بسیار آسان می‌کند.  بهترین راه‌حل این است که برای خرید سرویسی طلا متناسب با بودجه، سلیقه، مدل لباس و رنگ پوست، اقدام کنید. 

طلای سفید یا طلای زرد؟

سرویس طلا عروس لاکچری در اکثر مواقع از طلا سفید یا طلا زرد، تولید می‌شود. به عنوان اولین مرحله از راهنمای خرید سرویس طلا عروس، باید از میان طلا سفید و طلا زرد، انتخاب خود را انجام دهید. در سال‌های اخیر، روز به روز به تعداد مدل‌ها و انواع طرح‌های سرویس طلا عروس، افزوده می‌شود. برای جلوگیری از گیج شدن در برابر این حجم از تنوع، بهتر است تا علاوه بر زیبایی و جذابیت، به کیفیت سرویس مورد نظر هم توجه کنید. 

در حالت عادی، رنگ خام طلا، رنگ زرد است؛ اما امروزه با کمک واکنش‌های شیمیایی می‌توان رنگ آن را به سفید هم تغییر داد. جالب است بدانید که در گذشته مردم بر این باور بودند که طلا سفید از ارزش کم‌تری نسبت به طلا زرد، برخوردار است؛ در صورتی که این تصور از پایه اشتباه است. درست همانند راهنمای خرید تاج عروس، اگر پوستی با رگ‌هایی به رنگ آبی دارید، بهتر است تا از طلا سفید استفاده کنید؛ چرا که با این انتخاب، سرویس طلا می‌تواند نهایت زیبایی و پتانسیل خود را به نمایش بگذارد. در غیر این صورت، ما طلا زرد را به شما توصیه می‌کنیم.

عیار سرویس طلا را بررسی کنید!

بررسی عیار طلا، کاری است که در زمان خرید هر نوع طلا و زیورآلاتی باید انجام دهید. عیار طلا، در حقیقت اصلی‌ترین عامل تعیین کننده ارزش آن است. طبیعی است که هر چه عیار زیورآلات طلایی بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. طلای 24 عیار را می‌توان طلایی تقریباً خالص در نظر گرفت. به شما توصیه می‌کنیم تا پیش از خرید، عیار طلا را بررسی کرده و چک کنید که عیارش با گفته‌های فروشنده، تطابق داشته باشد.

معرفی انواع سرویس طلا با سنگ‌های زینتی

در برخی مدل‌های سرویس طلا عروس، از سنگ‌های زینتی استفاده شده است. این سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، رنگ‌های مختلفی داشته و تضاد زیبایی با رنگ یک دست طلا ایجاد می‌کنند. در میان انواع این سنگ‌ها، از الماس با برش‌های مختلف، بیش از دیگر سنگ‌ها استفاده می‌شود. احتمالاً شما هم تا به حال زیورآلاتی همچون دستبند، گردنبند، گوشواره و انگشتر با برلیان دیده‌اید. از دیگر سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی می‌توانیم به زمرد، یاقوت، عقیق، فیروزه و… اشاره کنیم. 

ست طلا مناسب عروس

در عصر حاضر می‌توانید سرویس‌های طلایی از دیگر کشورها همچون ایتالیا، ترکیه، هند و سوئیس را در فروشگاه‌ها مشاهده کنید. خوشبختانه در سال‌های اخیر، صنعت طراحی و ساخت طلای داخلی نیز تا حد مناسبی پیشرفت کرده و به محبوبیت بالایی دست یافته است. محصولات طلا ایرانی می‌توانند از نظر خلوص، زیبایی و کیفیت بالا، با نمونه‌های خارجی خود رقابت کرده و با قیمتی پایین‌تر از همتایان خارجی خود، به فروش برسند. علت اصلی این تفاوت قیمت، بالاتر بودن دستمزد سازندگان طلای خارجی است. اگر قصد خرید یک سرویس طلا عروس اقتصادی‌تر را دارید، بهتر است تا به سراغ محصولات تولید داخل بروید.

نکاتی مهم در زمان انتخاب و خرید سرویس طلا مناسب عروس

در این بخش قصد داریم تا به بررسی نکاتی مهم در زمان انتخاب و خرید سرویس طلا مناسب عروس، بپردازیم. از جمله این نکات می‌توانیم به موارد زیر، اشاره کنیم:

برای داشتن سرویس طلایی متناسب با پوست گندمگون، بهتر است تا از طلای زرد با ترکیب طلای قرمز استفاده کنید.

در صورتی که رنگ پوستتان سفید یخی است، توصیه می‌کنیم تا از طلا سفید استفاده کنید تا درخشندگی آن، زیبایی و جذابیت پوستتان را بیشتر به رخ بکشد. 

ضروری است تا دستبندی که انتخاب می‌کنید برای مچ دستتان تنگ نبوده یا آنقدر گشاد نباشد که با قدری کاهش وزن به سادگی از دستتان خارج شود. در صورتی که دستی نسبتاً چاق دارید، به شما توصیه می‌کنیم که دستبندی انتخاب کنید که کیپ دستتان نباشد؛ چرا که در این صورت، بندهای آن، دستتان را چاق‌تر نشان خواهند داد. فراموش نکنید که باید در زمان پوشیدن دستبند، احساس راحتی کنید.

فراموش نکنید که در زمان انتخاب و خرید سرویس طلا عروس، تمامی قفل‌های دستبند، گردنبند و گوشواره‌ها را بررسی کنید. قفل باید محکم و قابل اطمینان بوده و کاملاً سالم باشد؛ چرا که در صورت خراب بودن قفل، احتمال زیادی برای افتادن و گم شدن طلا وجود دارد.

اگر علاقه‌ای به تعویض زود به زود طلا ندارید، باید در زمان انتخاب طلا، وسواس بیشتری به خرج دهید. مدل‌هایی انتخاب کنید که کم‌تر با گذر زمان قدیمی شده یا زودتر از مد بیفتند. پیروی از مد بیشتر مناسب کسانی است که در بازه‌های زمانی کوتاه برای تعویض زیورآلاتشان اقدام می‌کنند.

 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

در شرایط فعلی کدام بازار را برای سرمایه گذاری مناسب تر و کم ریسک تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما