آشنایی با عجیب‌ترین جواهرات دنیا

طلا و جواهر اقتصاد 100: اخیراً با گسترش تفاوت‌های فرهنگی و شخصیتی، طرفداران این سبک از جواهرات افزایش چشمگیری پیدا کرده است. علاقه‌مندان این سبک با هدف‌های بسیاری به خرید این جواهرات می‌پردازند.

آشنایی با عجیب‌ترین جواهرات دنیا

یکی از مهم‌ترین هدف‌ها جلب‌توجه بیشتر است. در ادامه به معرفی چند نمونه از عجیب‌ترین جواهرات دنیا می‌پردازیم. اگر به دنبال طرح‌های خاص و منحصربه‌فرد هستید، گالری حقانی به‌عنوان یک مجموعه بی‌نظیر طلافروشی با داشتن تیم متخصص و حرفه‌ای امکان ساخت طلا سفارشی را فراهم کرده است.

جواهرات مدل باربی

یکی از محبوب‌ترین عروسک‌های دنیا «عروسک باربی» است که نه‌تنها کودکان بلکه برخی از بزرگ‌سالان هم آن را دوست دارند؛ تا جایی که برخی طراحان از آن برای سخت زیورآلات الهام گرفتند و جواهرات باربی را طراحی کردند.

جواهرات تاکسیدرمی

یکی از عجیب‌ترین جواهر دنیا «جواهر تاکسیدرمی» است. به روش نگهداری بدن جانور مرده برای نمایش «تاکسیدرمی» می‌گویند. در این کار بدن جانور را کاملاً خالی می‌کنند و به‌جای چشم‌های آن از چشم مصنوعی استفاده می‌کنند که جنس آن ممکن است از یک پلاستیک فشرده تا سنگ‌های نیمه قیمتی متفاوت باشد.

جواهرات طراحی شده از شیر مادر

شاید برای شما تصور یک انگشتر ساخته شده از شیر مادر سخت باشد؛ اما برای بسیاری از مادران احساساتی این جواهرات بسیار ارزشمند است و یادآور مهم‌ترین لحظات زندگی آن‌ها خواهد بود. در طراحی این جواهر، شیر مادر پس از تبدیل شدن به یک ماده‌ای با جنس سخت به‌عنوان یک نگین در گردنبند یا انگشتر به کار می‌رود.

جواهرات میوه‌ای

جواهرات میوه‌ای یکی از عجیب‌ترین جواهرات جهان و درعین‌حال جذاب‌ترین طرح‌ها هستند که توسط یک طراح آفریقایی ارائه شد. این جواهرات بااینکه جنبه فروش ندارند اما بسیار خلاقانه هستند.

ازجمله جواهرات عجیب‌وغریب دیگر می‌توان به جواهرات ساخته شده از دندان‌های کودکان یا دندان مصنوعی، بقایای افراد مرده بعد از سوزاندن، چشم مصنوعی، مو انسان، استفاده جواهرات در چشم و… اشاره کرد که هر کدام شگفتی خاص خود را دارند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما