با یکی دیگر از گرانترین ساعت های مچی جهان با قیمت میلیون دلاری آشنا شوید + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: این ساعت می تواند با استفاده از حلقه ای، زمان ۴۱ شهر از نیویورک تا آدلاید را در سراسر جهان نشان دهد. زمانی که این ساعت در ماه می ۲۰۲۱ فروخته شد، بیشترین پرداختی را برای یک ساعت مچی طلای زرد داشته است.

با یکی دیگر از گرانترین ساعت های مچی جهان با قیمت میلیون دلاری آشنا شوید + عکس

ساعت مچی مدل Patek Philippe Ref. “Eurasia Dial

دیدن این ساعت هیجان انگیز یک منظره نادر را برای شما به ارمغان می آورد. این ساعت مچی دارای یک صفحه میناکاری شده با نقشه اوراسیا است.

این ساعت می تواند با استفاده از حلقه ای، زمان ۴۱ شهر از نیویورک تا آدلاید را در سراسر جهان نشان دهد. زمانی که این ساعت در ماه می ۲۰۲۱ فروخته شد، بیشترین پرداختی را برای یک ساعت مچی طلای زرد داشته است.

این ساعت توسط ساعت ساز افسانه ای Louis Cottier طراحی شده است. چیزی که این ساعت را بسیار کمیاب میکند، جزئیات است. تایمرهای جهانی Patek از دهه ۱۹۵۰ تولید انبوه نداشتند و عموما توسط بزرگان و میلیونرهای بزرگ خریداری میشدند. آخرین باری که این ساعت به بازار عرضه شد، در سال ۲۰۰۲ بود که در Antiquorum با قیمتی کمی بیش از ۱.۷ میلیون فرانک به فروش میرود.

ساعت های جهانی پتک فیلیپ که در اواسط قرن شناخته شدند، در جعبه زرد، سفید و رزگلد وجود دارند.

اما همه مدل های اوراسیا که وجود دارند همگی طلای زرد هستند و همه با شماره مرجع های ۲۵۲۳ عرضه میشوند. همچنین این ساعت یکی از گرانترین ساعت مچی های دنیا و جهان است.

قیمت: ۷.۷ میلیون دلار

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما