معرفی انواع انگشترهای طلا ترند و جهانی برای خانم های امروزی

طلا و جواهر اقتصاد 100: به دلیل شرایطی که در آن هستیم باید خریدهای خود را اینترنتی انجام بدهیم. خرید طلا هم شامل این موضوع می‌شود. برای خرید اینترنتی انگشتر طلا ابتدا باید سقف هزینه‌ای که برای خرید کنار گذاشتید را مشخص کنید. این کار باعث می‌شود تا شما در بین مدل‌های متنوعی که وجود دارد دچار سردرگمی نشوید و متناسب با بودجه خودتان خرید کنید.

معرفی انواع انگشترهای طلا ترند و جهانی برای خانم های امروزی

بعد از اینکه بودجه خود را تعیین کردید به این فکر کنید که آیا قرار است انگشتر طلا را هر روز و به طور مداوم استفاده کنید یا برای مناسبت‌های خاص آن را خریداری می‌کنید. اگر قصد استفاده روزمره از انگشتر را دارید، باید دوام و استحکام طلا را در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهید.

طلاهای رنگی به دلیل ترکیب آلیاژی که دارند نسبت به سایر فلزات دوام و استحکام بیشتری دارند و برای استفاده روزمره یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شوند.

    انگشتر طلا طرح رینگ: یک حلقه ساده است که همه بخش‌های آن به یک اندازه و عرض و پهنا دارد. این انگشتر را با نام رینگ هم در ایران می‌شناسیم که اغلب برای حلقه‌های ازدواج و نامزدی از آن استفاده می‌کنند.

    انگشتر طرح سولیتر:  زمانی که یک الماس یا یک سنگ قیمتی با هر شکل و اندازه‌ای در یک انگشتر طلا یا پلاتین استفاده می‌شود، آن را سولیتر می‌نامند.

    انگشتر خوشه‌ای:  این انگشترها از چندین سنگ در شکل‌ها، رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف تشکیل شده است. این مدل حلقه را نمی‌توان خیلی راحت با هر لباسی ست کرد. انگشتر خوشه‌ای برای استفاده روزمره هم گزینه خوبی نیست و هدف اصلی از طراحی و ساخت آن استفاده در مناسبت‌های خاص است.

    انگشترHalo: انگشتر هاله‌ای تقریبا شبیه حلقه‌های خوشه‌‎ای هستند یعنی از تعداد زیادی سنگ در سایزهای مختلف تشکیل شده است. با این تفاوت که یک سنگ مرکزی دارند که بیشتر تمرکز انگشتر روی آن گذاشته شده است.

    انگشتر کوکتل:  انگشتر کوکتل مناسب خانم‌هایی است که سنگ‌های بزرگ را بسیار دوست دارند.

    انگشتر سنگ ماه تولد:  این انگشتر دارای سنگ ماه تولد فردی است که از آن استفاده می‌کند. برخی از ماه‌های تولد فقط یک سنگ دارند و برخی دیگر چندین سنگ مختلف را شامل می‌شوند. شما با آگاهی از سنگ ماه تولد خود می‌توانید مناسب‌ترین انگشتر را برای خود خریداری کنید.

انواع مدل‌های پایه‌ی انگشترهای طلا ترند

برای تهیه و یا خرید انگشتر طلا بهتر است اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید تا بتوانید انگشتری که به تیپ شخصیتی‌تان نزدیک است را انتخاب و خریداری کنید. خرید آنلاین انگشتر طلا شاید کمی برای کسانی که اولین بارشان است سخت باشد به همین خاطر سعی می‌کنیم در این خصوص راهنمایی‌های لازم را بکنیم تا شما تجربه‌ی خوبی از خرید آنلاین داشته باشید.

گالری طلا ربیعی به شما این امکان را میدهد اگر احیانا سایز و مدل انگشتر طلا را اشتباه انتخاب کردید آن را با خیالت راحت تا ۷ روزکاری تعویض کنید و سایز و مدل دلخواهتان را تحویل بگیرید.

انواع مختلف پایه انگشتر عبارتند از:

    پایه سولیتر (Solitaire): پایه سولیتر به این گونه است که فقط یک سنگ در مرکز آن قرار می‌گیرد. این مدل بسیار محبوب و رایج است و بیشتر روی سنگ و الماس تاکید دارد تا فلز.

    پایه انگشتر چنگه‌ای:  بیشتر برای مدل‌های تک نگین کاربرد دارد به این خاطر که توجه را بیشتر به نگین معطوف می‌کند. از پایه چنگه‌ای اغلب برای نگین‌های با ارزش بسیار بالا و الماس استفاده می‌کنند. عیب این پایه است که ممکن است به لباس یا موها گیر کند.

    پایه انگشتر چنگه‌ای V شکل:  این پایه، چنگکی دارد که از سمت بالا به صورت V خمیدگی دارد. از پایه چنگه‌ای V شکل اغلب برای نگین‌های گرانبها همانند الماس که دارای گوشه‌های زاویه دار است، استفاده می‌شود.

    پایه انگشتر تیفانی:  پایه تیفانی نوعی پایه چنگه‌ای است که ۶ چنگک دارد و به منظور درخشش هر چه بیشتر الماس طراحی و ساخته شده است. از معایب پایه تیفانی هم می‌توان به گیر کردن به لباس یا مو اشاره کرد. البته این مشکل در طراحی جدید حل شده و دیگر این اتفاق نمی‌افتد.

    پایه انگشتر دیواره‌دار یا حفره‌ای:  با دیواره‌های خود دورتا دور نگین را احاطه می‌کند. از این پایه اغلب برای محافظت و نگهداری سنگ‌هایی که تراش فانتزی دارند همانند الماس گلابی شکل استفاده می‌شود.

    پایه کانالی:  این پایه مخصوص، الماس‌های گرد است و ظاهری براق و مجلل را به وجود می‌آورد.

    پایه سنگفرشی انگشتر:  وقتی که سطح انگشتر از تعدادی الماس ریز پوشیده شده باشد، پایه سنگفرشی (Pavé) نامیده می‌شود. در این نوع پایه، اندازه الماس‌ها باید دقیقاً یکسان باشند.

    پایه مهره‌ای:  در طرح پایه مهره‌ای، الماس‌ها طوری قرار گرفته‌اند که از هم کمی فاصله داشته باشند. در این مدل، نگین‌ها بزرگ‌تر و برجسته‌تر هستند.

    پایه بالرین:  یکی از انواع انگشترهای کلاسیک، مدل چند نگین بالرین است که زیبایی خود را از نحوه قرار گرفتن باگت‌هایی گرفته‌اند . که به صورت مخروطی به دور یک مرکز ردیف شده‌اند و ظاهری مانند دامن بالرین‌ها را به وجود می‌آورند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما