کریستال های شفابخش که انسداد چاکرای گلو را برطرف می کنند

طلا و جواهر اقتصاد 100: سنگ های چاکرای گلو تمایل دارند رنگ آبی مشابهی با چاکرای گلو داشته باشند. هنگامی که چاکرای گلوی ما باز است، می تواند با قلب و ذهن ارتباط برقرار کند.

کریستال های شفابخش که انسداد چاکرای گلو را برطرف می کنند

این به ما کمک می کند تا جای خود را اشغال کنیم (جایگاهی برای خود داشته باشیم)، حقیقت خود را بیان کنیم و اصالت خود را نیز بیان کنیم. سنگ های چاکرای گلو با ارتعاشات بالا کار می کنند و ویژگی هایی مانند شجاعت، شفقت، اعتماد و تعادل احساسی را برای تقویت مهارت های ارتباطی، حس خود و سهولت بیان به ارمغان می آورند. نگاهی به برخی از کریستال های درمانی مورد علاقه ما بیندازید تا هر گونه انسداد در چاکرای گلو را از بین ببرید.

1. سنگ آکوآمارین (Aquamarine)

سنگ شجاعت، آکوامارین یک بوسه پری دریایی است که برای همیشه شما را به غواصی درست و عمیق تر، عمیق تر و عمیق تر در روح خود دعوت می کند. ما عاشق این نگین آبی و سبز درخشان چاکرای گلو هستیم. آکوامارین طلسم دریاها است و حتی وقتی موج های اطراف شما در حال بلند شدن هستند، آهنگ آژیر وضوح و حقیقت را به ارمغان می آورد. این گوهر ترس های اطراف گلو را تسکین می دهد، اضطراب را از بین می برد و شما را به صدای واقعی خود متصل می کند.

2. سنگ لاجورد (Lapis Lazuli)

لاپیس لازولی با رنگ آبی عمیق و دارای شکوه طلایی، جواهر سلطنتی است و الهام بخش کلمات بزرگی است که توسط خودآگاهی عالی پشتیبانی می شود. این سنگ حقیقت، برای چاکرای گلو مناسب است و از دیرباز همراه حکیمان و سخنرانان عمومی بوده است، زیرا فصاحت و بیان را تشویق می کند. نویسندگان نیز به زیبایی از این سنگ سود خواهند برد زیرا لاجورد می داند چگونه از این خلاقیت استفاده کند. راه دیگری که لاپیس لازولی می تواند به درخشش شما کمک کند، تقویت دوستی ها است.

3. سنگ آمازونیت (Amazonite)

سنگ زنان جنگجو، تعجب آور نیست که بشنوید آمازونیت شفا دهنده چاکرای قلب و چاکرای گلو است. این سنگ زیبا با سایه های آبی و سبز می درخشد و قدرت، دانش، حفاظت و مثبت بودن معنادار را نوید می دهد. مانند رزمندگان آمازون، جواهری است که ما را به مکانی برای عاملیت و اعتماد به قدرت خود راهنمایی می کند. همه اینها می تواند با صدا و توانایی ما در فیلتر کردن حقیقت خود از گروه کری که ما را احاطه کرده است، آغاز شود. آمازونیت می گوید: بله خود را در درجه اول قرار دهید و از سایه های شک به خود و ترس از قضاوت دور شوید.

4. سنگ سودالیت (Sodalite)

سودالیت یکی از سنگ های چاکرا پنجم است که با رنگ هایی که نوید موج سواری را می دهد، دارای انرژی هماهنگ کننده فوق العاده ای است. به عنوان سنگ شاعران در نظر گرفته می شود زیرا خلاقیت را بر می انگیزد و به شما در یافتن کلمات کمک می کند. سودالیت به چاکرای گلو و چاکرای چشم سوم متصل می شود و از این طریق می خواهد ارتباط شما را پشتیبانی کند. برای کسانی که نمی خواهند کلمات آنها خالی و بی معنا باشد، سودالیت به شما این دانش را می دهد که شکاف ها را پر کنید و معنا، جادو و آهنگ را برای صداهایی که بیرون می ریزند به ارمغان بیاورید.

5. سنگ عقیق توری آبی (Blue Lace Agate)

ملایم و سبک، عقیق توری آبی در مفصل بندی دقیق و معتبر است. این سنگ می داند که گاهی اوقات حقیقت زیبا نیست، اما به ما نشان می دهد که چگونه کلمات خود را به شیوه ای مسئولانه به کار گیریم. به دلیل ماهیت نرم و عنصر تغذیه کننده آن، به ما کمک می کند تا با کسانی که دوستشان داریم گفتگوهای دشواری داشته باشیم، اما همچنین اطمینان حاصل می کند که در این راه احساس خود را از دست نمی دهیم. این سنگی است که صدمه و عصبانیت را کاهش می دهد، انرژی آسان را تشویق می کند و جریان حقیقت ما را در مسیر مثبت و هدفی بالاتر غوطه ور می کند. برای کسانی که می خواهند به بالاترین حقیقت خود دسترسی داشته باشند، توری آبی سنگی است که شما نیاز دارید.



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما