شیک پوش ها بخوانند / چه زیورآلاتی با ترنچ کت بیشتر ست می‌شوند؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: انتخاب زیورآلات متناسب با بارانی به لباسی که در زیر آن پوشیده‌اید بستگی دارد. اگر لباس‌های شما رسمی است، باید جواهرات درخشان ا سنگ‌های گرانبها انتخاب کنید.

شیک پوش ها بخوانند / چه زیورآلاتی با ترنچ کت بیشتر ست می‌شوند؟

 اگر لباس‌های غیرررسمی دارید، بر اساس استایلتان باید از انواع طلا و جواهر و نقره استفاده کنید. به طور مثال، زیورآلات و جواهرات متناسب با استایل کژوال شامل زنجیرهای ساده، گوشواره‌های حلقه‌ای، رینگ‌های بدون نگین یا گردنبندهای زنجیری و کارتیه هستند. همچنین شما می‌توانید از انواع دستبندهای چرمی، بافت، مهره‌ای یا گردنبندهایی که در ترکیب آنها از مکرمه یا مهره استفاده شده نیز برای تکمیل تیپ کژوال خود کمک بگیرید.

اما جواهرات نگین‌دار، حتی اگر با نگین‌های اتمی و سنگ‌های فیک باشند نیز مناسب تیپ‌های راحتی و غیررسمی نیستند. این زیورآلات به طور ویژه برای مجالس و مناسبت‌های رسمی طراحی و تولید می‌شوند و تمام جلوه‌شان هم‌نشینی با لباس‌های رسمی و کلاسیک است.

همچنین بهتر است رنگ زیورآلاتتان را طوری انتخاب کنید که به رنگ لباستان بیاید. اگر استایل شما از میان رنگ‌های گرم مثل نارنجی، قرمز، کرم و خردلی انتخاب شده، بهتر است انواع گردنبند طلا یا دستبند طلا به رنگ زرد انتخاب کنید. یا اگر تیپ شما رنگ سرد دارد بهتر است از طلای سفید برای زیورآلات خود بهره بگیرید. طلای رزگلد هم با رنگ‌های قرمز، صورتی، یا حتی لباس‌های پاستلی و فانتزی بیشترین تناسب را دارد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما