بهترین ساعت مچی مناسب برای آقایان کت و شلوارپوش

طلا و جواهر اقتصاد 100: از مهم ترین و چشمگیرترین اکسسوری های مردانه می توان به ساعت مچی اشاره کرد. ساعت مچی زیبایی اصیلی به استایل و شخصیت شما می دهد. هرچقدر کت و شلوار شما گران قیمت، برند و زیبا باشد اما ساعت مچی به دست نداشته باشید یا ساعت مچی مناسبی برای خود نسبت به کت و شلوار، رنگ لباس، مکان و … تهیه نکرده باشید استایل شما ناقص است و از زیبایی برخوردار نیست.

بهترین ساعت مچی مناسب برای آقایان کت و شلوارپوش

بند ساعت مچی مناسب استایل های رسمی

به طور کلی باید بگوییم جنس و رنگ بند ساعت مچی ها نقش بسیاری در زیبایی استایل شما دارند. شناخت انواع بند ساعت مچی به شما کمک می کند تا نسبت به استایلتان، جنس و رنگ کت و شلوارتان، اکسسوری هایی که مورد استفاده قرار می دهید و … بهترین بند ساعت مچی را انتخاب کنید. ساعت مچی های بندچرمی، بند استیل و برخی بند سلیکونی ها مناسب ترین گزینه برای استایل های رسمی هستند. مهم ترین نکته بابت بند ساعت مچی دقت شما در انتخاب بند ساعت مچی نسبت به نوع استایل کتتان است.

ساعت مچی های بند استیل

ساعت مچی های بند استیل در بیشتر موارد اسپرت و رسمی هستند. آنها از محبوب ترین گزینه ها برای ست شدن با کت و شلوار هستند. ساعت مچی های بند استیل زیبایی خاصی به استایل کت و شلوار شما می دهند و یک استایل مینیمال و کلاسیک برای شما بوجود خواهند آورد. برای آشنایی کامل با ساعت مچی های بند استیل کلیک کنید.

ساعت مچی های بند چرمی

ساعت مچی های بند چرمی بسته به نوع رنگ و صفحه خود مناسب ست شدن با کت و شلوار هستند. در اصل ساعت مچی های بند چرمی جزو رسمی ترین ساعت مچی ها هستند. بنابراین بهترین گزینه برای ست شدن با انواع کت و شلوارهای رسمی هستند. از ویژگی های ساعت مچی های بند چرمی توانایی ست شدن آن ها با کمربند، کفش، کیف و … است. برای اشنایی کامل با ساعت مچی های بند چرمی کلیک کنید.

ساعت مچی های بند سیلیکونی

در بعضی موارد شما می توانید ساعت مچی های بند سیلیکونی را با کت های اسپرت، نیمه اسپرت و رسمی ست کنید. زیرا ساعت مچی های سیلیکونی بسته به برندشان نوع سبک و استایلشان متفاوت می شود. برخی اوقات ساعت مچی های بند سیلیکونی کاملا رسمی هستند که می شود گفت از جذابیت ساعت مچی های سیلیکونی این است که هم می توانند رسمی باشند و هم غیر رسمی! البته به یاد داشته باشید که معمولا اسپرت ترین ساعت مچی ها  بند سیلیکونی هستند که به راحتی می توانید ساعت مچی های بند سیلیکونی را با کت اسپرت خود ست کنید.

بررسی مواردی برای خرید ساعت مچی مناسب کت و شلوار

برای خرید ساعت مچی مناسب کت و شلوار و استایل های رسمی باید مواردی را مورد بررسی قرار دهید. با مورد بررسی قرار دادن نکاتی که در این بخش با شما در میان می گذاریم می توانید نسبت به نوع رنگ، جنس و مدل کت و شلوارتان یک ساعت مچی مناسب تهیه کنید.

چه نوع ساعت مچی هایی مناسب کت و شلوار هستند؟

ساعت مچی هایی با طراحی کلاسیک و رسمی بهترین گزینه برای خرید ساعت مچی مناسب کت و شلوار هستند. این ویژگی ها را می توانید در ساعت مچی های آنالوگ بیابید. همان طور که میدانید ساعت مچی های آنالوگ رسمی تر هستند و جلوه کلاسیک تری نسبت به ساعت مچی های هوشمند و … دارند.

کت رسمی است یا اسپرت؟

دانستن تفاوت بین کت رسمی و کت اسپرت به شما کمک زیادی در انتخاب ساعت مچی مناسب می‌کند. کت های رسمی معمولا یقه های متفاوت تری دارند و جنسشان از نخ، جنس کبریتی و … است. کت های اسپرت دارای الگوهای متفاوت تری هستند و طرح پارچه هایشان چهارخانه، پنجره ای، شطرنجی، مورب و … است. بنابراین در درجه اول سبک و نوع کت و شلوارتان را مورد بررسی قرار دهید و پس از شناخت سبک آن نکته های زیر را در نظر بگیرید.

اگر انتخابتان کت رسمی است …

ساعت مچی های بند چرمی بهترین و هوشمندانه ترین گزینه برای ست شدن با کت های رسمی هستند. اما انداختن ساعت مچی های بند استیل هم می تواند گزینه مناسبی برای ست شدن با کت و شلوار رسمی باشد. هنگامی که ساعت مچی بند استیل به دست می کنید می توانید آن را با سگک کمربند، دستبند، انگشتر و قاب موبایل خود ست کنید.

اگر انتخابتان کت اسپرت است …

بهترین ساعت مچی برای ست شدن با کت اسپرت معمولا ساعت مچی های بند رابر و بند سیلیکونی هستند. توجه داشته باشید اگر کت اسپرت شما دارای پارچه طرح دار است ترجیحا رنگ بند آن تک رنگ باشد و صفحه ساعت مچی از جزئیات کمتری برخوردار باشد.

ساعت مچی مناسب کت چرم

کت های چرم معمولا سبک بسیار رسمی و کلاسیکی دارند. برای انتخاب ساعت مچی مناسب با کت چرم می توانید از ساعت مچی بند چرمی به رنگ چرم کتتان استفاده کنید. اما انداختن ساعت مچی از جنس استیل با چرم هم نما و تضاد زیبایی بوجود می آورد و جسارت شما در استایلتان را نشان خواهد داد. نکته قابل توجهی که بابت ست کردن رنگ ساعت مچی تان وجود دارد، این است که شما حتما نباید بند ساعت مچی تان به رنگ کت چرمتان باشد. بلکه می توانید نسبت به رنگ کتتان تنالیته ای از رنگ آن را برای بند چرمی ساعت مچی خود در نظر بگیرید.

کت چرم اسپرت

البته اگر انتخاب شما کت چرم اسپرت است بهتر است ساعت مچی شما بند چرمی باشد و چرم آن ترجیحا ساده باشد. البته قابل ذکر است که بگوییم انداختن ساعت مچی بند استیل و بند سلیکونی هم می تواند ترکیب زیبایی را با کت چرم اسپرت شما بوجود آورد.

نوع پارچه

شناسایی انواع پارچه ها به شما کمک بسیاری می کند. زیرا جنس پارچه های کت و شلوار در انتخاب نوع ساعت مچی نسبت به جنس بندشان کمک بسیاری به شما خواهد کرد. معمولا پارچه‌هـایی از جنس پشم و نخ، مخمل و کـتان بیشترین نوع پارچه هایی هستند که برای دوخت کت و شلوار ها استفاده می شوند.

استایل نیمه رسمی

به طور مثال هنگامی که شما کتتان را با شلوار لی میپوشید یک استایل نیمه رسمی را بوجود می آورید. ساعت مچی مناسب استایل نیمه رسمی هم می تواند رسمی باشد و هم می تواند غیر رسمی باشد. ساعت مچی هایی از جنس سیلیکون را می توانید با استایل رسمی خود ست کنید زیرا بهترین گزینه برای تیپ های نیمه رسمی هستند و یک استایل متفاوت را به شما هدیه می کنند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...



وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

برای جبران کسری بودجه دولت،کدام روش را مناسب تر می دانید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما