مارک ساعت در انتخاب ساعت مچی چه اهمیتی دارد؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: به عنوان یک فرد عاشق ساعت مچی، آیا برایتان اهمیت دارد که افراد مارک ساعت شما را بدانند؟ آیا این اهمیت دارد که اصالت ساعت شما مربوط به کدام کشور است؟ برخی از کلکسیونر های ساعت مچی هستند که منحصراً روی طراحی تمرکز می کنند.

مارک ساعت در انتخاب ساعت مچی چه اهمیتی دارد؟

برند برای این افراد اهمیت چندانی ندارد. در مقابل افرادی هستند که منحصراً علاقه مند به خرید ساعت مچی های یک مارک و برند خاص و معروف و حتی از یک کشور خاص هستند و ویژگی های فنی یا طراحی برای آنها مهم نیست. شما جزو کدام دسته هستید؟

نقش مارک و کشور تولید کننده در خرید ساعت

می توان گفت انواع مارک و برند ساعت های معروف و لوکس مانند رولکس علاوه بر طراحی عالی، سرمایه های خوبی نیز هستند زیرا ازنظر ارزش مستهلک نمی شوند و می توانند ارزش خود را برای طولانی مدت حفظ کنند. حتی این ساعت مچی ها می توانند برای نسل های بعد به یادگار بمانند.

با این حال میتوان گفت در برخی موارد هنگامی که یک ساعت مچی لوکس را خریداری میکنید، درصد بالایی از هزینه ای که می پردازید، به خاطراسم برندهای ساعت و بودجه تبلیغاتی شرکت است نه فقط تولید آن! اما همیشه لازم نیست مارک های لوکس را برای اطمینان از کیفیت، طراحی و ساخت انتخاب کنید! هرچند که مطمئناً یک ساعت مچی مقرون به صرفه، دقیق ترین موتورهای سوئیس را نخواهد داشت یا از برخی از ترکیبات عجیب غریب طلای سفید و فیبر کربن ساخته نمی شود، اما آنها هر روز عملکرد اصلی خود را انجام می دهند و در عین حال دیگر لازم نیست نگران باشید اگر در معرض ضربه یا خراشیدن عجیب و غریب قرار گیرند به سرعت خراب میشوند.انواع برندهای ساعت مقرون به صرفه ای مثل سیکو، سیتیزن، کاسیو، اورینت ، ساعت جی شاک و… می توانند انتخاب خوبی باشند!

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما