بهترین مارک ساعت مچی مردانه کدام است؟ + معرفی بهترین مارک ساعت نسبت به کشور سازنده

طلا و جواهر اقتصاد 100: با توجه به تعداد بالای برندهای ساعت مچی مردانه و تنوع بسیار زیاد آنها، انتخاب بهترین مارک ساعت مچی مردانه مناسب و کاربردی کار دشواری به شمار می رود. به هر وبسایت یا فروشگاهی که سر بزنید انواع ساعت مچی های مردانه از برند های مختلف، ساخت کشورهای گوناگون به شما ارائه می شود و شما به شدت در انتخاب ساعت مچی مناسب خود گیج خواهید شد. ساعت مچی جزو اصلی ترین اکسسوری هایی است که آقایان قادر به استفاده از آن هستند. ساعت مچی به استایل آقایان زیبایی منحصربفردی اعطا می کند. به دست داشتن یک ساعت مچی برند و شیک علاوه بر بالا بردن اعتماد به نفس شما، شخصیت شما را خاص تر جلوه می دهد. ما در این مقاله برای خرید بهترین مارک ساعت مردانه به شما کمک خواهیم کرد.

بهترین مارک ساعت مچی مردانه کدام است؟ + معرفی بهترین مارک ساعت نسبت به کشور سازنده

پاسخ به این سوال کار آسانی نیست. زیرا به عوامل مختلفی مانند، مقدار بودجه، سلیقه و انتخاب ساعت مچی نسبت به کارایی آن در مکان های مختلف بستگی دارد. پس به شما پیشنهاد می کنیم در این مقاله با ما همراه باشید تا نسبت به بودجه و سلیقه شخصی خود بهترین برند ساعت مچی مردانه را انتخاب کنید. برای برخی افراد این که اصالت برند ساعتشان برای کدام کشور است اهمیت بسیاری دارد، یا برخی به موارد دیگر توجه می کنند! اما چیزی که واضح است و اهمیت دارد، خرید ساعت مردانه و باکیفیت با توجه به بودجه و انتظارات شما از یک ساعت است!

آیا برند های اصل گران قیمت هستند؟

برند های اورجینال و با کیفیت با قیمت های متفاوت وجود دارند، که در این بین قطعا برند های اقتصادی و مقرون به صرفه ای هم هستند، که ساعت های با کیفیت با طراحی های زیبا ارائه می دهند. همان طور که می دانید در این بین برند های ساعت مچی قیمت بالای بسیاری نیز وجود دارند. ما در این مقاله سعی کرده ایم علاوه بر برندهای لوکس، بهترین برند های مقرون به صرفه و باکیفیت ساعت مردانه را نیز معرفی کنیم.

انواع ساعت مچی ها

زمانی که ساعت مچی برای اولین بار اختراع شد، تنها یک نوع ساعت جیبی وجود داشت. در پایان جنگ جهانی اول، ساعت مچی از نظر محبوبیت از ساعت جیبی پیشی گرفت. این روزها، ساعت مچی بی شماری برای فروش وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. این موضوع مهم است که شما باید خریداری آگاه باشید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

ساعت مچی های موجود در بازار به طور کلی به چهار دسته اصلی آنالوگ، دیجیتال و آنالوگ/دیجیتال و لمسی تقسیم می شوند.

ساعت مچی های آنالوگ: سنتی ترین و رایج ترین نوع ساعت مچی، ساعت مچی های آنالوگ هستند. تمامی ساعت مچی هایی که دارای عقربه هایی باشند که بر روی صفحه ساعت میچرخند و زمان را به ما نشان میدهند، از نوع ساعت مچی آنالوگ به شمار میروند. معمولا ساعت مچی های آنالوگ مناسب تیپ های رسمی و کلاسیک هستند و کاربرد بسیاری در مجالس رسمی و ملاقات های کاری و … دارند.

ساعت مچی های دیجیتال: نمایشگرهای دیجیتال از صفحه نمایش LCD برای نمایش زمان استفاده میکنند. ساعت مچی های دیجیتال به دلیل توانایی بالایی که در تشخیص فوری زمان دارند، نزد کسانی که با خواندن ساعت روی ساعت مجی های آنالوگ مشکل دارند بسیار محبوب است. کاربرد این ساعت ها برای استفاده روزمره می باشد و معمولا مناسب استایل و تیپ های غیر رسمی هستند.

ساعت مچی های هیبرید(دیجیتال/آنالوگ) : این دسته از ساعت مچی ها زمان را به هر دو صورت دیجیتالی و عقربه ای نشان می دهند. این نوع ساعت مچی ها با استایل های متفاوتی همخوانی دارند. چه در مهمانی های رسمی باشید، چه بخواهید مورد استفاده روزمره خود قرار دهید آنها شما را به بهترین نحو و زیباترین شکل همراهی خواهند کرد.

ساعت مچی های لمسی: با وجود این نوع ساعت مچی، افراد میتوانند بدون نگاه کردن به نمایشگر، زمان را تشخیص بدهد. ساعت مچی های لمسی در اوایل دهه ۱۸۰۰ ساخته شدند. امروزه این ساعت مچی ها، گزینه مناسبی برای نابینایان هستند.

همان طور که می دانید، امروزه برندهای مختلف و زیادی در کشور های متفاوت، ساعت مچی تولید می کنند. تمامی برندهای ساعت مچی با تکنیک ها و متریال های خاصی ساعت مچی های خود را می سازند. معمولا برند ها نسبت به کشوری که در آن تولید می شوند، متریال هایی که از آن در ساعت مچی های خود استفاده می کنند و طراحی های منحصربفرد خود از یکدیگر متمایز می شوند. به همین دلیل اینکه بتوان بهترین برندهای ساعت مچی مردانه را مشخص کرد کاری دشوار است. در این بخش با انواع برندها نسبت به کشوری که در آن تولید می شوند آشنا خواهید شد.

بهترین و معروف ترین مارک ساعت های مردانه سوئیسی

کشور سوئیس دارای یک تاریخ طولانی و مورد احترام در صنعت ساعت سازی است. استاندارد بودن مکانیسم ساختاری ساعت های سوئیسی، اولین دلیل برای کیفیت بهتر ساعت مچی های این کشور است. این ساعت مچی ها با دست ساخته میشوند و این به معنی آن است که میتوانید برای تمام عمر از آن استفاده کنید.

ساعت مردانه برند رولکس (Rolex)

رولکس یکی از برندهای ساعت سازی سوئیسی است که کارخانه اصلی آن در ژنو سوئیس قرار دارد. تاریخچه این شرکت به سال ۱۹۰۵ برمیگردد که توسط هانس ویلسدورف و آلفرد دیویس در لندن تاسیس شد. پس از جنگ جهانی اول به دلیل اقتصاد نامطلوب انگلستان، رولکس کارخانه خود را ژنو سوئیس منتقل کرد. از جمله فناوری های این برند ساعت میتوان به اولین ساعت ضدآب جهان به نام اویستر، اولین ساعت مچی با قابلیت نمایش دو زمان مجزا . اولین کمپانی ساعت سازی که موفق به دریافت مجوز کرنومتر برای ساعت مچی شد اشاره کرد.

ساعت مردانه برند پتک فیلیپ (Patek Phillipe)

پتک فیلیپ از جمله برندهای لوکس سوئیسی است که محل اصلی آن در شهر کانتون سوئیس قرار دارد. این برند در سال ۱۸۳۹ تاسیس شد و به نام دو تن از بنیانگذارانش، آنتونی پتک و آدرین فیلیپ نامگذاری شده است. پتک فیلیپ یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان ساعت در جهان است و برخی از ساعت های مکانیکی اش از سخت ترین ساعت مچی ها به شمار میایند.

ساعت مردانه برند امگا (Omega)

امگا یکی از برندهای ساعت مردانه لوکس سوئیسی است که در Biel/Bienne مستقر است. این شرکت در سال ۱۹۰۳ توسط لوئیس برانت در La Chaux-de-Fonds تاسیس شد. امروزه امگا یکی از شرکت های تابعه گروه سواچ است. سپاه سلطنتی پرواز بریتانیا از ساعت‌های امگا در سال ۱۹۱۷ برای واحدهای رزمی خود استفاده کرد، پس از آن ارتش ایالات متحده در سال ۱۹۱۸ و ناسا در سال ۱۹۶۹ برای آپولو ۱۱ از ساعت امگا استفاده کردند.

ساعت مردانه برند رومانسون (Romanson)

شرکت ساعت سازی رومانسون (Romanson)، یکی از برند های شناخته شده در تولید ساعت های با کیفیت است. رومانسون با سفارشی سازی محصولات مطابق با نیاز مشتری، چه در بازار داخلی و چه در بازار خارجی، در حال افزایش رشد خود است. این برند ساعت هایی با کیفیت بالا و با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت تولید می کند. یکی از اصول رومانسون، طراحی متفاوت، عملکرد قوی، قیمت رقابتی و کیفیت بالای ساعت مچی های این برند است. ساعت های این برند با ویژگی هایی که در خود جا داده اند به محصولات محبوبی در جهان تبدیل شده اند. برای آشنایی بیشتر با برند رومانسون وارد معرفی برند ساعت رومانسون (Romanson) شوید.

ساعت رومانسون

اگر قصد دارید مدل های مختلفی از ساعت مردانه رومانسون را مشاهده نمایید، وارد لینک روبرو شوید: ساعت مردانه رومانسون

ساعت مردانه برند فردریک کنستانت (Frederique Constant)

شرکت فردریک کنستانت، یک شرکت سوئیسی تولید کننده ساعت مچی لوکس در ژنو سوئیس است. این شرکت در سال ۱۹۸۸ توسط پیتر استاس و آلتا استاس باکس تاسیس شد. نام این شرکت از نام پدربزرگ و مادربزرگ هریک از بنیانگذاران، به ویژه فرانک شراینر و کنستانت استاس گرفته شد. فردریک کنستانت را میتوان یکی از بهترین برند های ساعت مچی مردانه در نظر گرفت. از جمله قابلیت های ساعت مچی های فردریک کنستانت میتوان به موتوری که با ضربان قلب حرکت میکند، چرخ فرار سیلیکونی، ساعت جهانی و ساعت هوشمند اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با برند فردریک کنستانت وارد معرفی برند فردریک کنستانت (Frederique Constant) شوید.

معرفی برند ساعت مچی ورساچه (Versace)

برند ورساچه با ترکیب ساخت عالی و دقیق و طراحی خلاقانه در ساعت هایش، منحصر به فرد است. ساعت های ورساچه ساخت سوئیس هستند، بنابراین ساعت های این برند تحت کنترل و تحت آزمایشات دقیق قرار می گیرند. که کیفیت آن را تضمین می کند. ساعت های ورساچه نیز از لحاظ قیمت در رده متوسط رو به بالا قرار دارند. مجموعه ساعت های این برند دارای طرح های کلاسیک یا اسپرت است که دارای ویژگی های پیشرفته، جزئیات غنی و سبک بی عیب و نقص هستند. با توجه به پیشینه بالای ورساچه، ساعت های این برند را میتوان یکی از بهترین برند های ساعت مچی برای آقایان در نظر گرفت. برای آشنایی بیشتر با برند ورساچه وارد معرفی برند ساعت ورساچه (Versace) شوید.

بهترین و معروف ترین مارک ساعت مچی های مردانه ژاپنی

در حال حاضر ساعت مچی های ژاپنی از محبوبیت بسیار بالایی در جهان برخوردارند. ساعت مچی های ژاپنی نه تنها قیمت های مقرون به صرفه ای دارند بلکه از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. بنابراین بهترین گزینه برای افرادی هستند که به دنبال ساعت مچی های مقرون به صرفه، در عین حال با کیفیت هستند.

ساعت های مردانه برند سیکو (Seiko)

برند سیکو بیشتر به خاطر ساعت مچی های با کیفیتش شناخته شده است در کنار رولکس، سیکو یکی از تنها دو شرکت ساعت سازی است که قادر است تمام اجزای یک ساعت را طراحی کند و توسعه بدهد و و همچنین آنها را مونتاژ، تنظیم، بازرسی و ارسال کند این شرکت در سال ۱۹۱۷ تاسیس شد و در سال ۱۹۸۳ به Hattori Seiko Co,. Ltd و در سال ۱۹۹۰ هم به Seiko Corporation تغییر نام داد. ساعت های سیکو در اصل توسط  دو شرکت مختلف هاتوری تولید میشوند.

وجود دو شرکت که هر دو ساعت های یکسانی را تولید میکنند، سیکو را قادر میسازد تا فناوری را از طریق رقابت و ریسک پوشش دهی بهبود بدهد. در حال حاضر، ساعت های کوارتز و اسپرینگ درایو در شیوجیری، ناگانو و ساعت های مکانیکی در شیزوکوئیشی تولید میشوند.سیکو چندین خط تولید ساعت مچی مانند سیکو۵، سری های لوکس، Prospex، Presage و سری گرند سیکو دارد. در نظر عموم مردم، سیکو یکی از بهترین و در عین حال با تجربه ترین برند های ساعت مچی مردانه در دنیا است. برای آشنایی بیشتر با برند سیکو وارد معرفی برند ساعت سیکو (Seiko) شوید.

ساعت های مردانه برند اورینت (Orient)

اورینت یک شرکت ساعت سازی ژاپنی است که سال تاسیس آن به ۱۹۵۰ برمیگردد. این شرکت امروزه یکی از شرکت های تابعه شرکت اپسون است. شرکت اورینت، هنگامی که جذب اپسون شد، در قدم اول، ساعت مچی مکانیکی را به بازار عرضه کرد. در کنار آن هم به تولید ساعت مجی های الکتریکی، رادیو کنترل و خورشیدی  ادامه داد. در حال حاضر، شرکت اپسون، تمامی حرکات ساعت سازی اورینت را زیرنظر دارد. اورینت تمامی قطعات خودش را در داخل کشور ژاپن تولید میکند؛ همان رویه ای که شرکت سیتیزن و کاسیو پیش گرفته اند. یکی از نوآوری هایی که این برند در تولید ساعت مچی داشت، نشانگر ذخیره انرژی است. خط تولید اورینت، به اندازه سیتیزن و کاسیو متنوع نیست و اکثر محصولات دارای تغییراتی در طرح اولیه بدنه و موتورهای آن هستند.

ساعت های مردانه برند سیتیزن (Citizen)

سیتیزن یک شرکت ساعت سازی است که تمامی محصولات خودش را داخل شرکت تولید میکند.  این شرکت در سال ۱۹۳۰ توسط سرمایه گذاران ژاپنی و سوئیسی تاسیس شد. نام تجاری سیتیزن، برای اولین بار توسط اشمید در سال ۱۹۱۸ در سوئیس برای ساعت های که در ژاپن فروخت، به ثبت رسید. فلسفه شرکت ساعت سازی سیتیزن این است که مهم نیست چه کسی هستید و چه کار میکنید، همیشه میتوان شرایط را بهتر کرد و اکنون زمان انجام آن است. به دلیل همین استراتژی است که برای چند سال پیاپی سیتیزن به عنوان یکی از بهترین برند های ساعت مچی در دنیا به شمار میرود.

موفقیت اصلی این برند ایجاد یک فناوری انقلابی یعنی اکو درایو (Eco-Drive) است. ساعت مچی هایی با تکنولوژی اکو درایو نیاز به تعویض باتری را از بین برد. البته ناگفته نماند که ساعت های سیتیرن کوارتز نیز طرفدارهای زیادی دارند. زیرا قیمت ساعت های کوارتز سیتیزن بسیار مناسب هستند. از جمله فناوری های دیگر این شرکت میتوان به زمان سنجی اتمی، کرونومستر و ساعت های غواصی اشاره کرد.

ساعت های مردانه برند کاسیو

کاسیو یک شرکت چندملیتی ژاپنی در زمینه تولید لوازم الکترونیکی است که دفتر مرکزی آن در شیبویا، ژاپن قرار دارد. محصولات این شرکت شامل ماشین حساب، تلفن همراه، دوربین دیجیتال و ساعت مچی آنالوگ و دیجیتال است. این شرکت در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد و در طول دهه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ این شرکت اولین ساعت های دیجیتال تولید انبوه خودش را به بازار عرضه کرد. در سال ۱۹۷۴، کاسیو اولین ساعت مچی دیجیتال خودش به نام کاسیوترون را روانه بازار کرد. این اولین ساعت مچی در بازار بود که دارای تقویم خودکار بود. در سال ۱۹۷۷ هم این شرکت یکی از اولین ساعت های رزینی در جهان را عرضه کرد.

کاسیو به دلیل تنوع زیاد و نوآوری هایی که در ساعت مچی هایش به کار میبرد معروف شد. کاسیو یکی از اولین تولیدکنندگان ساعت مچی های کوارتز، دیجیتال و آنالوگ بود. همچنین کاسیو همچنین یکی از اولین ساعت مچی هایی را معرفی کرد که میتوانست زمان را در بسیاری از مناطق مختلف زمانی و با ویژگی هایی مانند ثبت دما، ثبت فشار جو و ارتفاع نمایش دهد. از کالکشن های ساعت کاسیو میتوان به ساعت پروترک ، ساعت جی شاک و ساعت ادیفایس اشاره کرد. از دیدگاه مشتریان، کاسیو امروزه به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین برند های ساعت مچی در جهان به شمار میرود.

معرفی ساعت مردانه برند جی شاک

جی شاک زیر مجموعه ای از برند کاسیو است. جی شاک(G-SHOCK) مخفف کلمه “Gravitional Shock” است. ساعت مچی جی شاک عمدتا برای فعالیت های نظامی، ورزشی و خارج از منزل طراحی شده است. همه ساعت مچی های جی شاک، دارای ویژگی کرنوگراف، مقاومت در برابر آب تا ۲۰۰ متر و زنگ هشدار هستند که دارای نمایشگر دیجیتال، نمایشگر آنالوگ یا ترکیبی از نمایشگرهای آنالوگ/دیجیتال هستند. ویژگی های دیگری مانند تایمر شمارش معکوس، ساعت جهانی و نور پس زمینه در اکثر مدل های این ساعت گنجانده شده است.

این برند از رویای سازنده آن مبنی بر “ایجاد ساعتی که هرگز خراب نمی شود” متولد شده است. ساختار ساعت جی شاک به گونه ای است که شوک را جذب می کند و از ضربه های مستقیم به قسمت های حساس ساعت جلوگیری میکند. برای جذب ارتعاشات و جلوگیری از آسیب و عملکرد نامناسب ناشی از ارتعاشات شدید! قطعا جی شاک نیاز همگان را از یک ساعت مچی بادوام برطرف خواهد کرد. اگر شما یک ورزشکار حرفه ای هستید، یکی از بهترین برند های ساعتی که میتوانید انتخاب کنید، جی شاک است.

بهترین و معروف ترین مارک ساعت مچی های مردانه آمریکایی

قبل از ظهور ساعت سازی سوئیس، ایالات متحده آمریکا از قبل در صنعت ساعت پیشرو بوده است و داری تاریخ ساعت سازی غنی می باشد. وقتی صحبت از ساعت های آمریکایی می شود جای بحثی راجع به کیفیت ساعت ها باقی نمی ماند. می توان گفت ساعت های تولید این کشور حرفی برای گفتن دارند و در این بخش با تعدادی از مشهورترین و بهترین برند های ساعت مچی آمریکایی آشنا خواهیم شد.

معرفی برند ساعت مچی امپریو آرمانی

به طور کلی امپریو آرمانی در صنعت مد بسیار مورد احترام است. ساعت های این برند با بند هایی از جنس استیل ضد زنگ یا چرم و یا آلومینیوم و استفاده از رنگ های زیبا در طراحی ساعت ها، نظر شما را جلب خواهند کرد. برند امپریو آرمانی  یک برند اصالتا آمریکایی است. اما می توان گفت بیشتر ساعت های برند امپریو آرمانی مانند بسیاری دیگر از برند های ساعت ساز معروف، در چین ساخته شده اند.

ساعت های امپریو آرمانی، خصوصا از نظر دقت و قابلیت اطمینان، از عملکرد و استحکام قابل قبولی برخوردار هستند و قیمت مناسب ساعت های مردانه این برند نسبت به کیفیت بالا و نام معتبر آناز ویژگی های دیگر این برند به حساب می آید. ساعت های امپریو آرمانی معمولاً دارای موتور کوارتز هستند و در درجه اول بر روی ظاهر و سبک کلی تمرکز می کنند. این ساعت ها دارای ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر آب هستند. امپریو آرمانی را میتوان یکی از بهترین برند ساعت مچی در ایران دانست.

معرفی برند ساعت مچی پولو (Polo)

برند مشهور پولو ساعت مچی های مردانه بسیار زیبا و با کیفیت تولید می کند. این برند نه تنها در تولید ساعت مچی، بلکه در تولید پوشاک، عینک، ادکلن، زیورآلات و … نیز سابقه درخشانی دارد‌. برخی از ساعت های پولو دارای موتور های اتوماتیک هستند که تا ۳۸ ساعت قابلیت ذخیره ی انرژی دارند. اکثر ساعت های پولو تا ۱۰۰ متر ضد آب هستند. صفحه ی نمایش ساعت های پولو از شیشه ی یاقوت کبود ساخته شده است که نور آفتاب را بازتاب نکند و چشم شما در آفتاب اذیت نشود.

ساعت های پولو در ۳ خط متفاوت تولید می شودند که عبارتند از پولو سانتا باربارا ، پولو بورلی هیلز و پولو اکسچنج. ساعت های پولو برای مقرون به صرفه شدن قیمتشان در کشور هایی نظیر چین و ژاپن تولید می شوند. اگر میخواهید یکی از بهترین مارک های ساعت مچی مردانه را در کالکشن خودتان داشته باشید، ساعت پولو را فراموش نکنید. برای آشنایی بیشتر با برند پولو وارد معرفی برند پولو (Polo) شوید.

معرفی برند ساعت مچی گس (Guess)

گس یک برند جهانی است که در بیش از ۸۰ کشور دنیا شعبه دارد. ساعت های گس، خصوصا از نظر دقت و قابلیت اطمینان بودن، از عملکرد و استحکام قابل قبولی برخوردار هستند و قیمت مناسب ساعت های این برند نسبت به کیفیت بالا و نام معتبر این برند از ویژگی های دیگر برند گس به حساب می آید. ساعت مچی های مردانه این برند فوق العاده زیبا و با کیفیت هستند و این ساعت ها مناسب برای مردانی است که به دنبال ساعتی با قیمت مناسب و لوکس مطابق با سبک خود هستند. برای آشنایی بیشتر با برند گس وارد  لینک معرفی برند گس (guess) شوید.

معرفی برند ساعت مچی مایکل کورس (Michaele Kors)

ساعت های برند مایکل کورس توسط برند فسیل ساخته می شوند. ساعت های مایکل کورس از طراحی های بسیار زیبا و چشم نواز برخوردارند. یکی از آخرین کالکشن‌های ساعت مچی های مایکل کورس، کالکشنی از ساعت‌های هوشمند است که ساعت مچی های مردانه هوشمند بسیار زیبا و کاربردی در بین آن ها تولید شده است. ساعت‌های هوشمند مایکل کورس صفحات نمایشی ۱.۲ اینچی دارند و نمایشگرهایشان مدور است. ساعت‌های هوشمند مایکل کورس با گوشی‌های آیفون و اندروید سازگارند و از قابلیت GPS و NFC (ارتباط حوزه نزدیک) بهره می‌برند. برای آشنایی بیشتر با برند مایکل کورس وارد معرفی برند مایکل کورس (Michaele kors) شوید.

معرفی برند ساعت مچی فسیل (Fossil)

برند آمریکایی فسیل یکی از برند های مشهور و محبوب در جهان به خصوص در زمینه تولید ساعت است. از ویژگی ساعت های مردانه برند فسیل تنوع بالا، نوآوری و عملکردهای کاربردی این ساعت هاست. ساعت های هوشمند فسیل دارای قابلیت های گوناگون هستند. قابلیت هایی مثل دریافت اعلان ها تا کنترل از راه دور تلفن هوشمند! در ساعت های فسیل، از بند های چرمی یا فولاد ضد زنگ استفاده می شود به همین امر ساعت مچی های مردانه این برند از کیفیت بالا و ظاهری زیبا برخوردار هستند. اگر مایل هستید بیشتر درباره تاریخچه برند ساعت مچی فسیل بدانید، وارد لینک معرفی برند ساعت فسیل بشوید.

معرفی برند کنت کول (Kenneth cole)

برند کنت کول، ساعت های با کیفیت و با دوامی تولید می کند که بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. ساعتهای کنت کول دارای کیفیت بالا، متنوع و از نظر ظاهری زیبا و مدرن هستند. ساعت های این برند دارای موتور های کوارتز دقیق و همچنین موتور اتوماتیک برای عدم نیاز به تعویض باتری هستند. در بین ساعت های مردانه برند کنت کول، می توانید ساعتی با بند استیل ضد زنگ یا چرمی با رنگ های متنوع و با کیفیت، یا بند سیلیکونی برای یک استایل اسپرت، انتخاب کنید. بنابراین تنوع ساعت مچی های مردانه کنت کول بسیار بالا است به طوری که می توانید نسبت به نیازتان به راحتی در بین آن ها ساعت مچی مورد نظر خود را با کیفیت بالا و طراحی زیبا انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر با برند کنت کول وارد معرفی برند کنت کول (Kenneth cole) شوید.

معرفی برند ساعت مچی تیمبرلند (Timberland)

ساعت مچی های منحصربه فرد تیمبرلند در برابر تغییرات آب و هوایی و یا هر رویداد غیرمنتظره‌ای مانند سقوط در آب یا باران بی‌موقع مقاومتی بی‌نظیر دارند. بعضی از ساعت مچی های این برند دارای قابلیت ضدآب بودن تا عمق ۱۰۰ متر هستند. ساعت های این برند دارای تاریخ شمار و کرنوگراف نیز هستند. صفحات نمایش برخی از ساعت های تیمبرلند عقربه های شبرنگ دارند. عقربه های شبرنگ به شما این امکان را می دهند که در تاریکی هم از ساعت خود استفاده کنید. ساعت های تیمبرلند اکثرا تلفیقی از طراحی کلاسیک و مدرن هستند. به همین دلیل یک انتخاب عالی برای خرید ساعت مچی مردانه اند. قیمت ساعت های تیمبرلند در مقایسه با برند های لوکس مناسب می باشد. برای آشنایی بیشتر با برند تیمبرلند وارد معرفی برند تیمبرلند (Timberland) شوید.

بهترین و معروف ترین مارک ساعت مچی های مردانه انگلیسی

پس از گذشت سال ها ساعت مچی های انگلیسی در بین مردم محبوب شده اند و همان طور که شواهد نشان می دهد، اولین ساعت مچی های جهان در انگلیس طراحی و ساخته شدند. قدیمی ترین برند های ساعت مچی‌ها و بهترین طراحان و تولید کنندگان ساعت از انگلیس کار خود را شروع کرده اند. بنابراین انگلیس در این عرصه جزو قدیمی ترین ها می باشد. در این بخش با تعدادی از معروف ترین برند ساعت مچی های انگلیسی آشنا خواهیم شد.

معرفی برند ساعت مچی ارنشا (Earnshaw)

ارنشا یکی از برند های لوکس انگلیسی است که به علت طراحی های بی نظیر و کیفیت بالا بسیار معروف است. اما پس از مرگ توماس ارنشا این ساعت ها در سوئیس تولید می شوند. و در بین مردان بسیار محبوب هستند. برند ارنشا به دنبال طرحی منحصر به هر فرد است. موسسین شرکت ارنشا می‌خواهند کیفیتی شخصی به هر ساعت ببخشند و سادگی و زیبایی را به ارمغان بیاورند.

ساعت های برند ارنشا از امکاناتی نظیر کرنوگراف، قابلیت دو زمانه بودن و همچنین قابلیت ضد آب بودن تا عمق ۱۰۰ متربهره مند است. قابلیت ضد آب بودن تا عمق ۱۰۰ متر این ساعت ها را برای استفاده در هنگام شنا در عمق کم، استحمام و استفاده ی روزانه مناسب می کند. علاوه بر آن برخی از ساعت های این برند دارای موتور اتوماتیک هستند. ساعت های ارنشا بسیار لوکس هستند و در بین ساعت های این برند قیمت های مقرون به صرفه نیز وجود دارد.

معرفی برند ساعت مچی ای وی ایت

این برند از طراحی های انگلیسی بسیار زیبا برخوردار است. اما موتور این ساعت ها ساخت ژاپن هستند. این برند از موتور هایی با دقت بالا برخوردار است. علاوه بر آن ای وی ایت از بهترین قطعات اولیه ساخته میشود. ساعت های برند ای وی ایت در کیفیت بالای بندهایشان نیز بسیار معروف هستند. بند این ساعت ها غالبا از بهترین کیفیت چرم موجود در بازار تولید میشود که استحکام بالایی دارند. این برند ساعت های با کیفیت و مقرون به صرفه دارد که انتخاب عالی برای داشتن ساعت مچی برند ژاپنی و با کیفیت می باشد. برای آشنایی بیشتر با برند ای وی ایت وارد معرفی برند ای وی ایت (Avi-8) شوید.

معرفی برند ساعت مچی اسلازنجر

برند اسلازنجر ، در سال ۱۸۸۱ توسط رالف و آلبرت اسلازنجر تاسیس شد. بزرگترین ویژگی ساعت مچی های اسلازنجر ، قیمت بسیار مناسب و اصالت انگلیسی آن می باشد. سابقه طولانی ساعت اسلازنجر نشان دهنده قدرت این برند است. بیشتر ساعت های برند اسلازنجر اسپرت، متنوع و شیک هستند، به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد. مجموعه ساعت های اسلازنجر، متنوع، شیک و مدرن هستند.

 

ساعت مردانه برند لی کوپر

امروزه ساعت های لی کوپر در ۱۰۰ ها مدل، طرح و رنگ مختلف و با بهترین جنس، کیفیت و ظرافت تولید میگردند که این خانواده همواره در حفظ این مزیت ها کوشیده و با قیمت های بسیار مناسب برای هر دو گروه خانم ها و آقایان ارائه می شوند، مخصوصا قشر جوان که همچنان از طرفداران این برند با سابقه هستند. از جمله ویژگی های این برند انگلیسی دارا بودن فلزات مرغوب، ضد آب و حساسیت، ساختار موتور از نوع قوی و بادوام کشور ژاپن و تزئینات به کار رفته از کریستال های درخشان است. به شما این اطمینان را میدهیم که لی کوپر از بهترین برند های ساعت مچی است که میتوانید بخرید.

بهترین و معروف ترین مارک ساعت مچی های مردانه ایتالیایی

ساعت مچی های ایتالیایی از کیفیت متریال و از شهرت بالایی برخوردارند و ساعت مچی های لوکسی تولید می کنند. در این بخش با بهترین مارک های ساعت مچی مردانه ایتالیایی آشنا خواهیم شد.

معرفی برند ساعت مچی سرجیو تاچینی

سرجیو تاچینی یکی از بهترین برند های معروف ساعت مچی ایتالیایی است. این برند معروف هم ساعت های رسمی و هم ساعت های مدرن تولید می کند. از جمله امکانات ساعت های مردانه این برند می توان به موتور های کوارتز، قابلیت ضد آب بودن، تاریخ شمار، روز شمار، قابلیت دو زمانه بودن و شب نما بودن عقربه ها اشاره کرد. سرجیو تاچینی هم یکی از آن برند هایی است که ساعت های با کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه تولید و عرضه می کند.

معرفی برند ساعت مچی تروساردی (Trussardi)

تروساردی به برندی با کیفیت و درخشان و اصیل شهرت دارد. برندی که بیش از هر کمپانی مرتبط دیگری توانست فرهنگ ایتالیایی را در جهان گسترش دهد. برند تروساردی در ایران هم چهره‌ای شناخته شده دارد. این برند به واسطه‌ی تنوع محصولات و طرح‌هایش، به خصوص در ارائه‌ی انواع ساعت‌ها، همه‌ی اقشار خریداران را هدف قرار می‌دهد.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما