آبراهام لینکلن ردییس جمهور اسبق آمریکا علاقه ای خاص به این برند معروف داشت

طلا و جواهر اقتصاد 100: یکی از پرفروش‌ترین برندهای معروف طلا و جواهر تیفانی اند کو است که تا چند سال پیش با نام تیفانی اند یانگ شناخته می‌شد.

آبراهام لینکلن ردییس جمهور اسبق آمریکا علاقه ای خاص به این برند معروف داشت

تیفانی اند کو (Tiffany & Co)

 البته این شرکت کالای لوکس آمریکایی در میان عموم مردم با نام تیفانی شهرت دارد. زمینه اصلی فعالیت‌های آن نیز طراحی، ساخت و فروش جواهرات است. جالب است بدانید شرکت تیفانی در سال ۱۸۳۷ توسط چارلز لوئیس تیفانی، به‌عنوان مرکز فروش محصولات فانتزی و لوازم التحریر تأسیس شد. اما در حال حاضر محصولات گسترده‌تری در چرخه تولید دارد که تمامی آنها کالاهای لوکس بشمار می‌روند. شرکت تیفانی در سال ۲۰۱۳ در فهرست فوربز جهانی ۲۰۰۰ با ارزش بازار سرمایه ۸٫۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱۶۵۹ از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار گرفت. دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیویورک قرار دارد.

آبراهام لینکن

مشهورترین هنرمندانی که از این برند استفاده کرده‌اند

ادری هپبورن، الیزابت تیلور، ریس وایترسپون مشهورترین هنرمندانی هستند که از این برند استفاده کرده‌اند. البته جالب است بدانیدُ در سال ۱۸۶۱، آبراهام لینکلن ، برای مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری خود، ساخت یک جام را به شرکت تیفانی سفارش داد و در طول دوران ریاست جمهوری، برای همسرش یک سری زینت آلات از مرواریدهای ریز، ساخت تیفانی خرید.

محدوده قیمت برند تیفانی اند کو

$۱۵,۵۰۰-$۱۵  میلیون دلار

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما