خرید دستبند نقره لوکس و نکاتی که باید بدانید!

در دنیای مد امروزی، صرف توجه به جدید ترین مدل لباس ها و یا کیف و کفش نمی تواند تضمین کننده داشتن یک استایل شیک و کامل باشد. اکسسوری ها و زیورآلات پارامتر های ویژه ای هستند که دنیای مد امروزی به آن ها بسیار اهمیت می دهد. در میان زیورآلات مختلف، دستبند ها به عنوان یکی از کاربردی ترین نمونه ها شناخته می شوند که محبوبیت خاصی را نیز در دنیای مد دارند.

خرید دستبند نقره لوکس و نکاتی که باید بدانید!

استفاده از دستبند نقره می تواند زیبایی استایل و جذابیت شما را دو چندان کند استفاده از دستبند نقره می تواند زیبایی استایل و جذابیت شما را دو چندان کند

از آنجایی که معمولا دستبند ها در کنار اکسسوری های لوکسی مانند ساعت مچی قرار می گیرند، می توانند توجه بسیار زیادی را به خود جلب کنند. اگر سخنران هستید و یا به هنگام صحبت از حرکت دست های خود استفاده می کنید، استفاده از دستبند ها می تواند زیبایی استایل و جذابیت شما را دو چندان کند. در میان مدل های متنوعی از دستبند ها، درخشش فلز نقره در کنار انعطاف پذیری آن، مقدمه ساز طراحی و ساخت دستبند های ظریف و جذابی شده است که امروزه در دنیای مد شاهد آن ها هستیم.

خرید دستبند نقره: چرا و چگونه؟

نقره یک فلز طبیعی، نرم و شکننده است اما آلیاژ های مختلف آن می توانند استقامت و ماندگاری این فلز را به شکل قابل توجهی ارتقا دهند. دستبند های نقره بسیار جذاب هستند و کاربرد های بسیار زیادی دارند. یکی از مهم ترین مزایای این شاخه از زیورآلات، قیمت مناسب آن ها در مقابل زیورآلاتی از جنس طلا است. این در حالی است که درخشش و ماندگاری زیورآلات نقره قابل مقایسه با نمونه های مشابه از جنس طلا می باشد. به هنگام خرید دستبندها باید به نکات زیادی توجه کرد. در اولین قدم، شما باید استایل شخصی خود را به خوبی بشناسید. آیا از دستبند های پر زرق برق خوشتان میاید یا به دنبال سبک مینیمالیست هستید؟ پس از یافتن این پرسش می توانید به شکل هدفمند تری به دنبال دستبند محبوب خود باشید.

 در قدم دوم باید دستبند مورد نظر را متناسب با سایز مچ دست خود انتخاب کنید. برای افرادی که مچ دست ظریف و کوچکی دارند، معمولا دستبند های باریک و ظریف تر توصیه می شود. در مقابل، افرادی که مچ دست پهنی دارند می توانند از دستبند های بزرگ تر استفاده کرده و از زیبایی آنها بهره مند شوند.

در کنار موارد فوق، باید مکان و هدف استفاده از دستبند را به خوبی تعیین کنید. به عنوان مثال، دستبند های ساده تر و ظریف برای افرادی که سبک مینیمالیست را انتخاب کرده اند و یا برای استفاده در محل کار و محیط های رسمی، می توانند انتخاب مناسبی باشند. همچنین فراموش نکنید که دستبند باید متناسب با میزان فعالیت های بدنی شما انتخاب شوند. به عنوان مثال، دستبند های ظریف برای خرید روزمره و یا رفتن به باشگاه ورزشی انتخاب مناسبی نیست.

علاوه بر موارد فوق، جنس دستبند نیز می تواند نقش تعیین کننده ای را ایفا کند. یکی از مزایای مهم دستبند های نقره در این است که به واسطه درخشش زیبای سطح خود و همچنین امکان طراحی دستبند های ظریف و ساده، می توانند هم برای موقعیت های رسمی، مانند محل کار و یا قرار های کاری، و هم برای مناسبت های دوستانه تر، مانند دورهمی های خانوادگی و یا قرار ملاقات های عاشقانه، انتخاب های مناسبی باشند.  استیل ضد زنگ نیز از جمله مواردی است که به خاطر ظاهر مینیمالیست خود معمولا مورد توجه قرار می گیرد.

خرید آنلاین دستبند نقره

خرید آنلاین زیورآلات ترندی است که این روزها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. با شیوع ویروس کرونا و قرنطینه اجباری در بسیاری از کشورهای دنیا، فروشندگان و صاحبان کسب و کارها به شکل آنلاین فعالیت خود را ادامه دادند. خرید زیورآلات به شکل آنلاین مزایای خودش را دارد. شما می توانید با فراغ بال و به راحتی مدل های مختلف را بررسی کنید، قیمت ها را بسنجید و در نهایت دستبند نقره محبوب خود را سفارش دهید. با این حال برای خرید آنلاین دستبند نقره بهتر است به چند نکته کلیدی توجه کنید. در مرحله اول باید سایز دستبند خود را تعیین کنید.

شما برای این کار می توانید یک نخ کاموا را به دور مچ خود ببندید و سپس با کمک خط کش طول بخش پوشاننده دور مچ را اندازه گیری کنید. این اندازه گیری باید درست بر روی استخوان مچ انجام شود. شما همچنین می توانید با استفاده از متر خیاطی این مرحله را انجام دهید. دقت کنید که دستبند ها معمولا کمی بر روی مچ رها هستند و امکان حرکت دارند، بنابراین به هنگام اندازه گیری و خرید دستبند نقره، به تفاوت اندازه ها دقت کنید. شما می توانید با استفاده از جدول های آنلاینی که معمولا فروشنده ها بر روی وب سایت قرار می دهند، اندازه دستبند خود را پیدا کنید. به هنگام خرید آنلاین، همواره تلاش کنید که از وب سایت های مطمئن خریداری کنید. به هنگام خرید در خصوص قوانین مربوط به بازگشت کالا تحقیق کنید، چرا که در صورت عدم رضایت از کالا باید بتوانید آن را به راحتی بازگرداننده و از امکانات پشتیبانی مشتری وب سایت بهره مند شوید.

استفاده از دستبند های نقره: باید ها و نباید ها

اگرچه دستبند های نقره، یکی از محبوب ترین زیورآلات در دنیای مد هستند، اما پوشیدن آن ها قواعد خاصی دارد که در صورت عدم رعایت، می توانند منجر به بروز مشکلات زیادی شوند. به هنگام خرید و استفاده از دستبند های نقره بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

    از پوشیدن چندین دستبند نقره به طور همزمان در محل کار خودداری کنید: دستبند های بزرگ پر سرو صدا هستند و می توانند حواس شما را به راحتی پرت کنند. بنابراین استفاده از آن ها در جلسه های کاری و محل کار مناسب نیست. در صورتی که تمایل دارید از چند دستبند در محل کار خود استفاده کنید، مطمئن شوید که آن ها به اندازه کافی نازک هستند و به هنگام حرکت دستتان، سر و صدایی ایجاد نمی کنند. در مقابل، دستبند های نقره باریک، انتخاب های مناسب تری هستند و استفاده از آن ها در رنگ های خنثی می تواند ترکیب رسمی را در استایل شما به وجود آورند.

    از ترکیب دستبند های فلزی خودداری کنید: فلزاتی مانند طلا و نقره زمانی زیبا و تاثیر گذار هستند که به تنهایی استفاده شوند. استفاده از چند فلز مختلف در کنار یکدیگر، معمولا در هیچ استایلی توصیه نمی شود. بنابراین اگر قصد دارید از دستبند نقره استفاده کنید، پیشنهاد ما این است که سایر زیورآلات خود را نیز از همین جنس انتخاب کنید.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما