عجیب‌ترین اشیا ساخته شده از طلا / از دستشویی طلا گرفته تا موشک و قرص

طلا و جواهر اقتصاد 100: ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که همواره چیزهای عجیب‌وغریب اطرافمان را احاطه کردند اما جالب‌ترین آن‌ها ساخت اشیا با طلا است.

عجیب‌ترین اشیا ساخته شده از طلا / از دستشویی طلا گرفته تا موشک و قرص

طلا به دلیل کمیاب بودن و ارزش بالایش باعث شده تا بسیاری از طراحان به خلق این اثرهای جذاب بپردازند. این اشیا قیمتی نمادی از ثروت و تجمل هستند.

درخت کریسمس طلا

درخت کریسمس از جنس طلا یکی از عجیب‌ترین اشیا ساخته شده از طلا است. این درخت لوکس و گران‌قیمت توسط یک جواهرفروش در کشور ژاپن ساخته شده است.

موشک با جنس طلا

شاید تصور یک موشک از جنس طلا با ابعاد و وزن واقعی برایتان سخت باشد؛ اما یک هنرمند ایتالیایی این اثر گران‌قیمت را خلق کرد. نام آن رابرتو کافالی است و سنگ‌های قیمتی زیادی مانند الماس در طراحی آن به‌کاررفته و اکنون نماد تجمل و شکوه به شمار می‌آید.

دستشویی از جنس طلا

یکی از شگفت‌آورترین اشیا ساخته شده از طلا «دستشویی طلا» است. موضوع جالب‌تر این است که هر سال تعداد زیادی جهانگرد از آن بازدید می‌کنند! این اثر هم‌اکنون در هنگ‌کنگ قرار دارد.

قرص طلا

برای اولین بار فردی به نام توبیاس ونگ سفارش چند قرص طلا را داد تا طعم آن‌ها را بچشد و این‌گونه یک اثر دیگر به عجیب‌ترین اشیا ساخته شده از طلا اضافه شد. ارزش هرکدام از این قرص‌ها حدود هزار دلار است.

موارد ذکر شده تنها تعداد اندکی از عجیب‌ترین ساخته‌های بشر از طلا بودند و علاوه بر آن‌ها صدها اثر عجیب‌وغریب دیگر مانند جاروبرقی طلا، کفش طلا، کوله‌پشتی طلا، ماشین با روکش طلا و… توسط طراحان ساخته شده است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما