معرفی بهترین و معروف ترین مارک ساعت های مردانه سوئیسی

طلا و جواهر اقتصاد 100: کشور سوئیس دارای یک تاریخ طولانی و مورد احترام در صنعت ساعت سازی است.

معرفی بهترین و معروف ترین مارک ساعت های مردانه سوئیسی

 استاندارد بودن مکانیسم ساختاری ساعت های سوئیسی ، اولین دلیل برای کیفیت بهتر ساعت مچی های این کشور است. این ساعت مچی ها با دست ساخته میشوند و این به معنی آن است که میتوانید برای تمام عمر از آن استفاده کنید.

ساعت مردانه برند رومانسون (Romanson)

شرکت ساعت سازی رومانسون (Romanson)، یکی از برند های شناخته شده در تولید ساعت های با کیفیت است. رومانسون با سفارشی سازی محصولات مطابق با نیاز مشتری، چه در بازار داخلی و چه در بازار خارجی، در حال افزایش رشد خود است. این برند ساعت هایی با کیفیت بالا و با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت تولید می کند. یکی از اصول رومانسون، طراحی متفاوت، عملکرد قوی، قیمت رقابتی و کیفیت بالای ساعت مچی های این برند است. ساعت های این برند با ویژگی هایی که در خود جا داده اند به محصولات محبوبی در جهان تبدیل شده اند.

ساعت مردانه برند فردریک کنستانت (Frederique Constant)

شرکت فردریک کنستانت، یک شرکت سوئیسی تولید کننده ساعت مچی لوکس در ژنو سوئیس است. این شرکت در سال ۱۹۸۸ توسط پیتر استاس و آلتا استاس باکس تاسیس شد. نام این شرکت از نام پدربزرگ و مادربزرگ هریک از بنیانگذاران، به ویژه فرانک شراینر و کنستانت استاس گرفته شد. فردریک کنستانت را میتوان یکی از بهترین مارک های ساعت مچی مردانه در نظر گرفت. از جمله قابلیت های ساعت مچی های فردریک کنستانت میتوان به موتوری که با ضربان قلب حرکت میکند، چرخ فرار سیلیکونی، ساعت جهانی و ساعت هوشمند اشاره کرد.

معرفی برند ساعت مچی ورساچه (Versace)

برند ورساچه با ترکیب ساخت عالی و دقیق و طراحی خلاقانه در ساعت هایش، منحصر به فرد است. ساعت های ورساچه ساخت سوئیس هستند، بنابراین ساعت های این برند تحت کنترل و تحت آزمایشات دقیق قرار می گیرند. که کیفیت آن را تضمین می کند. ساعت های ورساچه نیز از لحاظ قیمت در رده متوسط رو به بالا قرار دارند. مجموعه ساعت های این برند دارای طرح های کلاسیک یا اسپرت است که دارای ویژگی های پیشرفته، جزئیات غنی و سبک بی عیب و نقص هستند. با توجه به پیشینه بالای ورساچه، ساعت های این برند را میتوان یکی از بهترین مارک های ساعت مچی برای آقایان در نظر گرفت.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما