انگشتر فیروزه در کدام انگشت دست باید باشد ؟ / از خواص فیروزه چه می دانید؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: فیروزه یکی از سنگ‌های ارزشمند است که به دلیل خواص معنوی متعدد آن، به‌عنوان نگین بسیاری از زیورآلات به‌ویژه انگشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و سوالاتی نظیر انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد پیرامون آن مطرح است.

انگشتر فیروزه در کدام انگشت دست باید باشد ؟ / از خواص فیروزه چه می دانید؟

 

انگشتر فیروزه مانند انگشتر عقیق بیش از آن که جنبه زینتی داشته باشد، به علت خواصی که در دست داشتن آن دارد، مورد توجه است. از جمله این خواص می‌توان به افزایش ثروت و برکت، بیشتر شدن آرامش و... اشاره کرد .

خواص سنگ فیروزه و فواید و خواص انگشتر فیروزه در اسلام چیست

اما در پاسخ به این پرسش که بهتر است انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد باید گفت در روایات اسلامی توصیه شده است که انگشتر در دست راست قرار بگیرد و استفاده از انگشتر فیروزه نیز مستحب شمرده شده است. درباره این که کدام انگشت برای این منظور مناسب است، در منابع اسلامی آمده است که بهتر است انگشتر در انگشت کوچک و یا انگشت مجاور آن قرار بگیرد. البته این دستورالعمل یک توصیه عمومی برای استفاده از انگشتر در اسلام است و از آن‌جا که سنگ فیروزه در روایات بسیار گرامی داشته شده است، روش یادشده برای در دست کردن انگشتر، برای انگشتر فیروزه نیز معتبر است.

تاثیر استفاده از انگشتر فیروزه در دست راست

تا به این‌جا پاسخ این سوال که انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد، مطرح شد. اما این که پوشیدن انگشتر فیروزه در انگشتان دست راست چه تاثیر و فوایدی می‌تواند داشته باشد، باید گفت در منابع مختلف به این موضوع اشاره شده است که دعا و مناجات با در دست داشتن انگشتر فیروزه موجب برکت و فراوانی می‌شود.

بنابراین صرف در دست داشتن انگشتر فیروزه می‌تواند تاثیرات معنوی خاص خود را داشته باشد اما چه بهتر که براساس توصیه‌های موجود، این انگشتر در دست راست و در انگشت کوچک و انگشت کنار آن قرار بگیرد.

خرید انگشتر فیروزه برای بهره بردن از خواص آن

همان‌طور که در بخش مربوط به این که انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد، اشاره شد سنگ فیروزه دارای خواص معنوی بسیاری است که برای بهره بردن از آن‌ها مهم‌ترین نکته، خرید انگشتر طلا زنانه و یا مردانه اصل است که سنگ فیروزه آن زنده باشد.

اگر مایلید با مشخصات فیروزه زنده آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود مقاله زیر را که در رابطه با موضوع این است که از کجا بفهمیم سنگ فیروزه زنده است؟ را قبل از خرید انگشتر فیروزه مطالعه و بررسی نمایید.

از کجا بفهمیم سنگ فیروزه زنده است؟ سنگ فیروزه زنده و مرده چیست؟

برای خرید انگشتر فیروزه مردانه طلا و یا انگشترهای زیبای فیروزه زنانه و استفاده معنوی از آن، با علم به این که بهتر است انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد، حتما خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید. چراکه تشخیص اصل بودن سنگ فیروزه که ویژگی‌های آن در مقاله سنگ فیروزه نیشابور به تفصیل بیان شده است، شاید به‌آسانی ممکن نباشد و امکان دارد انگشتر فیروزه‌ای که به شما فروخته می‌شود، کیفیت لازم را نداشته باشد.

معرفی نمونه‌هایی زیبا از انگشتر فیروزه طلا

پس از آشنایی با خواص سنگ فیروزه و دانستن این که بهتر است انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد، مشاهده نمونه‌هایی از انگشتر فیروزه‌نشان زیبا، ممکن است برای شما جالب توجه باشد. از آن‌جا که از سنگ فیروزه بیشتر در ساخت انگشتر طلا مردانه و یا انگشترهای زنانه استفاده می‌شود، این انگشترها با تنوع بالا و با طراحی‌های منحصربه‌فردی، ساخته و عرضه می‌شوند تا پاسخ‌گوی انواع سلیقه‌ها باشند.

اگر به طلای زرد و فرم کلاسیک و چشم‌گیر زیورآلات علاقه داشته باشید، انگشتری که در این بخش به شما معرفی می‌شود، توجه شما را جلب خواهد کرد. این انگشتر که از جمله انگشترهای پهن با نگین درشت به حساب می‌آید، فرم ساده‌ای دارد که این موضوع، خود باعث جذابیت این انگشتر شده است. قسمت پایین حلقه این انگشتر دارای طرحی مشبک و ظریف است که با دانستن این که بهتر است انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد، می‌تواند به انگشت دست راست شما زینت ببخشد.

هم‌چنین لبه‌های سنگ فیروزه و بخشی از حلقه انگشتر با نگین‌های کوچک و متعدد الماس تراش برلیان به شکلی خاص، پوشانده شده است. درنهایت باید گفت این انگشتر برای استفاده روزانه و یا استفاده در مجالس انتخابی عالی است.

اگر به این موضوع اهمیت می‌دهید که انگشتر فیروزه در کدام انگشتر باشد، این انگشتر فیروزه مردانه با قرار گرفتن در انگشت دست راست شما، با نمای ساده و درعین‌حال شیک خود، می‌تواند مناسب استفاده روزانه و پوشیدن با استایل‌های رسمی و نیمه‌رسمی باشد.

در این مقاله به این پرسش که بهتر است انگشتر فیروزه در کدام انگشت باشد پرداخته شد تا ضمن رعایت آداب استفاه از این انگشتر ارزشمند، بتوان بیشتر از خواص آن بهره برد. هم‌چنین به اهمیت لزوم خرید فیروزه اصل از فروشگاه‌های معتبر اشاره شد تا فیروزه‌ای زنده را روی انگشتر خود داشته باشید. 

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما