معرفی 10 سنگ مناسب آقایان / سلامت جسمانی و روان خود را تضمین کنید

طلا و جواهر اقتصاد 100: کیانیت، لابرادوریت، تورمالین سبز از بهترین سنگ های قیمتی برای سلامت مردان محسوب می شوند. با این حال، موارد دیگری نیز وجود دارند که بر سلامت مردان تأثیر مثبت دارند.

معرفی 10 سنگ مناسب آقایان / سلامت جسمانی و روان خود را تضمین کنید
در اینجا شما را با 10 نمونه از این سنگ ها آشنا می کنیم:

1. سنگ کیانیت برای آقایان “KYANITE”

از نظر بیرونی، کیانیت شبیه یاقوت کبود است و پس از پردازش دقیق، فوق العاده تصفیه شده به نظر می رسد. رنگ کیانیت آبی تیره است و کاملاً برای مردان مناسب است. کیانیت قدرت دفاعی مردان را تقویت می کند، با ظلم مبارزه می کند، حالات ناملایم عصبی را تسکین می دهد و حافظه و توانایی های ذهنی را تحریک می کند.کیانیت به مردان کمک می کند تا سریعتر از شر بیماری های عفونی خلاص شوند و سنگ به تنظیم متابولیسم کمک می کند که تأثیر مثبتی بر کار همه سیستم ها و اندام ها خواهد داشت. همچنین ذکر این نکته ضروری است که این سنگ به مردان کمک می کند تا پتانسیل های پنهان خود را در تمام سطوح درک کنند.

2. سنگ لابرادوریت مناسب آقایان “LABRADORITE”

لابرادوریت یک سنگ آبی با سایه های مرواریدی است. الگوی طبیعی سنگ فوق العاده پیچیده است و دارای پالت رنگی غنی است. از زمان های قدیم لابرادوریت به دلیل خواص درمانی و جادویی اش شناخته شده است. این ماده معدنی قادر به درمان بیماری های چشم و مغز است. فعالیت ذهنی مردان را تحریک می کند، اضطراب و استرس را از بین می برد. این سنگ منحصر به فرد متابولیسم را تنظیم می کند، همچنین سرماخوردگی و روماتیسم را درمان می کند، فشار خون را کاهش می دهد و به هضم غذا کمک می کند.

3. سنگ خورشید برای آقایان”SUNSTONE”

سنگ خورشید معمولاً سنگی مات به رنگ نارنجی، زرد یا قرمز است که به مردان کمک می کند با افسردگی، استرس و حالات روانی مبارزه کنند. می توان گفت که سنگ خورشید روح و ناخودآگاه را پر از نور می کند و افراد را از منفی گرایی رها می کند. سنگ خورشید حداقل برای چند صد سال شناخته شده است. این سنگ نشاط را افزایش می دهد و خوش شانسی را به ارمغان می آورد. همچنین این سنگ به مردان مبتلا به بیماری معده کمک می کند، گلودرد را درمان می کند و به ویژه برای مشکلات ستون فقرات مفید است.

4. سنگ آمتیست مناسب برای آقایان “AMETHYST”

آمیتیست با رنگ بنفش پررنگ خود همه را به خود جذب می کند. مانند سان استون برای کاهش تنش و استرس استفاده می شود و همچنین به سردردهای ناشی از خستگی کمک می کند. آمتیست به ویژه برای مردانی که گردش خون ضعیفی دارند مفید خواهد بود. این سنگ بنفش به عنوان پادزهر برای مسمومیت عمل می کند، صاحب خود را از بیماری های پوستی و سردرد محافظت می کند، از زخم ها محافظت می کند و ذهن را پاک می کند.گفته می شود که حتی قادر است تمام سطوح آگاهی مردانه را هماهنگ کند. همچنین اعتقاد بر این است که آمتیست می تواند موانع گفتار را برطرف کند.

5. سنگ دیوپساید برای آقایان “DIOPSIDE”

دیوپساید به دلیلی “دو رخ” نامیده می شود زیرا پالت رنگ آن بسیار گسترده و متنوع است و با درخشندگی شیشه ای یا مرواریدی مشخص می شود. این سنگ دارای توانایی شگفت انگیزی برای پاکسازی هاله مرد از احتقان منفی و پر کردن فضاهای خالی با انرژی مثبت است.این سنگ غیر معمول، خود را به عنوان یک محرک قوی سیستم قلبی عروقی تثبیت کرده و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند. دیوپساید همچنین برای اختلالات عصبی و همچنین برای هیجان و طغیان های عاطفی قوی استفاده می شود. مردی که جواهرات دیوپساید می پوشد آرام تر است، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کند و خلق و خو و حالت عاطفی او تثبیت می شود.

6. تورمالین سبز برای آقایان “GREEN TOURMALINE”

تورمالین سبز برای آشکار کردن قدرت درونی، تقویت شجاعت و بهبود استقامت، که برای هر مردی ضروری است، طراحی شده است. انرژی منفی را از محیط بیرون جذب می کند و سپس آن را به انرژی مثبت تبدیل می کند. تورمالین سبز، به عنوان سنگ انرژی، برای ورزشکاران و کسانی که در فعالیت هایی که نیاز به تلاش بدنی بالایی دارند، عالی است. این سنگ برای رفع خستگی و فرسودگی مناسب است. تورمالین سبز سیستم عصبی را تقویت می کند و برای چشم، غدد و سیستم ایمنی مفید است. همچنین سنگ مفیدی برای درمان روده ها و بیماری های مزمن آنهاست. تورمالین سبز شانس، موفقیت، فراوانی و رفاه را در زندگی جذب می کند.

7. سنگ مالاکیت “MALACHITE”

مالاکیت برای مردان «سنگ سلامت» محسوب می‌شود و هر چه سایه سنگ روشن‌ تر باشد، قدرت شفابخشی آن بیشتر است. داروی آسم، روماتیسم، دندان درد و مسمومیت است و مالیخولیا را از بین می برد. مالاکیت در درمان بیماری های قلبی و ریوی، برای بهبود عملکرد پانکراس و طحال استفاده می شود. به بازسازی بافت کمک می کند و سیستم عصبی را تسکین می دهد. مالاکیت در بدن مردان هماهنگی جسمی و عاطفی ایجاد می کند و قدرت روحی می بخشد.

8. سنگ چشم ببر “TIGER’S EYE”

اگر می خواهید سنگی با خواص کلی سلامتی داشته باشید که کل بدن را تقویت می کند، چشم ببر سنگ بسیار خوبی است. این سنگ تاثیر مثبتی بر سیستم عصبی دارد و در درمان بیماری های روان تنی مفید است. ترمیم عملکرد اندام های گوارشی را تحریک می کند و همچنین فشار خون را عادی می کند. فراموش نکنید که چشم ببر به عنوان یک طلسم، یک مدافع جهانی است که قادر به جلوگیری و مقابله با هر نوع تأثیر خارجی است. این سنگ به مردان کمک می کند تا اعتماد به نفس، حس محبت و توانایی کنترل جریان انرژی را کسب کنند.

9. سنگ هماتیت “HEMATITE”

اجداد ما به هماتیت خواص اسرارآمیز و جادویی زیادی نسبت می دادند. کریستال های هماتیت می توانند خاکستری تیره، قرمز گیلاسی، سیاه یا قهوه ای باشند. مردان در هر سنی این سایه ها را دوست دارند. مردانی که کم خونی یا التهاب مزمن دارند ممکن است از جواهرات هماتیت استفاده کنند زیرا این شرایط را درمان می کند. همچنین، فشار خون را عادی می کند، آریتمی را از بین می برد و ایمنی را افزایش می دهد. هماتیت برای مردان می تواند توجه و حافظه را بهبود بخشد، اراده و جذابیت صاحب آن را تقویت کند.

10. سنگ پیریت برای سلامت آقایان “PYRITE”

همین چند صد سال پیش، گیاه‌پزشکان و درمانگران از پیریت برای عادی‌سازی سیستم عصبی، بهبود خلق و خو و مبارزه با غم و افسردگی استفاده می‌کردند. این سنگ قادر است سلامت عمومی را بهبود بخشد، امید به زندگی را افزایش دهد و مقاومت بدن را در برابر بیماری های مختلف افزایش دهد. خرید طلسم با پیریت برای مردانی که باید با ترس خود کنار بیایند، اعتماد به نفس به دست آورند و به اهداف خود برسند، توصیه می شود.

همانطور که می بینید، تعداد زیادی سنگ قیمتی مختلف وجود دارد که برای مردان مناسب است و برای سلامتی آنها مفید است. هر کدام از این سنگ ها در نوع خود منحصر به فرد و غیر معمول هستند. ما فکر می کنیم که هر مردی می تواند سنگی را انتخاب کند که مناسب او باشد، یک محافظ واقعی در برابر بیماری های جسمی و روحی.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما