چرا باید ساعت جی شاک بخرید

طلا و جواهر اقتصاد 100: مجموعه ساعت جیشاک کاسیو، گسترده، پیچیده، بسیار زیاد و دائما در حال تغییر است. کاسیو برای افرادی که نیاز به ساعت های غیرقابل تخریب، پرسنل نظامی، ورزشکارانی که برای ورزش خود نیازمند ساعت مچی هستند و یا حتی افرادی که به طور روزمره از ساعت مچی استفاده میکنند، ساعت تولید میکند.

چرا باید ساعت جی شاک بخرید

ساعت جی شاک دارای تنوع های مدل بسیاری در رنج های قیمتی مختلف است که فرایند تصمیم گیری برای همه خریداران را سخت میکند. در ابتدا قصد داشتیم تعدادی از افراد مشهور را برای شما فهرست کنیم، وقتی کسی میتواند به راحتی رولکس و یا امگا را روی مچ دست خود تکان دهد، ساعتی انتخاب میکند که همه کاره انتخاب میکند که اکثر افراد دنیا میتوانند بخرند. در اینجا میخواهیم به دلایلی اشاره کنیم که چرا باید حداقل یک جیشاک در زندگی خود داشته باشید.

 

۱-ماندگاری بالای ساعت ها

مطمئنا ساعت های سوئیسی به ظرافتشان شهرت دارند، اما اگر به دنبال ساعت تخریب ناپذیر هستید، جیشاک ساعتی برای شماست و شاید تنها ساعتی در جهان باشد که به شما گارانتی Triple-10 میدهد؛ یعنی ده میله یا صد متر مقاومت در برابر فشار آب، عمر باتری ۱۰ ساله و قابلیت تحمل افتادن از ساختمان ده متری.

۲- امکانات زیاد در کنار قیمت مناسب

نه تنها دوام، بلکه ویژگی های فراوان آن دلیل بزرگی است که چندین نیروی مسلح در سراسر جهان ساعت جیشاک را مورد علاقه خود قرار داده اند. این ساعت نه تنها از نظر دوام و استحکام متمایز بود، بلکه به کاربران این امکان را میداد تا زمان را با دقتی غیر قابل مقایسه ببینند.بند لاستیکی و بدنه آن ساعت را به یک همراه عالی برای سفرهای طولانی و ماموریت های چالش برانگیز تبدیل کرده است.

۳- سرمایه گذاری عاقلانه

اگر زمان برای شما سرمایه است، پس قطعا بیشتر از آن چیزی که پرداخت کرده اید دریافت میکنید. مجموعه G این ساعت ها با ویژگی های هیجان انگیزی مانند ارتفاع سنج داخلی، قطب نما، بلوتوث و تایمر جهانی با دقت ۱تا۲ ثانیه در ماه ارائه میشود و ماندگاری آن ها به حدی است که جیشاک برای چندین نسل دوام میاورد.

۴- ساعت مورد علاقه افراد مشهور جهان

امینم، فارل ویلیامز، کریس مارتین، جاستین بیبر، ریحانا و بردلی کوپر سال هاست که جیشاک را دوست داشته و میپرستند. البته این افراد هرموقع که بخواهند میتوانند ساعت های لوکس خود را رخ بکشند اما درباره ابراز عشق خود نسبت به این ساعت هم خجالتی نیستند.

۵- یار بقای شما

چقدر سریع؟ چقدر گرم؟ تا چه اندازه عمیق است؟ اگر میخواهید جواب این سوالاتتان را بدانید، جیشاک این را به شما میگوید. ابزارها و ویژگی هایی که در این ساعت ها ارائه میشوند بسیار زیاد و البته دقیق هستند. تنها با لمس یک دکمه میتوانید اطلاعاتی که موردنیازتان هست را به دست بیاورید؛ خواه در مسیر درست حرکت کنید، موسیقی خود را کنترل کنید، در سرتاسر جهان سفر کنید و مناطق زمانی را تغییر دهید یا حتی از یک کوه بالا بروید. ساعت های جیشاک با ارتفاع سنج میتوانند ارتفاع بین ۷۰۰ متر تا ۱۰۰۰۰ متر را بخوانند ( قله اورست ۸۸۴۸ متر است) .

۶- مناسب ورزش ( همه کاره)

گل و لای و خاک ممکن است در لیست مشکلات شما قرار نگیرند، اما همین سوال را از یک ورزشکار بپرسید تا به شما بگوید که ساعت شما پس از دویدن یا ورزش تنیس و فوتبال چقدر کثیف میشود. کثیفی ناشی از بازی اگر وارد صفحه ساعت بشود، میتواند مشکل ساز بشود. اینجاست که جیشاک ‌ فکری به حال این مشکل کرده است. بدنه لاستیکی برای مقاومت در برابر هرگونه هجوم گرد و غبار، شن یا ذرات آب مهر و موم شده است و ماژول شناور منحصر به فردی را درون خودش جای داده است که مکانیزم کوارتز ساعت آزادانه در درون ساعت شناور میشود. این امر به ساعت اجازه میدهد تا در برابر همه اشکال مقاومت کند.

۷- پنجاه طیف G

همان محبوبیتی که سواچ برای افراد اروپایی دارد، جیشاک برای ساکنان آمریکا و آسیا دارد.فراتر از شخصیت های ورزشی، افراد مشهور و حرفه ای، افراد با ذوق و سلیقه و پیرو مد همیشه جیشاک را به مجموعه خود اضافه کرده اند. این ساعت با سبک ها و رنگ های مختلفی که دارد، مطمئنا میتواند مورد پسند شما باشد.

جیشاک چقدر سخت است و چگونه آزمایش میشود؟

برند کاسیو ساعت های جیشاک خودش را مانند ساعت های دیگر مورد آزمایش قرار میدهد تا دوام آنها را بسنجد. این آزمایشات شامل تست آزمایشگاهی محصولات، آزمایش های وحشیانه سرگرم کننده در تلویزیون ژاپن و کارکنان شرکت Gear Patrol که با ماشینش یکی را میدواند. افسانه های برند از خالق مشهور کنونی آن، ” کیو ایبه” میگوید که در طول توسعه اولین مدل های ساعت جیشاک ساعت ها را از پنجره بیرون انداخته است. مدل های پایه جیشاک در چین، تایلند و ژاپن ساخته میشود، در حالیکه مدل های بالاتر آن کاملا ساخت ژاپن هستند. در آن تاسیاست ژاپنی، جایی است که تحقیق و توسعه اتفاق میفتد و ساعت جیشاک در آنجا آزمایش میشود.

نام جیشاک از اصطلاح شوک گرانشی گرفته شده است و به نظر میرسد به مکانیکی اشاره دارد که در آن شوک با واحد G اندازه گیری میشود. یک ساعت جیشاک معمولی برای مقاومت در برابر ضربه، فشار آب تا عمق ۲۰۰ متری و همه خطرات دیگری که ممکن است یک ساعت با آن روبرو بشود ساخته شده است. علاوه بر تست این ساعت ها در آب ، تست چکش هست که کارکنان کاسیو را خواهید دید که از نمونه های اولیه ساعت های تولیدی که به طور تصادفی انتخابی میشوند را آزمایش میکنند. برخی از ساعت های جیشاک حتی برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و خاک و گل ساخته شده اند. به طور خلاصه، دلیلی وجود دارد که جیشاک را روی مچ دست افرادی که از نظر فیزیکی خشن ترین مشاغل هستند، از ارتش و پلیس گرفته تا آتش نشان و غیره رایج است.

اکثر ساعت های جیشاک دارای تایمر شمارش معکوس، نور پس زمینه ( الکترو لومینسانس یا LED) ، زمان جهانی، هشدارهای چندگانه روزانه با زنگ هشدارهای دارای قابلیت Snooze ( مدل های دیجیتال و آنالوگ- دیجیتال) هستند.

ساعت پایه جیشاک

ابتدایی ترین و ارزانترین ساعت های مچی جیشاک شامل DW-6900 و DW-5600 و DW-9052 و آنالوگ دیجیتال G-100 هستند. همه این مدل های جیشاک بسیار بادوام و دارای محافظت بالا در برابر ضربه های سنگین و مقاوم در برابر آب هستند. با این قیمتی که شما برای این ساعت پراخت میکنید، زمان های چند شهر دنیا و نور پس زمینه خودکار را هم به دست میاورید. این ساعت ها دارای نور پس زمینه هستند، اما ویژگی خودکار به تنظیمات اختیاری اشاره دارد که هرزمان مچ دست خود را بچرخانید و به ساعت نگاه کنید، نور فعال میشود. قابلیت فول خودکار هم برای این ویژگی وجود دارد که فقط در تاریکی این نور فعال میشود.

این ساعت ها همچنین به جای چند زنگ هشدار روزانه مانند جیشاک های پیشرفته تر، فقط یک زنگ هشدار چند منظوره دارند. مدل های پایه در مقایسه با مدل های بزرگ و فوق بزرگ که اخیرا محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند، سایز متوسطی دارند. این ساعت ها انتخاب مناسبی برای کسانی است که به تازگی با ساعت های جیشاک آشنا شده اند، کسانی که به دنبال ساعتی برای کمپینگ و یا اخرهفته های خود هستند و یا کسانی که به یک ساعت مقرون به صرفه با کارایی نظامی احتیاج دارند است.

ساعت خورشیدی (Solar)

ویژگی Tough Solar یکی از کاربردی ترین ویژگی های ساعت جیشاک است . معمولا اگر افراد حق انتخاب داشته باشند، این مدل از ساعت را انتخاب میکنند. ساعت های خورشیدی جیشاک از پنل های شارژ خورشیدی روی صفحه ساعت استفاده میکنند تا باتری را دائما شارژ نگه دارد. این به این معنی است که لازم نیست باتری را هرچند سال یکبار عوض کنید. احتمالا باتری های ساعت های خورشیدی جیشاک بیشتر از ده سال میتوانند عمر کنند. برای شارژ نگه داشتن ساعت های خورشیدی جیشاک، نیازی به تلاش ندارید زیرا استفاده از آن به طور معمول در فضای باز و در اتاقی که نور دارد باتری را کاملا شارژ میکند. اما ممکن است که لازم باشد در مدل های آنالوگ یا دارای سنسور این ساعت ها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار بدهید.

ساعت های خورشیدی جیشاک اغلب دارای ویژگی Multi-Band 6 برای تنظیم خودکار زمان از طریق دریافت سیگنال رادیویی هستند. اگر در محدوده یکی از شش فرستنده سیگنال در سراسر جهان زندگی کنید، این ویژگی خوبی برای شما برای خرید ساعت است. ویزگی Tough Solar به بسیاری از ساعت های جیشاک نیرو میدهد و یک ویژگی استاندارد در بسیاری از مدل های میان رده تا سطح بالا است. مدل های Tough-Solar Multi Band 6 برای کسانی که میخواهند ساعتی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشند و مبلغی بالاتر از مدل های پایه بپردازند، اتخاب خوبی است.

ساعت جیشاک صفحه بزرگ

در چندسال اخیر، مدل های صفحه بزرگ جیشاک کاسیو بسیار محبوب شده اند. GA-100 و GA-110 به خودی خود به ساعت های کلاسیکی تبدیل شده اند. این ساعت ها زمینه را برای بسیاری از سری های رنگی جدید و شیک فراهم میکنند. مدل های بزرگ فقط مربوط به استایل های خیابانی نیستند و حتی برای استفاده در محل کار در زمینه های اجرای قانون هم بسیار محبوب هستند. مدل فعلی Master Of G به همراه سایر ساعت های جیشاک میان رده و رده بالا هم به خاطر اندازه بزرگ بدنه های خودشان شناخته میشوند. در دهه ۲۰۲۰، روند به سمت ساعت های با صفحه اندازه متوسط تغییر کرده است.

ساعت جیشاک کاسیو برای بازارهای داخلی ژاپن

چند مدل منحصر به فرد جیشاک در دنیا وجود دارند که فقط در ژاپن موجود است. ممکن است منصفانه به نظر نرسد که بقیه دنیا آنها را دریافت نکنند اما این باعث میشود که کلکسیونرهای اختصاصی جیشاک بیشتر مشتاق خرید این ساعت باشند. این ساعت های بازارهای داخلی ژاپن شامل مدهایی مانند GXW-56 با نام پادشاه و یا The King و GW-5000-1JF از سال ۱۹۸۳ است. وقتی صحبت ازز نسخه های جدید ساعت مچی جیشاک به میان میاید، همیشه مدل هایی وجود دارند که فقط مقصدشان ژاپن است . برخی از مدل های ژاپنی دارای ویژگی بیشتری نسبت به بقیه مدل های بین المللی و آمریکایی آن است.

ساعت جیشاک میان رده تا گران قیمت

ساعت های میان رده و بالا رده جیشاک بیشتر از مدل های آنالوگ تشکیل شده اند. یک خط میان رده جیشاک سری G-STEEL است که یک قاب محکم دو لایه را با بدنه فولادی ضد زنگ ترکیب میکند. سری GravityMaster Aviation دارای بسیاری از مدل های آنالوگ میان رده و بالا رده است که از ظاهر بال های هواپیما الهام گرفته شده است. ساعت های G-STEEL و GRAVITYMASTER میان رده برای کسانیکه ممکن است بخواهند جیشاک سطح بالاتری با قیمت مناسب داشته باشند مناسب است.

کالکشن Master Of G Series خط حرفه ای ساعت های جیشاک است که مجهز به پیشرفته ترین ویژگی ها است. این لاین از جمله محبوب ترین مدل ها هستند و به عنوان بهترین و همه کاره ترین ساعت های جیشاک مورد توجه قرار میگیرند. اگر مطمئن نیستید که از کدام مدل جیشاک شروع کنید، کالکشن Master Of G انتخاب مناسبی برای شماست. بیشتر ساعت های این کالکشن از طریق شارژ خورشیدی تغذیه میشوند و دارای زمان سنجی رادیویی Multi-Band 6 هستند.

این کالکشن که قبلا یک خط تولید کاملا دیجیتال بود، اکنون شامل مدل های آنالوگ- دیجیتال رده بالا و یا آنالوگ کامل میشود. از جمله مدل های این کالکشن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

GulfMaster GWN-1000:

یک مدل آنالوگ- دیجیتال است که یک سنسور سه گانه و نمودار جزر و مد و پیشبینی سن ماه را دارد.

MudMaster GWG-1000:

یک مدل آنالوگ دیجیتال است که یک سنسور سه گانه با طراحی تاکتیکی دارد. این ساعت دارای کریستال یاقوت کبود و همچنین در برابر گل و لای و لرزش شدی مقاوم است. این ساعت را سخت ترین ساعت آنالوگ GSHOCK حساب میکنند.

GravityMaster GPW-2000:

این ساعت دارای قابلیت ردیابی موقعیت و زمان سنجی GPS است.

مدل های محدود ساعت جیشاک کاسیو:

بخشی از جذابیت های ساعت های مچی جیشاک ، مدل های بسیار محدود آن است. نسخه های رنگی که جیشاک تولید میکند، به تعداد محدودی تولید میشوند. بنابراین اگر رنگ خاصی وجود دارد که دوست دارید، تصور نکنید که همیشه وجود دارد. تولید این مدل ها اغلب مدتی بعد از عرضه به پایان میرسد. همچنین نسخه های ویژه ای به طور محدود وجود دارند که ممکن است مجموعه ای از چندین مدل را شامل شود. نوع دیگری از نسخه های محدودی که محبوب هستند، ساعت مشارکتی است که در آن کاسیو با نهاد دیگری ( اغلب برندهای لباس خیابانی، برندهای مد و هنرمندان) همکاری میکند تا یک ساعت با مارک مشترک ایجاد کند که شامل طراحی منحصر به فرد و قاب حکاکی سفارشی است. این ساعت ها نور پس زمینه EL و بسته بندی های ویژه ای دارند.

ساعت گران قیمت جیشاک

خطوط لوکس جیشاک از سری MT-G و MR-G هستند. این ساعت ها به صورت دستی مونتاژ شده و در خطوط تولید پریمیوم کاسیو یاماگاتا در ژاپن تست شده اند. خط GSHOCK MT-G به دلیل ساختار ترکیبی فلز و رزین به عنوان ساعت پیچ خورده فلزی هم شناخته میشود. این ساعت ها دارای نمای بیرونی از جنس استینلس استیل با نواری هستند که ترکیبی از رزین و فولاد ضد زنگ است. این ساعت ها دارای مقاومت سه گانه، Tough Solar و Multi Band 6 هستند.

خط GSHOCK MR-G اولین بار در سال ۱۹۹۶ شروع به کار کرد و دارای بدنه و بند تمام فلزی بود. این کیس از یک تیتانیوم سبک ساخته شده است که به طور ویژه پردازش و سخت شده است تا در برابر هرگونه ضربه و خراش مقاوم شود. این ساعت ها علاوه بر Tough Solar و Multi Band 6 به زمان سنجی GPS نیز مجهز شده است.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما