از گران ترین ساعت جی شاک چه می دانید؟ + عکس

طلا و جواهر اقتصاد 100: جی شاک یکی از کالکشن های ساعت مچی برند ژاپنی کاسیو است. این ساعت برای مقاومت در برابر شوک مکانیکی، ضربه و فشار آب طراحی شده است.

از گران ترین ساعت جی شاک چه می دانید؟ + عکس

ساعت های جی شاک عمدتا برای فعالیت های ورزشی، نظامی و یا فعالیت های خارج از منزل طراحی میشوند. همه ساعت های این برند دارای ویژگی هایی مانند کرنوگراف، مقاومت در برابر آب ۲۰۰ متری، زنگ هشدار،‌ تایمر شمارش معکوس، ساعت جهانی و نور پس زمینه هستند. مدل های پیشرفته تر این برند همچنین دارای GPS،‌ قطب نما،‌ رادیو کنترل و تنظیم زمان با بلوتوث هستند. همچنین صفحه نمایش این ساعت ها ممکن است دیجیتال، آنالوگ و یا آنالوگ – دیجیتال است. ساعت های این کالکشن در رنج قیمتی های متفاوتی عرضه میشوند. اما گرانترین مدل این کالکشن کدام است؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با گرانترین مدل ساعت جی شاک آشنا شویم.

پروژه رویایی ساعت جی شاک

در سال ۲۰۱۵ در بازل ورلد،‌ کاسیو از پروژه رویایی کالکشن جی شاک خود رونمایی کرد. این ساعت دارای یک قاب و نواری بود که با طلای ۱۸ عیار ساخته شده بود. این مدل در اصل یک نسخه طلای واقعی از GW-5000-1JF بود. همانند GW-5000-1JF،‌ این ساعت هم Tough Solar، زمان سنجی رادیویی و قاب پشتی است. از این ساعت فقط یک نسخه به عنوان مدل ساخته شد و قرار نبود از این مدل در فروشگاه ها و نمایندگی های کاسیو به فروش برسد.

جی شاک،‌گران ترین ساعت خود یعنی G-D5000-9JR را معرفی کرد و اعلام کرد که نمایندگی های منتخب در کشور ژاپن، پیش خرید این ساعت را از ۱۵ مه ۲۰۱۹ آغاز خواهند کرد. این ساعت جی شاک، از نسخه های محدود این برند به شمار میرود و فقط در کشور ژاپن و چهار کشور دیگر به فروش میرسد. این ساعت در کشور آمریکا به قیمت ۶۹ هزار دلار به فروش میرسد.

اما مشخصات ساعت GMW-B5000 چیست؟ این ساعت دارای رنگی مدرن، براق و با طراحی های زیبایی شناسی قدیمی است. همچنین این ساعت دارای یکی از اولین و نمادین ترین طرح های قاب که شکل آن به صورت مربعی است. GMW-B5000 دارای یک چراغ LED قدرتمند و باتری خورشیدی است. همین ویژگی ساعت را قادر میسازد تا به صورت خودکار شارژ‌شود. همچنین بدنه این ساعت از استیل ضد زنگ ساخته شده است. همگام سازی زمان از طریق بلوتوث و برنامه G-SHOCK، فناوری زمان سنجی اتمی که از طریق سیگنال های رادیویی از حداکثر شش فرستنده مختلف در سراسر جهان، امکان زمان سنجی بسیار دقیقی را برای ساعت فراهم میکند.

ماژول و مشخصات این ساعت مچی، همانند مدل GMW-B5000‌ است. این ساعت نسخه اصلی و الهام گرفته از DW5000C است. از جمله ویژگی های ساعت G-D5000-9JR میتوان به چراغ LED که بر روی ساعت وجود دارد،‌ تاریخ آن قابل تنظیم است و روزهای هفته به چندین زبان نمایش داده میشود. از دیگر ویژگی های این ساعت مچی میتوان به مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر آب به عمق ۲۰۰ متر، Tough Solar، زمان سنجی امواج رادیویی، زمان جهانی، کرونومتر۱/۱۰۰ ،تایمر شمارش معکوس و ۵ آلارم با ۱ قابلیت چرت اشاره کرد.

آنچه که در مورد این ساعت بسیار چشمگیر است، این است که هنوز هم یک جی شاک است. مبادا فراموش کنیم که هر جی شاک باید در معرض همان آزمایشات سخت قرار بگیرد و دوام بیاورد. GMW-B5000 مسلما یکی از هدفمندترین ابزارهای زمان سنجی است که تا به حال ساخته شده است. این یک شگفتی در مهندسی فلزات گرانبها و در بدترین حالت یک هنر پاپ مفهومی است و صرف نظر از اینکه در کدام سمت حصار هستید،‌ هر دوی این موارد برای شما بسیار رضایت بخش هستند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما