دلایل اصلی تنگ شدن انگشتر / روش درآوردن انگشتر با نخ از دست

طلا و جواهر اقتصاد 100: در آوردن انگشتر با نخ روشی آسان و خانگی است که هر بانویی می‌تواند برای خارج کردن انگشتر خود انجام دهد. اغلب مردم به ویژه بانوان دوست دارند که زیباترین انگشتر و حلقه را به دست خود کرده و لذت ببرند.

دلایل اصلی تنگ شدن انگشتر  / روش درآوردن انگشتر با نخ از دست

 انتخاب سایز مناسب دست از اصلی‌ترین شرایط انتخاب انگشتر است. اگر انگشتر تنگ باشد، دست متورم شده و اگر گشاد باشد از دست خواهد افتاد. اگر به هر دلیل انگشتر یا حلقه به دستتان تنگ شد، از شکستن آن خودداری کنید. بهترین روش درآوردن انگشتر تنگ از دست کمک گرفتن از نخ است. در ادامه به روش‌های خارج کردن انگشتر از دست می‌پردازیم.

استفاده از نخ در انگشتر

​دلایل اصلی تنگ شدن انگشتر

سایز انگشتر در زمان خرید بسیار مهم است. گاهی ممکن است خود صاحب انگشتر در زمان خرید حضور نداشته باشد و دیگران برایشان خرید کرده باشند و همین موضوع منجر به تنگی و گشادی انگشتر شود. افرادی که از دیگران برای خرید طلا کمک می‌گیرند و یا اقدام به خرید طلای آنلاین می‌کنند باید بتوانند سایز دقیق انگشتر خود را انتخاب کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

اگر انگشتر طلا زنانه به طور اتفاقی و یا گذر زمان در دست کسی گیر کرد، استفاده از نخ دندان می‌تواند کمک زیادی به فرد کند.‌

طرز در آوردن انگشتر با به گونه‌ای است که نخ دندان باید دور انگشت بالای حلقه یا انگشتر پیچانده شود و با یک شی نوک تیز از زیر آن گذرانده شود. هنگام رد کردن نخ باید کاملا احتیاط شود تا درد نداشته باشد. نخ باید کمی آزاد باشد، چنانچه تنگ باشد، مجبور با باز کردن آن خواهید شد. پس از بستن نخ به آرامی آن را به سمت عقربه‌های ساعت کشانده و به سمت نوک انگشت ببرید.

اگر این عمل چند بار انجام شود، حلقه یا انگشتر چرخیده و به آرامی از دست خارج می‌شود. پس از خارج کردن انگشتر مدتی از دست کردن مجدد آن خودداری کنید تا ورم و درد آن کاهش یابد. برای سهولت کار بهتر است کلیپ درآوردن انگشتر با نخ را چند بار نگاه کرده و نحوه درآوردن انگشتر با نخ را یاد بگیرید.

قبل از درآوردن انگشتر گیر کرده انجام چه اقداماتی ضروری است؟

قبل از در آوردن انگشتر گیر کرده با نخ بهتر است اقدامات زیر انجام شود تا کار شما آسان‌تر شود.

زمانی که انگشتر به دست شما تنگ شده برای کاهش ورم بهتر است از کمپرس یخ استفاده کنید تا ورم دست کم شود.

دست و بازو را به سمت بالا نگاه دارید تا مایعات و آب اضافی از حوالی انگشت خارج شود و انگشت باریک‌تر شود تا امکان خارج کردن انگشتر آسان‌تر شود.

در صورت وجود ورم دائمی در انگشتان و دست باید به پزشک مراجعه شود.

قبل از خارج کردن انگشتر با کمک نخ مدتی دست خود را داخل آب سرد نگاه دارید تا ورم دست کمتر شود.

پوست انگشت به ویژه حوالی انگشتر را به خوبی چرب کنید تا نخ و انگشتر راحت به حرکت درآید.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما