زنان با این برند ساعت مچی احساس قدرت می کنند

طلا و جواهر اقتصاد 100: برند ایتالیایی ورساچه (Versace) یک برند لوکس است که محصولاتش به کیفیت بالا مشهور شده اند.

زنان با این برند ساعت مچی احساس قدرت می کنند

 ساعت های برند ورساچه چه ویژگی هایی دارند؟

تمرکز این برند روی طراحی خلاقانه و کیفیت بالای محصولات است.  ورساچه را می توان مترادف با جسور، قدرتمند و جذاب دانست. ساعت مچی های ورساچه نیز از این قاعده مستثنی نیستند و  ترکیب ساخت عالی و دقیق و طراحی خلاقانه در ساعت های این برند، منحصر به فرد است. برای آشنایی بیشتر با برند ورساچه این مقاله را بخوانید.

تاریخچه برند ورساچه

ورساچه در سال ۱۹۷۸ توسط جانی ورساچه در میلان تاسیس شد. جانی ورساچه یکی از برترین طراحان در دهه های ۱۹۸۰ و ۹۰ بود. او که از سن جوانی طراحی لباس می کرد، به این کار ادامه داد و برای آن تلاش کرد تا به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرد. هنگامی که جانی ورساچه این برند را در سال ۱۹۷۸ تاسیس کرد، سعی در ایجاد طرح های انقلابی داشت. او تلاش می کرد تا چیز هایی را خلق کند که شبیه چیزی نباشد که دنیا قبلا دیده بود و تا زمان مرگ نابهنگام خود در این کار موفق بود. پس از مرگ جانی ورساچه، خواهرش دوناتلا ورساچه از سال ۱۹۹۷ مدیریت هنری ورساچه را برعهده گرفت.

ورساچه برندی جسور، قدرتمند و جذاب است. این برند یکی از شاخص ترین برند های لوکس است که طرفداران زیادی دارد و توسط بسیاری از مشاهیر جهان استفاده می شود. برند ورساچه  اکسسوری، جواهرات، ساعت مچی، عینک، عطر، لوازم منزل و… طراحی و تولید میکند و یک برند ایتالیایی لوکس و مشهور در جهان محسوب می شود. در تاریخچه این برند موفقیت ها و فراز و نشیب های زیادی به چشم می خورد. ورساچه هنوز هم با کیف‌ ها،‌ پوشاک و اکسسوری‌ها و دیگر محصولات دل فریبش یکی از بهترین ها در دنیای مد است. این راهیست که از جانی ورساچه آغاز شد و تا کنون ادامه دارد. گروه ورساچه محصولات خود را از طریق بیشتر از ۲۰۰ بوتیک در شهرهای مختلف و بیش از ۱۵۰۰ عمده فروش در سراسر جهان، توزیع می کند.

ساعت های برند ورساچه چه ویژگی هایی دارند؟

همان طور که گفتیم، برند ورساچه با ترکیب ساخت عالی و دقیق و طراحی خلاقانه در ساعت هایش، منحصر به فرد است. ساعت های ورساچه ساخت سوئیس هستند پس ساعت های این برند تحت کنترل و تحت آزمایشات دقیق قرار می گیرد که کیفیت آنرا تضمین می کند. برای آشنایی با برند هایی که ساعت های ساخت سوئیس دارند کلیک کنید. ویژگی اصلی برند ورساچه طراحی خلاقانه و متفاوت در سبک و استایل محصولات است. عوامل مختلفی باعث می شود که یک برند به یک برند لوکس تبدیل شود، از هزینه محصولات آن گرفته تا افرادی که از آنها استفاده می کنند. وقتی ورساچه را نگاه می کنید، تقریبا هیچ جای تردیدی وجود ندارد که یک برند لوکس است!

ساعت های ورساچه نیز از لحاظ قیمت در رده متوسط رو به بالا قرار دارند. مجموعه ساعت های این برند دارای طرح های کلاسیک یا اسپرت است که دارای ویژگی های پیشرفته، جزئیات غنی و سبک بی عیب و نقص است. این ساعت ها از بیان نگرش شیک و شخصیت قدرتمندی که برند را تعریف می کند، دریغ نمی کنند. با توجه به این موارد می توانید با خرید ساعت مچی ورساچه، از یک ساعت لوکس، زیبا و با کیفیت روی مچ دست خود لذت ببرید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما