در انتخاب گوشواره باید به چه مواردی توجه کنیم؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: گوشواره یکی از اکسسوری‌های جذاب و پرطرفدار در بین بانوان است که در زیبایی و جذابیت خانم‌ها نقش بسیار مهمی دارد. گوشواره طلا از زیورآلات مهم و ضروری محسوب می‌شود که هر بانویی با استفاده از آن ظاهر خود را با مد روز زیباتر می‌کند.

در انتخاب گوشواره باید به چه مواردی توجه کنیم؟

گوشواره در سبک‌ها و جنس‌های مختلفی در بازار وجود دارد که هر فردی با توجه به نوع چهره، فرم صورت و استایلی که دارد مدل خاصی از آن را می‌تواند انتخاب کند. گوشواره طلا علاوه بر ارزش بالایی که دارد موجب می‌شود بانوان هنگام استفاده از آن احساس مثبت و آرامش بخش داشته باشند.د.

معرفی زیباترین مدل‌های گوشواره طلا 

مدل گوشواره طرحی است که برای ساخت گوشواره طلا از آن استفاده می‌شود. مدل گوشواره‌ها می‌تواند در طرح‌ها و شکل‌های مختلف مانند گوشواره‌های آویزی، میخی، حلقه‌ای، نگین‌دار و..‌. باشد. زیباترین مدل‌های گوشواره طلا جدید معمولا با توجه به مد روز، فصل، سبک و سلیقه افراد طراحی می‌شود؛ همچنین در ساخت زیباترین مدل‌های گوشواره طلا از هنر، فرهنگ و تاریخ نیز الهام گرفته می‌شود. 

گوشواره آویز

گوشواره‌های آویز ظاهری بلند و آویزان دارند که در مدل‌ها و طرح‌های مختلف از ساده تا پیچیده ساخته می‌شوند. گوشواره آویز زیباترین طرح گوشواره طلا را داراست؛ زیرا می‌تواند ظاهر افراد را زیبا و جذاب نشان دهد. با پوشیدن گوشواره طلا آویز در مجالس و مهمانی‌ها می‌توانید توجه افراد را به خود جلب کنید.

گوشواره حلقه‌ای 

گوشواره مدل حلقه‌ای شامل یک یا چند حلقه هستند که در گوش قرار می‌گیرند. این مدل گوشواره‌ها می‌توانند ساده و بدون طرح و یا با الماس و سنگ‌های تزئین شده باشند. گوشواره‌های حلقه‌ای را می‌توان به صورت روزمره یا شرکت در مراسمات استفاده کرد.

گوشواره کلیپسی

برخی از خانم‌ها دوست ندارند گوش خود را سوراخ کنند؛ از همین رو گوشواره کلیپسی که یکی از بهترین مدل‌های گوشواره است انتخاب مناسبی برای آنهاست که می‌توانند برای مراسماتی مانند تولد یا جشن عروسی استفاده کنند.

گوشواره میخی

گوشواره طلا جذاب را می‌توان در گوشواره‌های میخی خلاصه کرد؛ زیرا یکی از پرطرفدارترین مدل‌های گوشواره است که علاوه بر ساده و منحصر به فرد بودن، جلوه خاصی به گوش می‌دهد. این مدل گوشواره‌ها برای استفاده روزمره و مهمانی‌های غیر رسمی بسیار مناسب هستند.

وجود چندین مدل گوشواره‌ در جعبه جواهرات بانوان بسیار ضروری است اما سوال اینجاست که چگونه می‌توان مدل مناسب گوشواره را برای گوش انتخاب کرد؟ در ادامه راهنمای خرید گوشواره طلا را برایتان توضیح می‌دهیم تا بتوانید بهترین و زیباترین مدل گوشواره را انتخاب کنید. از جمله نکاتی که در هنگام خرید طلا به خصوص بهترین مدل گوشواره باید به آن توجه کنید موارد زیر هستند:

انتخاب مدل گوشواره‌ با توجه به فرم صورت

آشنایی  و شناخت فرم صورت به شما این کمک را می‌کند تا بهترین مدل و طرح گوشواره را برای خود انتخاب کنید. مثلا افرادی که فرم صورتشان بیضی شکل است از همه مدل‌های گوشواره می‌توانند استفاده کنند. یا خانم‌هایی که صورتی کشیده و گرد دارند مدل‌های مختلف گوشواره‌های آویزی بهترین انتخاب است.

انتخاب گوشواره بر اساس رنگ پوست

در هنگام انتخاب و خرید گوشواره باید گوشواره‌ای را انتخاب کنید که روی پوستتان زیبا و خیره کننده دیده شود؛ از همین رو افرادی که رنگ پوستشان گرم و تیره است از گوشواره‌هایی با رنگ زرد و رز گلد استفاده کنند. افرادی هم که پوستشان به رنگ سفید و سرد است از گوشواره‌هایی به رنگ طلای سفید استفاده کنند.

حساسیت نداشتن به گوش 

اگر گوشتان حساس است باید به سراغ گوشواره‌هایی بروید که ضد حساسیت بوده و از طلای خالص ساخته شده باشند. 

هماهنگ بودن با لباس

گوشواره با طرح و مدل‌های مختلف می‌تواند ظاهر و استیل شما را شیک و جذاب نشان دهد؛ به خاطر همین قبل از خرید گوشواره باید به لباسی که می‌خواهید با آن بپوشید دقت کنید؛ زیرا اگر لباستان ساده است باید از گوشواره‌هایی با مدل‌های پر زرق و برق و بزرگ و استفاده کنید؛ اما اگر لباستان پر زرق و برق است باید از گوشواره‌هایی با طرح‌های ساده استفاده کنید.

استفاده از گوشواره در انواع مناسبت‌ها

اگر قرار است در یک مجلس رسمی شرکت کنید بهتر است از مدل‌های ساده گوشواره مانند گوشواره‌های حلقه‌ای یا میخی استفاده کنید. اما اگر به یک جشن عروسی یا تولد دعوت شده‌اید، می‌توانید با توجه به لباستان از زیباترین مدل‌های گوشواره آویزی و کلیپسی استفاده کنید.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما