خانم های مو فرفری با این استایل خاص تر می شوند

طلا و جواهر اقتصاد 100: اگر موی فر دارید متناسب با همان توضیحاتی که در مورد قد مو دادیم به سراغ گوشواره‌هایی بروید که کمترین میزان تزئینات را داشته باشند.

خانم های مو فرفری با این استایل خاص تر می شوند

اگر موی فر دارید:

نکاتی که در بالا گفتیم می‌توانستند در مورد موهای فر بلند یا کوتاه هم مؤثر باشند اما مشکلی که افراد با موی فر درگیر آن هستند این است که گوشواره معمولاً لای پیچ‌وتاب موها گیر می‌کند و احتمالاً دردسرساز می‌شود. پس اگر موی فر دارید متناسب با همان توضیحاتی که در مورد قد مو دادیم به سراغ گوشواره‌هایی بروید که کمترین میزان تزئینات را داشته باشند. گوشواره‌هایی با سطح صاف و صیقلی معمولاً بهترین پیشنهاد برای افراد با موی فر هستند. گوشواره‌های میخی ، گوشواره‌های حلقه‌ای و گوشواره‌ها‌ی میله‌ای و صاف گزینه‌هایی هستند که می‌توانید متناسب با قد موهای فرتان انتخابشان کنید.

اگر این نکات را در مورد انتخاب گوشواره متناسب با رنگ و بلندی مو به کار ببندید دیگر ست کردن گوشواره با لباس زیاد سخت نیست. یکی از مشکلات اساسی خانم‌ها در انتخاب اکسسوری و به خصوص گوشواره عدم توجه به تناسب آن با فرم صورت و دیگر اعضای بدن است. با یادگیری نکات کاربردی و کمی دقت می‌توانید همواره با انتخاب بهترین گزینه‌ها شیک بمانید.

اگر موی بلند تا روی شانه دارید:

برای موهایی با طول متوسط ​​بهتر است از گوشواره‌هایی استفاده کنید که فضای میان گوش تا شانه شما را پر کنند. در این حالت توصیه می‌کنیم که موها را در یک سمت صورت به پشت گوش هدایت کنید تا گوشواره شما جلوه بیشتری داشته باشد. اگر بلندی موهایتان تا روی شانه‌هاست سعی کنید که از گوشواره‌هایی با قد بلندتر از موهایتان استفاده نکنید.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما