شمش طلا ی استاندارد از کجا خریداری کنیم؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: حتما در شرایط فعلی شما هم جز آن دسته از افرادی هستید تا راهی برای جلوگیری از کم شدن ارزش پول خود پیدا کنید.

شمش طلا ی استاندارد از کجا خریداری کنیم؟

هنگام خرید هدیه تولد، ازدواج، سالگرد و یا تقدیر و تشکر، همیشه یکی از گزینه‌ها طلا است. چون باارزش است. ولی طلا یک هدیه با ارزش است. و می‌دانیم که قیمت با ارزش فرق دارد. طلا این ارزش را مدیون خواص شیمیایی، فیزیکی، اقتصادی، روانی و عوامل دیگرش است.

در چالش‌های اقتصادی زندگی، تنها خریدی است که از آن پشیمان نمی‌شویم. نگهداری و جابجایی آن هم آسان است. اما از طرفی هم می دانیم که طلا هایی که اکثر خانم ها خریداری میکنند طلای 18 عیار با اجرت ساخت بالا می باشد که هنگام فروش قیمت زیادی از آن کاسته خواهد شد. این مسئله در مورد سکه هم مصداق پیدا میکند. سکه علاوه بر اجرت ساخت، حباب هم دارد و قیمت آن به شدت تغییرات و نوسانات عجیب و غریب دارد. راه دیگری هم وجود دارد : شمش طلا .

شمش طلا برای سرمایه گذاری طلا

شمش های طلا در انواع مختلفی در دنیا جهت خرید برای سرمایه گذاری وجود دارند. که از جمله می توان به شمش های سوئیسی اشاره کرد که هزینه ساخت کمی دارند. اما در ایران خرید و فروش این نوع شمش ها غیرقانونی می باشد و مشکلات خاص خودش را دارد. اما خانه سکه ایران برای اولین بار در ایران استاندارد T99 که مجوز ساخت شمش طلا 24 عیار هنری زیر نظر سازمان استاندار می باشد را دریافت نمود. شمش هایی با طرح های هنری بسیار زیبا که اجرت کمی دارند. هم مناسب کادو و هدیه می باشند و هم می توانید نسبت به قیمت روز طلای 24 عیار، بدون حباب و با کمی کاستی اجرت آن را بفروشید و به عنوان سرمایه گذاری از آن استفاده کنید.

 می توانید در چندین نقطه از شهر تهران، از جمله بازار تهران و همچنین اکثر استان های کشور اقدام به خرید شمش طلا به صورت حضوری نمایید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما