با خواص شرف الشمس و علت محبوبیت آن آشنا شوید

طلا و جواهر اقتصاد 100: یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های عقیق رنگ زرد است که بسیار چشم‌نواز و زیبا است. این رنگ معمولاً در طیف رنگ‌های کرمی تا پرتقالی دیده می‌شود.

با خواص شرف الشمس و علت محبوبیت آن آشنا شوید

خواص انگشتر عقیق زرد یا شرف الشمس

 گفته می‌شود که از خواص انگشتر عقیق زرد برای مردان و زنان دستیابی به عزت نفس است. همچنین استفاده از این نگین باعث افزایش عشق و علاقه و دور شدن انرژی‌های منفی مثل ترس، حسادت و عصبانیت می‌شود. همچنین گفته می‌شود که استفاده انگشتر عقیق زرد برای مردان و زنان با افزایش رزق و روزی همراه است.

این سنگ قیمتی به دلیل ارتباط با چاکرای سوم و نیازی که افراد به تقویت انرژی این چاکرا دارند مورداستفاده قرار می‌گیرد. بااین‌حال شما باید دقت داشته باشید که با درگیر ساختن خود با انواعی از سنگ عقیق شرف شمس که با ایده‌هایی غیر معتبر شارژ شده‌اند یا مطالبی مرموز بر روی آن‌ها حک شده است خودداری کنید.

خواص انگشتر عقیق شرف شمس در بسیاری از منابع با اغراق‌گویی و مبالغه همراه شده است و این موضوع به دلیل علاقه‌ی افراد به انتظار اطلاعات ضدونقیض و سو استفاده از عدم آگاهی افراد می‌باشد. شما می‌توانید سنگ‌ها را به‌راحتی مورداستفاده قرار دهید اما به یاد داشته باشید که سنگ‌ها بیشتر مانند یک بوستر عمل می‌کنند و بسته به نوع خود می‌توانند همان اندازه که انرژی شما را بهبود می‌بخشند، موجب تخریب و آلودگی آن نیز بشوند.

چاکرای سوم معروف به شبکه‌ی خورشیدی، رنگ زرد درخشانی دارد و عزت‌نفس، حس ارزشمند بودن و قدرت شخصی شما برای ارتباط با دیگران را مدیریت می‌کند و بسیاری از ایده‌ها جهت تخلیه و آسیب ذهنی نیز متوجه این مرکز انرژی است. به همین جهت اکیداً توصیه می‌کنیم که تنها از مراجع معتبر و قابل‌اعتماد در مورد تهیه‌ی انواع جواهرات سنگی اقدام کرده و انرژی سنگ‌ها را نیز به شیوه‌ی صحیح بررسی کنید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما