بهترین حلقه‌های نامزدی برای انگشتان کوتاه چه سبکی است؟

طلا و جواهر اقتصاد 100: ما انسان‌ها هیچ کدام دقیقاً شبیه هم نیستیم. حلقه و انگشتر مناسب برای یک شخص ممکن است برای شخص دیگر آنچنان مناسب نباشد.چرا که خرید انواع مدل انگشتر طلا متناسب با فرم دست درست مثل خرید لباس متناسب با فرم بدن و اندام هر شخصی است… و این حقیقت تلخ وجود دارد که انگشتری که انتخاب میکنید به زیبای پشت ویترین نباشد.

 بهترین حلقه‌های نامزدی برای انگشتان کوتاه چه سبکی است؟

نگرانی برای این موضوع بی مورد است چرا که برای هر فرم دست و انگشتی یه نوع انگشتر و حلقه‌ی مناسب وجود دارد..به عنوان مثال ، نگاهی به انگشترها بیندازید. هر کدام از اینها روی دست هر زنی عالی خواهد بود.

اگر دست شما دارای خصوصیات متمایز باشد ، هدف اصلی این است که توجه را از آن جلب کنید. اگر انگشتان‌تان کوتاه تر از حالت عادی هستند و می‌خواهید بلندتر و لاغرتر به نظر برسند  شما می‌توانید با یک الماس کشیده و عمودی مانند شکل بیضی ، شکل گلابی یا مارکیز به این مهم دست پیدا کنید . این اشکال باعث میشوندکه انگشتان بلندتر و لاغرتر به نظر برسند. برش زمرد نیز می تواند به این مهم دست یابد ، به شرطی که سنگ خیلی بزرگ نباشد.

یک الماس خیره کننده Marquise کاملاً با انگشت کوتاه تر مطابقت دارد و توجه را به درخشش الماس و دور از نقاط منفی انگشت جلب می کند.

بعلاوه ،یک حلقه نامزدی باریک نیز کمک می‌کند تا انگشت بلندتر به نظر برسد.

خانم‌هایی با انگشتان کوتاه، از انگشترهایی با نوارهای پهن یا ضخیم جلوگیری کنید. در مورد برش های خاص ، از الماس هایی با سطح گسترده و همچنین هر الماس بیش از حد بزرگ اجتناب کنید. به جای اندازه ، بودجه خود را برای یافتن یک الماس با برش بهتر و درخشش بیشتر اختصاص دهید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما