جواهرات مناسب با رنگ پوست گرم برای خانم ها چیست؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: پوست‌های گرم با رگ‌های سبز رنگ قابل تشخیص هستند. برای این منظور، کافی است بخش داخلی مچ دست خود را زیر نور لامپ یا زیر نور خورشید بگیرید و ببینید آیا ته‌رنگ رگ‌های دست شما سبز است یا خیر.

جواهرات مناسب با رنگ پوست گرم برای خانم ها چیست؟

 افراد با پوست‌های گرم بر روی پوست خود رنگ‌های زرد یا طلایی مشاهده می‌کنند. افرادی که پوست‌های تیره دارند، اغلب پوست گرمی ندارند. از دیگر ترفندهای تشخیص پوست گرم این است که در زیر نور خورشید، طلایی و قهوه‌ای می‌شود.

جواهرات مناسب با رنگ پوست گرم

پوست با تناژ گرم با رنگ‌های گرم بیشترین تناسب را دارد. بنابراین، اگر پوست گرم دارید و می‌خواهید سنگ‌های قیمتی روی جواهرات شما بیشترین درخشش و جلوه را داشته باشند بهتر است نگین انواع دستبند، انگشتر، گوشواره و گردنبند طلای خود را از میان رنگ‌های قرمز، زرد و نارنجی انتخاب کنید.

توپاز زرد و سیترین

رنگ‌های زرد، قهوه‌ی و خردلی این سنگ‌ها بیشترین تناسب را با پوست افرادی دارد که پوست آن‌ها دارای تن رنگی گرم است. توپاز سنگی با رنگ‌بندی‌های گوناگون است که اغلب به رنگ شیری روشن یافت می‌شود اما رنگ طلایی و زرد آن نیز در طبیعت وجود دارد. رنگ طلایی آن به «توپاز سلطنتی» مشهور است و قیمتی گران‌تر از بقیه رنگ‌ها دارد. درجه سختی توپاز در مقیاس موس ۸ از ۱۰ است. توپاز که بهترین سنگ برای متولدین آبان است در روسیه، ایالات اومی و مینو ژاپن و نیز در سان لوئیس پوتوسی مکزیک به وفور یافت می‌شود.

الکساندریت

الکساندریت به رنگ‌های متفاوتی دیده می‌شود به این صورت که ممکن است از یک طرف قرمز و از طرف دیگر سبز دیده شود. دلیل این امر هم نوع نوری است که به آن تابیده می‌شود. به گفته‌ی موسسه جواهرشناسی آمریکا اگر به سنگ الکساندریت نور مصنوعی تابانده شود، این سنگ به رنگ قرمز با ته‌مایه‌ی آبی دیده می‌شود.

گارنت

گارنت‌ها به خاطر رنگ اناری خود برای پوست‌هایی که تناژ گرم دارند گزینه‌ای عالی محسوب می‌شوند. ترکیب رنگ‌های گرم با یکدیگر باعث ایجاد جلوه‌ای آشتین و جذاب می‌شود. گارنت سنگ ماه تولد دی است و به‌ دلیل‌ تنوع‌ رنگ‌ و وجود معادن‌ پراکنده‌ در تمام‌ دنیا به‌ خصوص‌ در کشورهای‌ هندوستان، پاکستان‌ و برزیل و بعضا در برخی از کشورهای‌ اروپایی‌ در صنعت جواهرسازی از جایگاه خاصی برخوردار است.

سان‌استون

از نام سان استون (سنگ خورشید) می‌توان حدس زد که رنگی گرم و آتشین دارد. از این رو، برای افرادی که دارای پوست با تناژ گرم هستند یکی از متناسب‌ترین سنگ‌های قیمتی به‌شمار می‌آید. سنگ سان‌استون نوعی حالت ماجراجویی و هیجان در خود دارد که باعث ایجاد درخشش خیره کننده می‌شود.

مورگانیت

مورگانیت سنگی به رنگ صورتی با ته‌مایه‌های نارنجی است که حالتی گرم دارد. از این رو برای پوست با تناژ گرم یکی از متناسب‌ترین جواهرات به‌شمار می‌آید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما