این النگوهای طلا در سال 2023 ترند شد

طلا و جواهر اقتصاد 100: زیورآلات طلا همواره نقش پررنگی در صنعت مد و فشن داشتند؛ تا حدی که آن‌ها را می‌توان به‌عنوان یک جزء جدا ناپذیر از این صنعت شناخت. خانم‌ها از طلا و جواهرات متنوعی مانند گردنبند، گوشواره، النگو یا دستبند النگویی طلا برای زینت ظاهر خود استفاده می‌کنند.

این النگوهای طلا در سال 2023 ترند شد

در این میان یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌های طلا که اهمیت ویژه‌ای در استایل خانم‌ها دارد «النگو یا تک‌پوش» است. ممکن است این سؤال برایتان ایجاد شود که النگو بخرم یا تک پوش؟ 

معرفی انواع النگو طلا در سال 2023

النگو از آن دسته جواهراتی است که هرگز از صنعت مد حذف نمی‌شود و همواره اولویت اول خانم‌ها در تمام سنین است. آن‌ها قدرت زیادی در تبدیل ساده‌ترین استایل به ظاهری شیک و استثنایی دارند. اکنون طلافروشی‌های زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که طرح‌های متنوعی از سبک مدرن و کلاسیک النگو را بازار عرضه می‌کنند. در ادامه چند مدل از مهم‌ترین مدل‌های النگو را به شما معرفی می‌کنیم.

النگو حلقه‌ای

یکی از ساده‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های النگو طلا، مدل‌های حلقه‌ای هستند که محبوبیت زیادی در بین افراد دارند. این مدل برای تمامی سنین از نوزاد تا افراد پیر مناسب است.

النگو طلا فنری

به النگوهایی که انعطاف زیادی دارند النگو فنری گفته می‌شود. اگر آن‌ها را با دست فشار دهید به‌صورت بیضی‌شکل در می‌آیند و پس از رها کردن به‌راحتی به حالت اولیه خود برمی‌گردند.

النگو طلا آینه‌ای

این مدل با سبک مینیمال خود یکی از ترندترین مدل‌های النگو محسوب می‌شود. مدل آینه‌ای برای همه سنین مناسب است و در اوج ساده بودن زیبایی درخشنده‌ای به دستان شما می‌بخشد.

النگوی تراش‌خورده

تراشکاری یکی از روش‌های تزیینی برای النگوهای طلا است که جلوه ویژه‌ای به آن‌ها می‌دهد. طراحان خلاق و خوش‌ذوق با این روش مدل‌های متنوعی را خلق می‌کنند.

النگو عربی

از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل ضخامت و وزن زیاد آن است. النگوی عربی برای علاقه‌مندان مدل‌های سنگین و ضخیم گزینه مناسبی است؛ اما اگر النگوی ظریف را ترجیح می‌دهید بهتر است به سراغ این مدل‌ها نروید.

النگوی میناکاری 

در این سبک طرح‌های زیبایی به‌وسیله رنگ‌های مخصوص بر روی النگو طلا ایجاد می‌شود که زیبایی دلپسندی را به وجود می‌آورد.

دستبند النگویی

این مدل از ترکیب النگو و دستبند به وجود آمده و برخلاف النگو دارای یک قفل است. در حال حاضر دستبند النگویی با سبک مدرن طرفداران زیادی را به دست آورده است.

تک‌پوش

تک‌پوش یکی از مدل‌های النگو طلا است که پهنای بیشتری دارد. این مدل به‌صورت تکی استفاده می‌شود و استفاده از چندین تک‌پوش تأثیر منفی بر روی استایل دارد. بعضی از مدل‌های آن دارای قفل هستند.

النگو بهتره یا تک پوش؟

این سوالی است که اغلب خانم‌ها با آن مواجه هستند. تک‌پوش‌ها دارای طرح‌های مختلفی هستند؛ بعضی از آن‌ها ساده و برخی دیگر دارای تزییناتی مانند نگین و نقش‌ و نگارهای دلربا هستند. تک‌پوش‌های طرح‌دار بیشتر برای مهمانی‌ها و مجالس استفاده می‌شوند و مدل‌های ساده برای استفاده روزمره انتخاب بهتری هستند. انتخاب النگو یا تک‌پوش کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد و هر یک از آن‌ها جذابیت خاص خود را دارد. معمولاً دختران مجرد از تک‌پوش‌های ساده یا النگو استفاده می‌کنند؛ اما خانم‌های متأهل علاوه بر النگو طرفدار همه مدل‌های تک‌پوش هستند. درواقع تک‌پوش‌ها نمادی از تجمل و ثروت محسوب می‌شود و داشتن یکی از آن‌ها به خانم‌ها اعتمادبه‌نفس بیشتری می‌دهد.

نکات ضروری در استفاده از النگو و تک‌پوش

در این بخش به بررسی چند نکته مهم در هنگام خرید النگو و تک‌پوش می‌پردازیم.

توصیه می‌کنیم اگر شما راست‌ دست هستید النگو یا تک‌پوش را در دست چپ بیندازید؛ زیرا احتمال صدمه دیدن آن کم‌تر است.

اگر از ساعت‌های مچی استفاده می‌کنید النگو یا تک‌پوش را در دست راست خود بیندازید.

از النگوهای ظریف و نازک می‌توانید برای آراسته کردن ساعت مچی خود استفاده کنید.

تک‌پوش‌ها اجرت کمتری نسبت به النگوها دارند؛ لذا گزینه مناسب‌تری برای سرمایه‌گذاری هستند.

اگر رنگ پوست شما گرم است بهتر است بدانید که طلاهای زرد سازگاری بیشتری باپوست شما دارند؛ اما اگر رنگ پوست سردی دارید طلاهای سفید انتخاب بهتری هستند. افرادی که رنگ پوست خنثی دارند هر دو رنگ طلا برایشان جذابیت دارد.

اگر هدف شما از خرید النگو مراسم و مهمانی‌ها است، مدل‌های طرح‌ دار و پرزرق‌وبرق بیشتر مناسب هستند؛ اما برای استفاده روزمره بهتر است به سراغ جواهرات ساده با مقاومت بالا بروید.

سایز تک‌پوش را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که نه کاملاً به دست شما بچسبد و نه بزرگ باشد.

اگر دستان ظریف و لاغری دارید، تک‌پوش‌های نیم پهن زینت بیشتری به دستان شما می‌دهند و بالعکس. برای دست‌های توپر تک‌پوش‌های پهن آراستگی بیشتری دارند.

بعضی از افراد اهمیت کم‌تری به مراقبت از تک‌پوش‌ها در استفاده روزمره می‌دهند، برای این‌گونه افراد مدل‌های فنری به دلیل انعطاف بالا انتخاب بهتری هستند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما