راهنمای سایز گردنبند زنانه و مردانه بر اساس فرم بدن و قد

طلا و جواهر اقتصاد 100: تعیین اندازه گردن یکی از مهم‌ترین اندازه‌هایی است که سایز صحیح گردنبند برای هر شخصی را مشخص می‌کند.

راهنمای  سایز گردنبند زنانه و مردانه بر اساس فرم بدن و قد

گردن خود را اندازه‌گیری کنید

 برای گرفتن اندازه‌ی گردن، یک متر نواری، یا اگر متر ندارید یک نوار، ربان، پارچه نازک و باریک را دور گردن خود بپیچید. حواستان باشد متر به گردن چسبیده باشد تا اندازه دور گردن به طور دقیق و صحیح به دست بیاید. از روی متر، اندازه دور گردن را مشخص کنید. اگر با ربان یا نوار پارچه‌ای دور گردن خود را اندازه گرفته‌اید، آن نقطه‌ای که دو سر نوار روی هم افتاده را با دست نگه دارید، نوار پارچه‌ای را روی یک سطح صاف بگذارید و با خط‌کش یا متر فلزی اندازه‌ی آن را ببینید.

به عددی که به دست می‌آید باید ۲ تا ۴ اینچ معادل ۵ تا ۱۰ سانتی‌متر اضافه کنید. به این صورت سایز متوسط گردنبند مناسب شما به دست می‌آید.

اگر اندازه دور گردن شما ۱۳ اینچ (۳۳ سانتی‌متر) تا ۱۴.۵ اینچ (۳۶.۸ سانتی‌متر) است، گردنبندی با اندازه ۱۸ اینچ (۴۵.۷ سانتی‌متر) برای گردن شما متناسب‌ترین انتخاب خواهد بود.

اگر اندازه دور گردن شما ۱۵ اینچ (۳۸ سانتی‌متر) تا ۱۶.۵ اینچ (۴۱.۲ سانتی‌متر) است، گردنبندی با اندازه ۲۰ اینچ (۵۰.۸ سانتی‌متر) برای گردن شما اندازه بسیار مناسبی خواهد بود.

اگر اندازه دور گردن شما ۱۷ اینچ (۴۳.۲ سانتی‌متر) تا ۱۸.۵ اینچ (۴۷ سانتی‌متر) است، یک گردنبندی با اندازه ۲۲ اینچ (۶۰ سانتی‌متر) برای گردن شما متناسب‌ترین انتخاب به‌شمار می‌آید.

گردنبند با اندازه استاندارد بخرید

اگر اندازه زنجیر گردنبند قابل تغییر دادن نیست، اندازه استاندارد گردنبند را خریداری کنید. اگر نمی‌توانید اندازه گردنبند را متناسب با اندازه‌ی گردن خود تغییر دهید، پیشنهاد ما این است که سراغ خرید اندازه استاندارد گردنبند بروید. اما هنگام خرید حتما باید توجه داشته باشید که دومین سایز بعد از اندازه گردن خود را خریداری کنید. به طور مثال، اگر اندازه گردن شما ۱۷ اینچ (۴۳ سانتی‌متر) است شما باید گردنبندی با اندازه استاندارد ۲۰ اینچ (۵۰ سانتی‌متر) را خریداری کنید نه اندازه‌ی استاندارد ۱۸ اینچ (۴۵ سانتی‌متر) را.

 سایز گردنبند را بر اساس قد خود انتخاب کنید

برای اندازه‌گیری طول زنجیر گردنبند باید قد خود را اندازه بگیرید. بعلاوه‌ی اندازه‌ی دقیق دور گردن، شما باید قد خود را با دقت اندازه‌گیری کنید زیرا قد آدم‌ها در جلوه‌ی گردنبند تاثیر زیادی دارد. هر فردی باید متناسب با قد خود، اندازه گردنبند را تعیین کند. گردنبندهای بلند برای افراد کوتاه‌قد اصلا مناسب نیست. همچنین، گردنبندهای کوتاه در گردن افرادی که قد بلند دارند اصلا دیده نمی‌شود و در نتیجه جلوه‌ای هم نخواهد داشت.

اگر قد شما زیر ۵ فوت (۱.۵ متر) و ۴ اینچ (۱۶۲ سانتی‌متر) است باید سراغ انتخاب گردنبندی با سایز بین ۱۶ و ۲۰ اینچ (۴۰ تا ۵۰ سانتی‌متری) بروید.

افرادی که قد آنها بین ۵ فوت و ۴ اینچ (۱۶۲ سامتی‌متر) و ۵ فوت ۷ اینچ (۱۷۰ سانتی‌متر) است هر سایز گردنبندی برای آنها مناسب است و می‌توانند از انواع مختلف گردنبند استفاده کنند.

اما افراد بلند قامت که قدشان بیشتر از ۵ فوت و ۷ اینچ (۱۷۰ سانتی‌متر) یا حتی بلندتر از این هستند، بهتر است حتما سراغ گردنبندهایی با اندازه‌های بلند بروند.

تعیین سایز گردنبند بر اساس قد

 سایز گردنبند را بر اساس فرم بدن خود انتخاب کنید

گردنبندی انتخاب کنید که سایز آن فرم بدن شما را زیباتر نشان دهد. همان‌طور که لباس‌های مختلف، باعث متفاوت دیده شدن اندام آدم می‌شوند، سایز گردنبند هم در دیده شدن اندام‌های مختلف بدن نقش موثری دارند. به طور مثال، اگر اندامی باریک دارید، یک گردنبند کوتاه و نازک بهترین انتخاب برای شماست. اما مثلا آنهایی که هیکلشان توپُر و تا حدی چاق هستند، باید سراغ انتخاب گردنبندهای بلند و ضخیم بروند تا گردنبند دور گردنشان به خوبی خودنمایی کند.

اگر دوست دارید بیشتر از هر بخشی، نیم‌تنه‌ی بالایی بدنتان دیده شود، باید گردنبندی انتخاب کنید اندازه‌ی آن که زیر یقه و بالای ناف است. معمولا سایز گردنبند ۲۰ تا ۲۲ اینچی (۵۰ تا ۵۵ سانتی‌متری) برای این منظور مناسب است.

اگر سینه‌های شما برجسته نیست و بالاتنه‌ی خوش‌فرمی دارید، توصیه می‌کنیم گردنبند با اندازه ۲۲ اینچ (۵۵ سانتی‌متر) که باریک است را انتخاب کنید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما